•Első találkozás•

54 6 3
                                    

-Keith
            Éppen kint sétálgattál pedig tudtad hogy nem szabadna de egyszerűen kénytelen voltál elmenni mert túl sok energiád volt. Mindig is sok energiád volt és mindig próbáltál pozitívan gondolkodni. Most sétálgattál és gondolkodtál a jövődön viszont hirtelen lépéseket hallottál meg nagyon megijedtél mert féltél hogy lebuksz de amikor megláttad a veled egyidős fiút kicsit megnyugodtál.
-Ilyen fajta lánynak nincs kint ilyenkor a helye. - szólt a neked idegen srác
-E-elnézést de nem hinném hogy szóba kéne veled állnom. - Kicsit megijedtél de tagadni sem tudnád hogy nem volt az eseted.
-Én meg nem hinném hogy ilyenkor kéne itt setálgatnod.- elég flegmán beszélt veled ezért felé vetted az irányt majd amikor elsétáltál mellette enyhén vállon lökted a válladal.
-Neked sem kéne itt lenned. Remélem később még találkozunk.- Rámosolygtál és a visszafele úton csak rajta kattogott az agyad.

-Pidge        (Gæ rész :> Drága wifum)
             Pidgel egy osztályba jártatok már első látásra megkedvelted őt szóval te voltál az egyedüli aki odament hozzá és beszélgetett vele és így lettetek legjobb barátok. Amikor kinevették hogy mondott valami jót órán (pl.: Amikor visszatekintést kapunk a magyar szinkronba azt mondják neki hogy kocka) akkor te óra után mindig odamentél hozzá és megölelted. És mindig elmondtad neki hogy nem kell az idiótákra figyelni és hogy így elfogja érni azt amit akar. Így is éreztetted vele hogy mellette vagy.

-Lotor
             Mielőtt elpusztították volna Alteat (asszem így írják) egy nappal azelőtt ti anyukátokkal elmentetek felfedező útra mivel anyud nagyon szerette volna neked megmutatni az űrt. Amikor visszatértetek volna a bolygó már csak szürke,élettelen volt. Nagyon szomorú volt anyukád  mivel a többi családtagotok Alteán lakott, te meg még csak pici 2 éves lehettél. Anyukáddal csak mentetek a kis hajóval majd le szálltatok egy bolygóra. Az évek teltével nőttél már viszonylag tudtál hajót vezetni mivel anyukád megtanított. Bár lehet nem volt arany életetek de azt a napot se te se anyukád nem akarta. A galrák (ezt sem tudom pontosan hogy hívják) megtaláltak titeket, téged elvittek, anyukáddal pedig akkor fogalmad sincs mi történt. Elvittek a hajóra és ott beraktak egy cellába. Te csak odamásztál az egyik sarokhoz és össze kuporodtál. Pár nap elteltével kivittek onnan és egy galrához vittek ahol láttad hogy van egy nálad viszonylag nem sokkal fiatalabb gyerek. Az idő elteltével összebarátkoztatok és együtt jártatok ,,órákra".

-Matt     (Vigyázat Spoiler)
          Éppen arra vártunk a csapattal hogy Pidge visszatérjen a bátyja mentőakciójáról, már eléggé untátok magatok mire megjelent a zöld oroszlán. Amikor kijöttek az oroszlánból egyenesen felétek vették az irányt. Amikor már jól látták titeket Pidge bátyja megállt és veled szemezett, de kisebb pirral figyleted a fiút ahogy ő is.
-Hello Matt vagyok és megkérdezhetem e szépség nevét
-[Név] vagyok- mosolyogtál de arcod egy rózsaszín árnyalatot vett fel
         
         

-Allura
             Allurával  gyerekkorotok óta ismeritek egymást. Amikor csak tudtál kint játszottál a szabadban,ezért is találkoztál egyszer össze Allurával.Megláttad a hercegnőt aki épp egy pillangót tart a kezében,te csöndesen oda mentél mellé, hogy te is megfigyelhesd a pillangót. Viszont amikor már csak pár lépésre voltál tőlük a pillangó feléd kezdett repülni majd rárepült az orrodra. A hercegnő oda sétált hozzád ezután pedig a pillangó elrepült.
-Hello, Allura vagyok- szólt a lány
-Szia én meg [Név] vagyok,szeretnél
velem együtt játszani?
-Oké,menjünk- válaszolt majd együtt elkezdtetek fogócskát játszani.

Sajnálom hogy ilyen rövidek a részek és sajnálom hogy majdnem két vagy három  hónapja nem folytattam a könyvet TvT A Lance, Shiro részt megírom később csak kicsit rendbe szedem magam.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 28, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

•|Voltron Preferences|•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang