✨3✨

19 2 1
                                    

Pov Sophie
Ik en Juul lopen dronken naar de auto " kut wie gaat er rijden" zegt Juul. " shit vergeten" zeg ik en trek ondertussen m'n hakken uit en sta op me blote voeten. Ik kijk om me heen en zie die jonge eh wat was z'n naam nou eh oh ja Thomas ik roep zijn naam en hij en z'n vriend kijken beide onze kant op " wat doe je soph" zegt Juul. Thomas merkt dat we dronken zijn een loopt naar ons toe, ook z'n vriend loopt onze kant op. " hij is cute" zegt Julia. " shh" zeg ik snel. " hey willen jullie een lift?" Vraagt Thomas. " graag" zeg ik. Thomas pakt me bij de arm omdat ik amper op me benen kan staan. Ik kijk hem aan ik z'n Groene ogen wauw-. Thomas doet de deur open van zijn auto, dan zie ik Juul en thomas z'n vriend kussen, dronken Juul hits different. Dan doet thomas de gordel bij me om en doet de deur dicht. De vriend van thomas helpt Juul naar de auto na het staan tongen. De vriend van thomas gaat in de bijrijders stoel zitten. En thomas begint te rijden. " hey ik ben Max" zegt de vriend van Thomas. " hai ik ben Sophie" zeg ik. Hij gaat weer recht op zitten en ik kan me voor de rest niks meer herinneren. Ik word wakker in een vreemde kamer me haar in de war. Met iemands anders trui aan ik krijg ineens erge migraine en ga weer liggen. " hey kijk een wie wakker is" zegt Thomas als hij de kamer binnen komt. " hier wat pijn stillers" zegt Thomas en geeft de pijnstillers en water ik slik er 2 in, Ik wat beter recht op zitten " gaat t een beetje" zegt Thomas en wrijft z'n hand over m'n rug. " ja ig" zeg ik lachend. " zou ik je thuis brengen?" Vraagt Thomas. " ja graag" zeg ik. Ik wil op staan maar de migraine is de erg en stoort in. " dat wordt hier blijven" zegt Thomas lachend. "Ja denk t wel" zeg ik lachend. Zijn lach is echt schattig omfg-. " wil je een film kijken ofzo?" Zegt Thomas. " ja hoor" zeg ik als ik weer ga liggen. Hij komt naast me liggen en ik leg me hoofd op z'n schouder.
Thomas zet Disney + aan. K ik vind hem helemaal geweldig. " wat gaat t worden mevrouw Sophie " vraagt Thomas. " ehhh Luca ?" Zeg ik. " sure!" Zegt Thomas en zet de film aan. Ik kan me niet veel herinneren volgens mij ben ik in slaap gevallen het enige wat ik me nog kan herinneren is dat thomas z'n om me heen sloeg en me een kus op me voorhoofd gaf. "Sophie wakker worden" hoor ik thomas zachtjes zeggen. Ik ga rechtop zitten. " hehe slaapkop is ook wakker" zegt thomas. Hij heeft een 9 kipnuggets van de Mac in z'n handen. " ik wist niet wat je lekker vond" zegt thomas lagend. " awh dankje." Zeg ik en eet de kipnuggets.

Thomas brengt me naar huis. " oh hey soph wat is je nummer" vraagt Thomas voor ik uitstap. " ehh ja 06*******" zeg ik. " ik app je" zegt Thomas en ik loop naar m'n appartement. " hey" roep ik als ik thuis ben. " haii" roept Juul.
Ik loop naar mijn kamer en plof op mijn bed neer. Ik pak me telefoon en krijg een appje van een onbekend nummer...

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 18, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

That one evening || Thomas fanfic||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu