✨2✨

18 2 0
                                    

Pov thomas
Ik zit in m'n kamer ik hoor beneden de voordeur open gaan. Ik woon samen met me beste vriend: Max. " HOOII" roept Max van beneden. K sprint de trap af en ga naar de keuken ik open de koelkast en pak een blikje cola " ook?" Vraag ik aan Max. " sure" zegt ie ik gooi t blikje naar de bank en Max vangt m. Ik loop naar de bank toe en plof neer ik pak me telefoon. " discotheek Spijkenisse nieuw" zie k op insta. " max zullen we vanavond anders hier naar toe gaan?" Vraag ik. " sure why nut" zegt Max en loopt naar boven. Ik ga ook naar boven en ga verder met een video te editen.

( 20.00)
Als ik klaar ben met editen pak ik me telefoon en bestel pizza ik loop naar Max z'n kamer. " wil je ook pizza?" Vraag ik. " ja doe maar salami" zegt hij. Ik bestel 1 pizza Hawaii en 1 pizza salami. Ik loop naar me kast een pak wat kleding er uit wat ik vanavond aan ga doen.
Ik pak m'n tuinbroek en een overhemd ik pak ook een Bucket hat ik kleed me om en ga naar beneden. Max ik zich vast aan t omkleedden want hij is niet beneden ik zet de tv nog even aan. Max komt naar benden. Het is 22.00 we stappen in mijn auto en rijden naar de discotheek we laten onze ID zien hangen onze jassen op en gaan de dans vloer op. Het is heel druk iedereen staat half in elkaar ik post perongeluk tegen een meisje aan.

" oh sorry" zeg ik. " het geeft niet" zegt ze. Ik kijk in haar licht blauwe ogen en verdrink weg. " zie je t" zegt ze. " eh- Thomas" zeg ik en steek me hand uit. " Sophie" zegt ze en schud me hand. ik wou vragen om haar nummer ze is echt prachtig maar ik denk dat haar beste vriendin haar weg trok en ze was weg.

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
Haii bubs lekkere cliffhanger :3
What do y'all think abt this so far?

Aantal reads: 0

Ps: your so handsome/pretty :)

That one evening || Thomas fanfic||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu