Szörnyek nyomában- Kezdődjék a küldetés!(?)

25 3 11
                                    

A csata dél körül érhetett véget . Méghozzá elég tragikusan .Ez után történt valami különös dolog.
Ez után Kheirón behívott minket a Nagy házban. Pontosabban engem,Percyt ,Annabetht, Grovert és Kayliet ,majd megebédeltünk ,bár az nem rémlik hogy mit . A szabad tevékenység ideje következett . Én az alvást választottam. Nagyon kimerítettek a délelőtt eseményei. Álmomban újra megjelentek előttem a délelőtt eseményei,így csaknem újra átéltem mindent.
Álmomban a nehéz védőruhában voltam, és Clarisse csapatát indultam felderíteni ,Liarával .
Ő az ellenség térfelének másik oldalán tartózkodott és hallgatózott .
Azonban rájöttünk hogy minket is figyelnek az ellenség tagjai . Pontosabban ketten. Úgyhogy mi így egymást hallgattuk ki . Liara elmondta hogy támadni készül az ellenfél. Azonban amikor feláltunk és visszafelé kezdtünk futni , az ellenség követett.
- Liara ,tudsz valami nyelvet?- kérdeztem futás közben.
- Magyart tanulok, de hogy jön ez most ide ?- kérdezte lihegve.
- Jobra tarts ,onnan támadj !- mondtam neki magyarul, mire a lány csak bólintott és eleget tett a kérésemnek. Ezzel egy pillanatra jól összezavarhattuk az ellenséget.
Visszaérve azt láttam hogy mindenki mindenkivel harcol.
Éppen le akartam állítani őket ,ámbár engem is kergettek. Méghozzá az a táborlakó akinek nemrég felborítottam valami alkotását . Kardjával csapkodott majd mikormár rájött hogy mindig elbújok a csapás elől ,kergetni kezdett ,egyenesen az erdőbe. Szerencsére azonban ebben az volt jó ,hogy idővel kiderült hogy mit is tettem ellene véletlenül. Elmondta hogy nemrég elhunyt anyukájának készítette ,mert szerette a köveket . De mióta meghalt és ő idekerült a többiek mindig minden neki szánt dolgot tönkretettek . Szerencsére elfogadta a bocsánat kérésemet , és alkut kötöttünk hogy élve hagyjuk egymást legalább a nyár végéig. Őszintén? Ennek igazán örülök, szerintem nagyszerű ötlet!
Nagyon remélem hogy nem szándékozik elvenni az életemet..
Bocsánat kérések után visszatértem a csataterre .Még mindig ölte ,ütötte egymást a két csapat. Clarisse és Annabeth egymás haját tépték. Eközben láttam hogy Maya eltűnt, Percy pedig megsérült.
Hogy ennek a szörnyűségnek véget vessek, olyan hangerővel hogy az erdő is belezendült, felkiáltottam.
- Eeeelééég!
Mindenki menten abbahagyta a verekedést. Én pedig ,a tengeri viharok félisteneként éreztem ahogy világoskék szemem az óceán legsötétebb árnyalatát veszi fel . Igen félelmetesnek nézhetettem ki ,ugyanis mindenki rám figyelt . Ekkor egy erős ,ámbár nem tornádó erejű szelet idéztem élő. Kezeimet használva a folyó vizéből egy kiemelkedő kezet formáltam , és egyessével fejbecsapkodtam vele mindenkit ,ezt büntetésnek szántam ,amiért képpesek lettek volna kinyirni egymást. Valóban. Clarisse csapata valódi fegyverekkel támadta csapatunkat.
Rájöttem hogy a zaszlónkat elvitték. Tehát Clarisse csapata nyerte a játékot. Szerencsére e pillanatban Maya tért vissza a csatatérre , mellette Kheirónnal és Mr.D. - vel.
- Nyugalom Athina már mindent elintézett !- szólt közbe valaki ,pontosan ahogy ez a valóságban is történt.
- Mi folyik itt?- Kérdezte Kheirón miközben minden táborlakót egyessével végigmért .- gyerekek ,tessék viselkedni!- tette hozzá. A mögötte álló Mr.D nagyot ásított. - Meghalt már valaki ?- tért a "lényegre"(legalábbis szerinte) az isten.
- Mr.D!- szólt Kheirón. - Mit mondtam nektek az óvatos játékról? Mondtam hogy hasznáphattok fegyvert?- kérdezte mérgesen Clarisse csapatára nézve .
- De nem is tiltotta ... - szólt közbe valaki abból a csapatból.
Amíg Kheirón beszámolót tartott a tábor nagyrészének az illedelmes viselkedésről és a szabályokról ,addig az alkalmat kihasználva odaszaladtam Percyhez. Láttam ahogy a védőruhája az alkarján megrongálódott és alatta a keze csúnyán megsebesült.
- Au!-mondta ahogy egy kissé megmozdította karját.
- Ne aggódj, segítek ! Először lemosom a kezedet .- mondtam neki ,ő pedig csak bólogatott . A legközelebbi vízforrás a tiszta , csillogó vizű folyó volt . Ez megfelőnek bizonyult. Kezemet a vízbe helyezve egy maroknyi vizet vittem nagyjából 1 méterrel odébb. Ráöntöttem a markomban lévő vizet Percy karjára . Ezt tisztításnak szántam. Ekkor azonban ,csodával határos módon a sebe se perc alatt összefort ,majd nyomban el is tűnt az. Meglepődtem ,ahogyan ő is. Neki fogalma sem volt róla, hogy mi történt. Én pedig azt nem értettem ,hogy ha én megsérülök - mivel a vizek félvére vagyok- megógyít a víz . De Percyt miért? Félreértés ne essen ,örültem neki ,csak nem értettem. Talán apa megsajnálta... vagy ilyesmi.
És csak ezután lepődtem meg igazán.
Percy feje felett egy olyan isteni szimbólum jelent meg . De nem akármilyen...
Apáé. Az enyém!
- Mi a csoda ?- néztem rá meglepődve, miközben ő hol rám nézett tátott szájjal ,hol a feje felett mostmár nem csak világító ,de forgó három ágú szigonyra nézett teljesen összezavarodva.
- Ezt ... te- te -te csináltad ? - kérdezte.
- Nem én!- válaszoltam .- Most... Elismert egy isten...- tettem hozzá.
E mondatra az egész tábort egy emberként fordult hátra.
- Nagyszerű! Mostmár tudjuk kinek az utódja vagy ,Perszeusz Jackson!- mondta vidáman, miközben tapsolt néhányat.
- De ... ez lehetetlen! Biztos valami tévedés történt! Hiszen az azt jelentené...- tűnődtem,de a mondatot minden igyekezetem ellenére sem sikerült befejeznem.
- Percy az ikertestvéred! - mondta Kheirón.
- Mi?!?- kérdeztük a lehető legmeglepetebben Percyvel ,az ikertestvéremmel.
- Igen. Sally Jackson és Posszeidón gyerekei .- mondta .
- Ki az a Sally?- kérdeztem.
- Anyu... Anyum... Anyud... A mi anyukánk! - gondolkodott Percy, hogyan fejezze ki magát.
-Anya él?- döbbentem meg. Erre azonban Percy elhalgatott és mintha könny jelent volna meg a szemében.
- Nagyon remélem...- mondta végül.
- Na táborlakók elég a bámészkodásból . Athina, Percy, Max,Annabeth, Grover, Kaylie gyertek a Nagyházba ,megbeszélés . Intett ,majd elindult . Mi pedig mindannyian követtük.
A Nagyházba érve mindenki helyet foglalt .
- Először is, azt már megtudtuk hogy ki Percy isteni szülője. Ez nagyon jó hír .- kezdte Kheirón.
- Másodszor nektek annyi...- folytatta Mr.D.
- Azért nem egészen...- fordult Kheirón Mr.D felé.
- Kétlem hogy túlélik ,sőt remélem...- válaszolta az isten.
- Uram ,ezt ne előttük...- kérlelte Kheirón
- Egyszer úgy is rájönnek...- mondta a bor istene.
- Ez nem olyan nehéz . A 16 meg később lesz !- mondta Kheirón.
-Majd meglátjuk...- egyezett bele a "borvirágos ürge".

- Miről is van szó?- szóltam közbe ,mert nem tűntem hogy ezek itt a halálról beszélgetnek.
- Rögtön mondom.- ígérte a kentaur- Tudom hogy nem rég vagytok itt ,de szükségünk van a segítségetekre ! Azaz...küldetést fogtok kapni . Nagyon kevés félvér kapott küldetést . Ez hatalmas feladat . A küldetést pedig a legerősebb félvér kapja ,az olimposzi tengerlány .- mondta .

- Én?- kérdeztem.
- Igen ,te . Tiéd a küldetés . Most pedig válassz a jelenlevők közül 1 félvért és 1 szatírt akik elkisérnek a küldetésre.- mondta .
- Jó ,de ... mit is kell csinálni?- kérdeztem.
- Azt majd az Orákulum elmondja !- vágta rá Kheirón,miközben én azt se tudom ki az az Orá...akámicsoda .

- Nos akkor  Max ,Kaylie  soroltam a segítőim nevét.

- Rendben.  Most pedig átadok nektek néhány istenektől származó dolgot ,ami segíteni fog .Ha bármi kérdésetek van ,nyugodtan kérdezzetek.Biztosra veszem hogy lesz kérdésetek.- mondta ,ezzel Percy kezébe nyomott egy golyóstollat. Testvérem jó két percig tanulmányozta majd végül Kheirónhoz fordult.
- Már elnézést de hogy segítene egy toll?- kérdezte Percy.
- Ő Árapály. Édesapád küldte . A kupakot levéve mennyeibronz kardá alakul ,de szépen kérlek itt ne próbáld ki! A kard veszélyes lehet minden félvérre és szörnyre ,azonban a halandókban nem tesz kárt .- magyarázta a kentaur. -
Ez pedig ...- adott a kezembe egy példát vagy apró takarót.
- Egy ... babatakaró? - emeltem fel undorodva.
- Korántsem ! Magicblue . Egy varázs eszköz ami sál,karkötő vagy pléd formában álcázza magát ,de kötél ,vitorla ,ejtőernyő...rengeteg dolog lehet, amire csak szükséged lehet . Azonban csak az igazán kreatív félvér képpes hasznát venni .
Kezdetben csak csak 4 alakot tud ölteni, ezeket egy Változz! kiáltással tudod irányítani.   Sose kételkedj benne hogy az ötleted túl ...lehetetlennek. Össze kell barátkoznod vele. Mindent csak a szeretetét cserébe teljesít .Ha igaz barátságot köttök , képpes a gondolataid alapján cselekedni ,átváltozni. Nem tud beszélni  ,meg kell tanulnod a nyelvét.
Van egy titka amit meg kell fejtened.
- Hűha!- ámultam el.

- És végül Annabeth. - tett a kezébe egy sapkát . A sapka az édesanyádtól van ,képpes láthatatlanná tenni a viselőjét.- magyarázta.
- De király! - mondta Annabeth, majd a sapkát a fejére téve már el is tűnt, majd pár pillanat múlva újból felbukkant .
- Max ,te pedig egy olyan mennyei bronz pajzsot kapsz ,aminek az ereje az Égiszhez fogható.- adta át az utolsó ajándékot .
- Hú ! - mondta Max.

Most pedig irány a padlás ,vár az Orákulum !- tette hozzá Kheirón.

Percy, Annabeth, Kaylie, Max,Grover és én felsétáltunk a padlásra .
Itt azonban eléggé rémisztő látvány fogadott .

- Üdvözletem!- szólalt meg mély hangon a sarokba öltetett múmia.
- Á ! - sikítottunk fel mind egyszerre .

-Üdv félvérek és szatírok ! Mit szeretnétek megtudni ? - jött ki a szürke köd a száján.

- Ho-ho-hogy i-izé ,mit ke-kell ma-majd csinálni a... k-küldetésen...- mondtam remegve .

4 félvér és 1 szatír indul e küldetesre ,az istenek megsegítésére .
Nem lesz a feladat könnyű, olykor az erő ,olykor a kedvesség lesz a félvér megmentője.
Amely szigeten minden szétesik,meg kell javítanod mielőtt késő lesz .
Nem árt a csapatba egy félvér ki mindenhez ért .
Nem mindenki térhet haza  vagy úszhatja meg szárazon ,lesz ki feláldozza magát hogy élhessenek a barátok .Legerősebb köztük új erőkre tesz szert .
Csapatuk plusz egy fővel bővül ,kit nem tarthatnak meg ő lesz pótlása elhunyt barátjuknak.

Elmesélte tehát a lény hogy mire kell számítanunk. De jól hallottam ? Egyikünk meghal ? Lehet hogy nem is élem túl? Minden esetre ha az isteneknek segítség kell ,akkor mi segíteni fogunk!
Így utólag azt sajnálom hogy Maya nem bungaló vezető , ha szabadott volna ,ő is jött volna velünk.

M

iután a padlásról lejöttünk és Annabeth szóról -szóra elmondott mindett Kheirónnak ,végre elmehettünk aludni . Holnap kora reggel indulnunk kell .
Néhány dracmát ,ruhát és ételt vihettünk csak magunkkal. 
 


Percy Jackson - Demigod Adventure ■Valószínűleg BEFEJEZETT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin