Relytéjes hasonlóság és találkozás a többiekkel

18 4 8
                                    

- Na jó. Fogalmam sincs mi volt ez ,de menő ahogy itt a csapok működnek...- mondta Percy a fürdős incidensre célozva.
- Hát ... tulajdonképpen...ezt én csináltam.  Meg ... lehet hogy te is .
- Komolyan? Hogy?
- Nekem egyszerű. Hogy te is meg tudod-e csinálni ,azt nem tudom, de egyszer csak kiderül. - gondolkodtam
- Miről beszélsz?- kérdezte kíváncsian
- Nos,ha ismersz ,tudhatod hogy én vagyok ...- kezdtem ,de a mondatot más fejezte be helyettem.
- Posszeidón lánya, a szelek ,a habok és hullámok ,a folyók és a víziviharok félistennője.- helyezte be helyettem a mondatot egy  világosbarna hajú lány.
Kinézete leginkább Appolónra ,a Nap és a költészet istenére emlékeztetett- Üdv,Maya Lina  Stone vagyok ,Appolón lánya ,a versek és a novellák félistennője - folytatta a lány.
- Nos ,igen.- bólintottam.- Szia ,akkor engem már ismersz .- nyújtottam kezet a lánynak mosolyogva.
- Ő pedig Percy ,ugye?- mutatott Maya a mellettem álló fiúra - Hermész fia vagy ideiglenes lakos ?- kérdezte a lány.
- Egyelőre nem tudjuk ,legalábbis Kheirón ezt mondta .- válaszolta Percy.
- Veletek tarthatok?- kérdezte Maya.
- Persze ! Gyertek  üljünk le oda !- mutatott Percy egy füves dombra ,amely egy öreg ,zöldellő tölgy árnyéka alatt húzódott.
- Beszélgessünk.- mondtam majd újdonsült barátaim mellé letelepedtem a hűvös fűben,ami a nyári forróságban igen jól esett.
- Na ki hogy került ide ?- tette fel a kezdő kérdés a napisten lánya.
- Minótaurusz...,aztán Athinával ,Annabethszel és egy szatírlánnyal .- válaszolta röviden Percy.
- Nos ,minket egy igen különös szörny kergetett . Ugye mi Annabethszel az Olimposzról jöttünk. Aztán kergetett minket ez az...akármi .
- "Ki lehetsz te ? Ugyan minek nevezzelek? Nem tudom még és ezen nevetek".- beszélt maga elé Maya.
- Mi ? - kérdeztem vissza meglepetten.
- Ja ,semmi csak egy új versen dolgozom ...- mondta nevetve a lány.
- És te ?- kérdezte Percy.
- Hmm... valójában én sem tudnám mire vélni a szörnyet . Csak azt tudom hogy nézett ki. Szörnyen! Hat fej ,hosszú nyak . Mérges szemek ,ragadozó farkak. Három farok ,négy mancs, ez a szörny se nem kicsi se nem nagy.  De egyszer csak rám támadt.- fejezte ki magát költőien a barna hajú lány .
- És utána?- kérdezte kíváncsian Percy.
- Jó sok hegyes fog ,mind felém kap ,de előbb egy kampós farok lecsap. Rám ,egyenesen rám ,miközben elsötétül a világ ,ami megmentett ,az a patkódobogás . Egy csapat kentaúr vágta át magát a tavon ,hogy most rámtaláljon .Megmentett a koros ló ,hálából követtem őt . Hogy elmesélhessem e történetet , meg kellett tennem ,e táborba vezető hosszú utat.- fejezte be élete versét Maya. - Hmm... őszintén....nem annyira jó ez a vers .- tűnődött el.
- Dehogy nem!- mondtuk egyszerre Percyvel.
Ekkor egy csengetést hallottunk.
- Vacsora!- kiáltott fel Maya- gyertek ,verseny a padokig!- ajánlotta fel.
- Menjünk !- mondtuk Percy-vel ismét egyszerre. Ezután rohanni kezdtünk . Illetve ...majdnem. Ugyanis megbotlottam valamiben és a tőlem nem messze ülő fiú apró kövekből felépített,csaknem másfél méter magas tornyába rúgtam bele véletlenül, majd átestem a szerencsétlen illető bokáján. Természetesen semmi bajom nem esett ,a fűben térdeltem egy másodperc töredékéig,majd újra futásnak eredtem.
- Nézz már a lábad elé ! Tönkretetted!- szitkózott a barna hajú fiú akinek az építményén az imént átestem.
- Bocsi!- kiáltottam vissza,mire morgásokat és félhangos szitkozásokat hallottam.
Hamarosan a padokhoz értünk. Hatalmas erővel kellett fékeznem, kis híján előre is estem. Percy és Maya már ott voltak.
- Heló!- Köszönt Maya- kicsit lemaradtál.-tette hozzá.
- Jah ,de sebaj .- mondtam a térdeimre támaszkodva ,levegő után kapkodva .
- Jól vagy ?- kérdezte Percy.
- Ahamm, csak kifáradtam ,nem kapok levegőt és átestem egy ... nem tudom mi akart lenni .
- Ú! Az komoly. Nyugi, vesztettél ,de mindjárt kapunk vacsorát . Nyugtatott Maya .
- Üljünk le !- ajánlottam fel.
- Ez nem így működik.  Nem ülhetünk egymás mellé ,ha nem vagyunk féltestvérek. Kheirón nem mondta?- világosított fel Maya,aki legalább egy éve állandó lakos.
- Ami azt illeti,  ahogy ide jöttünk, utána már nem is láttam .- mondtam
-Nem volt bemutató film?- kérdezte .
- Nem.- mondtuk egyszerre Percyvel. Megint.
- Akkor itt valami nagy baj lehet . Sosem volt még ennyire elfoglalt.- gondolkodott Appolón lánya.
- Töbiek?- kérdezte Percy körbenézve a nagy ebédlőn ,ami kongott az ürességtől.
- Mindjárt . De sajnos Athina egyedül fog ülni.- realizálta a helyzetet a "naplány".
- Ó,kár . De hát ez van.- mondtam szomorúan, ugyanis ekkor eszembe jutott hogy nekem nincs testvérem.

Nem sokkal ezután betoppantak a többiek is.
Megjelent Annabeth, Kaylie, Grover, egy csomó Aphrodités,Hermészes és mégtöbben.

Megkezdtük a vacsorát . Natúr szeletet ,rántott camembert sajtot ,3 féle lekvárt ,burgonyapürét ,rizset és külön tányéron egy kis póréhagymát carbonara spagettit is kaptunk vacsorára. Innivalóként azt ihatunk amit csak kívántunk. Ahogy kimondtam hogy "eper ,ananász és megy lé összekeverve hajlítható szívószállal , fagyasztott eperdarabokkal ,naranccsal és mentalevéllel"a limonádéra emlékeztető alkoholmentes koktél bele is töltődött egy fél literes pohárba. Miután ezeket elfogyasztottuk , fokhagymás kenyeret ,egy szelet pudingot sütit és szőlő szemeket kaptunk.
- Kedves gyerekek! Itt vagyok újra !- hallottam távolabbról Kheirón hangját. - Áldozzatok az isteneknek!- tette hozzá.
Úgy döntöttem ,a sütit ,a szőlőt és a fokhagymás kenyeret áldozom fel "anyának" ,vagyis Athénének és apának . Tányéromon az imént felsoroltakkal sétáltam . Egyesével a tűzbe dobtam az ételeket ." "Szüleimnek, nevelőimnek az Olimposzra ! Egészségetekre isteneim!" - mondtam el egy rövid ima szerűséget.
Most azt hiheted ez pazarlás . De valójában csak füstáldozat az isteneknek . Vallási szokás.
Ez után Kheirón bejelentést tett közé .
- Kedves táborozók! Holnap egy hagyományos játékunk kerül megrendezésre! Kapd el a zászlót! játszani ,habár ez inkább verseny .
Clarisse-t és Annabeth- szet megkérem hogy osszák a tábor piros és kék csapatra . Eszeljetek ki jó stratégiát ,szerezzetek fegyvert és holnap reggel kilenckor megkezdjük a versenyt.
- Athina gyere ,van egy tervem ,hívd Percy-t . Leülünk a tábortűzhöz és kitrrveljük ki legyen velünk .- jött oda az asztalomhoz Annabeth. Ahogy gondoltam ,a bölcsesség lányának mindig akad egy terve. Megtettem amit kért és néhány perc múlva már ott is ültünk hárman a tábor tűzrakó helyén,azonban most a tűz nem volt meggyújtva. Annabeth kezében papír és toll volt. Hogy honnan szedte ? Őszintén? Nem tudom ,de nem is fontos.
- Na ,akkor Athina és... Percy, lennél velünk?- írta a neveket Annabeth.
- Persze !- bólogatott Percy.
- Ki legyen még velünk?- nézett ránk Annabeth.
- Maya ? Appolón lánya ,ért a gyógyítashoz és jó íjász. A segítségünkre lehet .
- Jó ,akkor Maya Stone. - jegyzetelt Annabeth.
- Carolina ? Hádesz lány ,nagyon gyorsan fut .- mondta Annabeth.
- Oké,és még?- kérdeztem.
- Thomas és Dick féltestvéreim. Aysa ,Aphrodité lány.
- Már nem azért ,de ő mit segít nekünk ?- kérdezte Percy.
- Nyugi ,ő nem az a divatolós. De a probléma megoldó képessége nagyon jó . Valamint Liara ,a húga . Neki pedig a kreativitására lesz szükségünk.
Ha Clarisse hagyja ,akkor Daniel is a segítségünkre lehet ,mint Áresz fia.
Valamint egy Hermészes, Layila .
- Ő mit tud ? - kérdezem .
- Hihetetlenül lop !- mondta nevetve Percy - Akár csak Trevis és Connor .
Tegnap loptak hajnali négykor egy csokitortát .
- Mi ?- lepődött meg Annabeth.
-Semmi ! De őket bevehetnénk.
- Jó . És Anatasia-t is . Ő nem tudni kinek a gyereke pontosan, de a szelet jól irányítja és nagyon jó íjász és vívó.
Jó még akkor Anatasia nővérét Larissa-t is bevesszük,mert jól tud kardot forgatni . És akkor ha jól számolom 15 . Vagy lehet 16 ,de az nem baj,mert Clarisse mondta hogy 15-16 fős csapatot szeretne ő is.- zárta le a listát Annabeth. - Na akkor jó éjt !- tette hozzá.
- Nektek is !- köszöntünk el ,majd a saját bungallónkban álomra hajtottuk a fejünket, hogy holnap kipihenten ébredjünk.





Percy Jackson - Demigod Adventure ■Valószínűleg BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora