Uzun zamandır bölüm gelmiyordu; yazılılar, dersler, sınavlar derken vaktim olmadı hiç. :'/
Şükür ki tatile girdik ama bir sürü ödev var. Nalet gelsin.
Neyseeee, O zaman daha fazla uzatmadan bölüme geçelim.
☯️☯️☯️
Kütüphaneden sessizce çıktım, 11. Sınıftık ama şimdiden sınav modundaydık. Okulda neredeyse kimse kalmamıştı, adımlarım koridorda yankı yapıyordu.
Okuldan çıktım ve otobüs durağına doğru yürümeye başladım, normalde eve yürüyerek giderdim ama artık havalar soğumaya başlamıştı.
Otobüs durağına geldiğimde yalnız değildim, bir çocuk vardı. Üstündeki okul forması bizim okuldan olduğunu gösteriyordu. Simasi bana çok tanıdık gelmişti ama nereden hatırladığını çıkaramadım.
Yavaşça, banka aramızda mesafe bırakarak oturdum. Kafamı arkaya doğru eğip, durağın camına yasladım ve gözlerimi kapatıp dinlediğim şarkının sözlerine kulak verdim.
...Bilmem kaç yüz kişi içinden,
Gördüm deli gözlerini birden
Belki tanımazdım seni
O konsere gelmesen...Kaşlarımı çatarak kafamı indirdim ve şarkının ismine baktım. Şarkının sözleri çok tanıdık gelmişti. Sonra aklıma gelen şeyle gözlerim irileşti.
Whatsapp uygulamasına girip Ege ile olan mesajlaşmamıza girip en başa gittim.
Yanılmıyordum.
Bana attığı ilk mesaj bu şarkının sözleriydi, peki anlamı neydi?
Tam bunu Ege'ye soracaktım ki otobüs geldi. Ayağa kalktım, yanımda oturan çocukta ayağa kalktı. Elini öne doğru uzattı önden geçmem için. Kafamı sallayarak teşekkür ettim ve otobüse binip kartı okuttum.
Gözlerim boş koltuklarda gezindi, tek tük bir kaç kişi dışında kimse yoktu.
En arka koltuğun bir önüne cam kenarına oturdum ve çantamı yanımda ki koltuğa koydum.
Telefondan whatsapp'a tekrardan girdim ve Ege'yi buldum. Ellerim mesaj atmak için klavyede gezindi. Ama bir türlü nasıl yazacağımı bilemedim, sürekli sildim.
Oflayarak telefonu kapatıp kucağıma koydum. Bu konuyu sonra düşünecektim.
Tabii ben aklımdan bunları geçirirken arkamda oturan kişinin küçük bir tebessümle bana baktığını bilemezdim.
☯️☯️☯️
Eveeet,Bölümle ilgili düşüncelerinizi alalım buraya 👉🏻
Ayşıl?
Ege?
Lütfen oy ve yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın 💆🏻♀️
Yeni bölümü en kısa zamanda atmaya çalışacağım :')
Kendinize iyi bakın, hoşçakalıınn 👋🏻👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarma Sevdalısı (YARI TEXTİNG)
Teen FictionBilinmeyen Numara:Bilmem kaç yüz kişi içinden Bilinmeyen Numara:Gördüm deli gözlerini birden Bilinmeyen Numara:Belki tanımazdım seni Bilinmeyen Numara:O konsere gelmesen... Ayşıl: Kimsiniz? Bilinmeyen Numara: İnsan Ayşıl: Benimle dalga mı geçiyorsu...