~~1~~

181 14 11
                                    

Rocky ( Zendaya)
Bu gün çok heyecanlıyım. Dünya turuna bir grupla çıkıcaz. Ama hangi grup bilmiyoruz. Fifth harmony ve ya Little mix ola bilir. Belki Neon Jungle? Ama boyband olarak 1D zaten turda. The Vamp.....Ne bu gelenler de kim?

"Bunlar kim Barbara?"Franchesca'nın sorusuyla gelen 4 çocuk kaşılarını kaldırdı.

"5SOS. Turneye çıkıcazğınız grup."dedi menejerimiz Barbara. Bunlar ço tipsiz ya. Yani birinin kafası renkli boya kutusu gibi.

"Şey.....Tamam da biz onları tanımıyoruz bile."mırıldanarak konuştu Hanna.

"Tanışın o zaman."Barabara bunu dedi ve odadan çıktı. Bu kadar basit ve basit. Hıh! İşte bu salak olan çocuklar kendi aralarında şakalaşıyorlar ve hayvan gibi gülüyorlar. Sonunda kendime geldim ve konuştum. "Bize söyleyin bizde gülelim dimi?" alay edercesine sormam onların rahatını bozmadı bile.

"Siz kızsınız. Anlamazsınız"dedi gözleri çekik olan. İsimlerimi bile bilmiyorum.

"Eminim ki bir kız nasıl becerilir ve ya iğrenç şeyler hakkında konuşuyorsunuz. Ama bunu sizden bile iyi biliyorum ve ya biliyoruz."dedi Teddy. Hepsinin ağzı açık kalmıştı. Başında bandana olan "Nerden bildin?"diye sordu. Buna hepimiz göz devirdik.

"Bahse girerim ki turne boyunca sizi etkiliye ve kendimize aşık ede biliriz."sarışın ve dudağında küpe mi ne mal olan çocuk konuştu. Diğerleri ondan sanki böyle bir şey beklemiyordu. Bu yüzden hepsi ona 'Dostum bu sen misin?' bakışı attılar.

"Hayatta öyle bir şey olmaz."nihayet Francesca da konuştu. Ama çokta kötü değiller. Hadi ama. Tamam kendime geldim.

"Görürüz. İddaya girermisiniz?"etkileyici tavırla çekik gözlü olan sordu.

"Tamam ama nesine?"aman Tanrım kabul ettim ben şimdiden. Hatta ortaya atıldım.

"Kayb eden kazanan grupu tüm programlarda övücek ama kendi grupunu da ezicek."dedi bandanalı yine.

"Bize uyar dimi kızlar?"sordu Hanna. Artık Hanna bile itiraz etmedi düşünün yani. İddaya girdik bile. Peki belki etkilenirsek? Ve ya ben etkilenirsem? Olucakları düşünmek bile istemem. Lightersler çok tepki vere bilir. Biz cool bir grupuz sonuçta. Egomda günü günden büyüyor. İsmi ne olsun? Bence 'Egoist Rock'. Evet çok havalı isim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

5 SECONDS OF SUMMER VS. SYDNEY LİGHTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin