Disebabkan auhtor bosan dan nanti mungkin akan lama tak update sebab sekarang makin sibuk jadi auhtor hantar lagi.Yey!
Keesokannya...
9:00 pagi
"Guys jom kita gerak" ujar s.coups excited.Mereka pun mula mengangkat beg mereka.
"Dah pesan grab kan?" Tiba tiba semua terhenti kerana soalan Dino.
"....".
"Weh bodohlah unta ni kau yang goncang katil kami dua suruh bangun awal kau tak call ke?" Jeonghan dah nak mengamuk dah.Punyalah dia dengan tidur lena bak princess Aurora tiba tiba ada yang main lompat lompat atas katil dia.Betukar terus dia jadi Hulk.
Dia dah lipat lengan baju dia dah.
"Erk...tapi tu bukan bahagian dari kerja aku hehe".
Hampir s.coups nak kena tendang dengan Jeonghan.Nasib mingyu tahan dulu.
Mereka dah jadi tumpuan orang kot.
"Halah korang lah ni kan dah jadi tumpuan orang dah" Maknae line menutup muka.
Untuk hyung Line pula.
Elok je mereka makin senyum dan buat pose.Bila ada orang nak tangkap gambar.
"Dah dah aku dah pesan dah jom takyah nak pose jadi macam Lady Gaga tu turun" ucap the 8.
Maknae Line pula hanya menarik beg mereka sambil tutup muka.Malu woi.
"Apalah mereka ni itu pun nak malu" Jeonghan menarik beg dia.
"Memang lah dah kau buat pose macam orang nak bersalin siapa je tak malu aku hampir tak anggap kau abang" Jun terus turun lepas kata kat jeonghan.
Jeonghan jeling Jun.
("Dahtu siapa yang tiba tiba ambil selendang siapa lepastu buat cerita Bollywood tadi").
Nak je jeonghan libas muka Jun dengan selendang tu.Tapi semua member dah pakat turun.Malas pula dia nak cari pasal.
Keluar je mereka dari hotel.Kereta dah parking tepat tepat depan mereka.
"Hui kau order grab ni bila?" tanya Vernon dekat the 8 yang kat sebelah dia.
"Semalam".
"Oh".
"Woi masukkanlah beg korang dalam kereta jangan ikut perangai unta tu" S.coups yang tengah penat lelah tolong masukkan beg jeonghan dalam bonet kereta pun pandang Jeonghan.
"Apa kau ni aku dah tolong boleh pula dia tuduh kita macam macam sakit hati kita".
S.coups acah acah merajuk.Dia membelakangi member dia.
"Hyung nak berdiri kat situ je eh ok kami gerak dulu" S.coups mencebik apabila Dino nak tutup pintu kereta.
Dia pun terus masuk pintu dan duduk kerusi belakang.Sempat dia pukul kepala jeonghan.
Jeonghan: (Cari mati ke unta?).
S.coups: (Tak sengaja bro).
Jeonghan tahan sabar lagi.Nasib baik s.coups duduk belakang.Kalau duduk tepi dia dah lama dia tendang keluar kereta.
"Pakcik jauh ke nak pergi sana?" tanya seungkwan dalam bahasa Korea.
"...."
"Hish sombong".
"Nak kata bodoh tapi exam straight A dah nama pun dia orang America kau cakap dalam bahasa Korea buat apa".
Seungkwan tersengih sebab baru perasan selepas Vernon bagitahu.
YOU ARE READING
Survive Or Fight (Seventeen In Tropika Amazon)
De TodoSekumpulan remaja yang menyukai pengembaraan memilih untuk mengembara di tempat yang bergitu mistik. Mereka mengalami gangguan.Sedikit demi sedikit ianya datang. Membuat mereka tidak dapat larikan diri.Tapi jika mereka berlama lagi mungkin mereka ak...