/ Midoriya szemszöge /
A napok pillanatokként teltek és elérkezett a party ideje.
Ahogy teltek a napok azon tűnődtem , hogyan fogom elmondani Todorokinak a történteket...
Renélem nem fog elitélni miatta , de muszáj elmondanom neki , hogy beteljesedjen a tervem. Ugyanis és kis hülye kiagyaltam valamit amivel biztos féltékennyé teszem Bakugout.Todorokival megbeszéltünk egy időt , hogy mikor jön értem és beavatom a tervembe.
Elkészültem és már nagyon vártam , hogy Todoroki jöjjön értem azonban mindezek elött, felkell csigázzam Bakugout , hogy velem jöjjön a partyba.Berontottam a szobájába és levettem a pólom , mire ő felpattant.
- Te meg mitcsinálsz Deku?
Semmi reagálás a részemről csak ránéztem , mintha véletlen mentem volna be hozzá és így szoltam:
~ ne haragudj sietnem kell mert elkések , és nem ide akartam bejönni.
- Hova mész? Pattan ki az ágyból.
~ Todorokiékkal bulizni!
- Kirishima házibulijába?? Az nem neked való hely..
~ attól még elmegyek.
- Jolvan ne halgass rám , menj csak.
Tudtam hogy ezzel már felcsigáztam Bakugout így kimentem a szobából visszavettem a pólóm és vártam Todoroki megérkezését.
Nem sokkal később sietősen lefékezett , és bepattantam a kocsiba adtam egy baráti ölelést és , már is hajtottunk Kirishima házához.
~ Todoroki tudunk beszélni egy kínos dologról ?szólaltam meg félénken.
• persze , baj van?
~ Nem nincs ...csak ....arról lenne szó , hogy Bakugou és Én köztem sokkal több van mint szimpla barátság. És kieszeltem egy tervet , hogy féltékennyé tenyem , ugyanis van az a lány akiről beszéltünk valamelyik nap ebédnél.
• HOGY MI? Fékez le Todoroki.
~ Kérlek ne itélj el , muszáj ezt most elmondanom neked..
Megfogja a vállam és rángatni kezd,
• te normális vagy??? Pont Bakugou??? Nem azzal van a baj hogy meleg vagy Hanem hogy Bakugouval jöttél össze.
~..... Számomra csak a néma csend volt a válasz.
• Jolvan semmi baj , meséld el mi a terved??
~ Igazából a tervem az lenne , hogy féltékennyé tegyem Bakugout veled....
• VELEM? ...FU FIGYELJ.... Nem tudom...izé....hogyan akarod ezt?
~ Tudom ez a kérés nagy ...de ha ........................ Súgtam Todoroki fülébe (majd később megtudod)
• öcsém Midoriya te nem vagy semmi , ha nem fog összejönni abból nagyon nagy kavar lesz főleg a suliban..de jolvan benne vagyok!
~ Köszönöm, örömömbe megöleltem és már alig vártam , hogy a buliba érjünk.
YOU ARE READING
érzelmek mögé rejtve {Bokudeku/Todoroki}
Romance(18)+‼️ ‼️FELHÍVOM A FIGYELMET AZ OLVASÓK KÖRÉBEN ERŐS 18+ OS TARTALMAKAT OLVASHATNAK‼️ fiú×fiú {Bokudeku} Nincs cenzúrázva semmi , szabad a fantázia. Izgalmas szerelmes történet .