Clarify

237 20 43
                                    


...ve donup kaldılar.

Louis birkaç saniye sonra ağlayarak Harry'nin boynuna atlamış ve dudağına bir sürü minik öpücükler bırakıyordu. Harry hamileydi!!

"Louis, kendi testine mi baktın?" Harry ise olayı anlamamıştı. "Hayır Harold'um! Hamilesin!!" Bu Harry için daha büyük bir şoktu.

"L-Louis sen.. Sen ciddi misin?"

"Ne oldu ki? İstersen testine bak aşkım!" Louis coşkuyla konuşuyordu.

"Louis sen hamilesin." Harry sakince söylediğinde Harry'nin boynuna sarılan kollar gevşedi. Birkaç saniye sonra Louis'nin yüzünde donan gülümseme, kaşlarının çatılmasıyla devam etti.

Aynı anda testlerini kendilerine de çevirdiklerinde şokla ağızları aralandı ve tepkilerini görmek için birbirlerine baktılar. İkisi de çok şaşkındı ve hareket dahi edemiyorlardı. Harry bir an bunun bir rüya olduğunu düşündü. Ama boynuna atlayıp ağlamaya başlayan kocasıyla kendine geldi ve beline kollarını sarıp sıkıca sarıldı.

"Har-Harry hamileyiz!"

"Evet aşkım hamileyiz."

Harry son kelimesini söyledikten sonra dudaklarına minik bir tebessüm yerleşti. Hamilelerdi! İkisi birden!

—-

"Aşkım telefona bakabilir misin? Bulaşıkları yıkıyorum."

"Tabi-.."

"Harry! Dikkat et!"

Bugün ikisi de bu durumdan çok çekmişti. Bir şey olduğu anda mideleri ağızlarına geliyor ve tuvalete yetişmek için savaşıyorlardı. Louis ellerini kurulayıp telefonu eline aldı.

cevapsız çağrı -Zayn

Tekrar aradı ve telefonu kulağına götürüp Harry'e bakmak üzere tuvalete doğru yürüdü.

"Efendim Zayn."

"Louis akşam yemeği için müsaitseniz bize gelin. Size vermemiz gereken bir haberimiz var."

"Aslında kısa sürede bizim de vermemiz gereken bir haber-haberlerimiz var. Akşam orada olacağız." Telefonu kapattıktan sonra Harry'nin yanına gitti. İyi olduğundan emin olduktan sonra ona akşam Zayn'lere gideceklerini söyledi. Harry onu onaylayıp ağrıyan başı ve midesini biraz yatıştırmak adına yatmak için yataklarına gitti. Dinlenirken Louis normalde yapmamasına rağmen büyük kaşık olup Harry'e arkasından sarıldı ve boynuna kafasını gömdü. Dudaklarını da narin tene yerleştirip aynı yere minik minik öpücükler kondurdu. Harry biraz sonra uykuya daldı.

Louis ise çok mutluydu. Henüz tam anlamıyla farkına varamamıştı ama bu haliyle bile mutluluktan uçacaktı. Bunları düşünürken zaman ilerlemişti ve Harry kıpırdanarak uykusundan uyanmaya başlamıştı. Ona sardığı kollarını gevşetti. Harry de arkasını dönüp Louis'yle yüz yüze geldi. Minik bir öpüşmeden sonra Louis hatırlattı. "Unutma, birazdan Zayn'lere gideceğiz." Harry bunun üzerine hafifçe kafasını salladı. Yataktan kalkıp yüzünü yıkadı ve yavaştan hazırlanmaya başladı. Yaklaşık yarım saate ikisi de hazırdı.

Zayn'lere geldiklerinde kapıyı Niall açtı. Onunla selamlaştıktan sonra salona gittiklerinde gördükleri görüntü çok tatlıydı. Liam, Zayn'e doğru eğilmiş boynuna öpücükler konduruyor ve Zayn de kıkırdıyordu.

"Selam dostum!" Liam kafasını kaldırıp seslendi. Son bir kere de Zayn'in dudaklarına öpücük bıraktı ve ayağa kalktı. "Yemeğe geçmeye ne dersiniz?" Herkes onay mırıltıları çıkarırken masaya yürüyorlardı.

Niall sabırsızlıkla yemeklere bakarken Harry dikkatini üzerine çekti. "Vereceğiniz haberi sabırsızlıkla bekliyorum." Liam yeniden kocaman gülümsemesiyle Zayn'e baktı ve "Zayn hamile!" dedi. Herkes çok mutluydu. O sırada Zayn atıldı. "Louis, telefonda sende bir haber vereceğini söylemiştin." Louis Harry'e döndü. Nasıl söyleyeceğini kestiremiyordu. Boğazını temizledi.

"Ben ve Harry-"

"SAKIN TEKRAR BOŞANIYORUZ DEME!"

"Niall ne diyorsun? Ben ve Harry-" çok uzun duraksadı.

"Hamileyiz." Harry onu tamamladı.

"Nasıl yani Louis mi hamile Harry sen mi?" Harry burnundan gülerek nefes verdi.

"İkimizde." Bunu söylerken Louis'nin gözlerinin tam içine bakıyordu.

Harry ve Louis hariç herkesin ağzı sonuna kadar açılmış ve Niall ile Liam göz göze gelmişti. Liam, Niall'a bakarken ağzını oynattı. "sıçtık" Niall da onu kafasıyla onayladı ve ardından kaşlarını çatıp herkesi irkiltecek derecede bağırdı.

"SİZ İKİ APTAL YİNE İDDİAYA GİRDİNİZ VE İKİNİZ DE HAMİLESİNİZ DEĞİL Mİ?! TANRIM BEBEK SİZCE OYUN İŞİ Mİ?! İKİNİZ DE HAMİLELİĞİNİZİ DORUKLARINIZDA YAŞARKEN NE HALT YİYECEKSİNİZ? LİAM, ZAYN'İN PEŞİNDEN KOŞARKEN BEN İKİNİZİ BİRDEN İDARE EDECEĞİM! YÜCE TANRIM, SEN BANA VE LİAM'A SABIR VER."

Harry ve Louis suçlulukla kafalarını aşağı eğdiler. Böyle bir tepki ikisi de beklemiyordu ki Louis'nin gözleri yaşarmıştı bile. İlişki her ne kadar kimsenin baskın veya itaatkar olarak adlandırılmadığı bir şekilde ilerliyor olsa da Louis; her zaman biraz daha itaatkar, duygusal ve masumdu. Harry,Louis'nin minik bebeği değildi ama Louis, Harry'nin minik bebeğiydi.





Eve döndüklerinde Louis hala Niall'ın sözlerini düşünüyordu. Harry onun bu dalgınlığının farkındaydı ve üstlerini değiştirip Louis'nin Harry'nin göğsüne yaslanarak yatakta yarı oturur pozisyonda yattılar.

"Aşkım neden dalgınsın? Canını sıkan ne?" Harry kulağına fısıldar gibi konuşup boynuna ve ve kulağına öpücükler kondurdu.

"Niall'ın söylediklerini düşünüyordum. A-acaba bebeği aldırmalı mıyım? Sen her-her zaman güçlüsün ama-ama ben yapamayabilirim v-ve ya ona iyi bir hayat s-sunamazsam? B-ben bunu kaldır-kaldıramam Harry. En-en kısa sürede klinik ,evet klinik bulup bebeğim-bebeğim? Harry bebek! Harry hamil-!" Louis'nin ani duygu değişikliği koşarak kusmaya gidişiyle sonlandı. Harry de arkasından koşup sırtını sıvazladı ve saçlarını tutup öpücükler kondurdu.

Tuvalette işleri bitince Harry Louis'yi kucakladı ve yatakta sırtını başlığa yaslayarak oturdu. "Şimdi bebeğim, biraz konuşmalıyız. Öncelikle güçlü olan ben değilim. İkimiz de çok güçlüyüz. Bunları düşündüren ne bilmiyorum ve kesinlikle kliniğe gitmeyeceğiz. Bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde büyüteceğiz. Hem karnımızda hem de dünyada. Eğer Niall'ın sözlerine takıldıysan o sadece bizim hamilelik hallerimizden korkuyor. İkimiz de karnı kocaman olduğunda her iş onun başına kalacak. Bizde bu söylediklerinden dolayı ona güleceğiz. Anladın mı bebeğim?" Harry Louis'ye baktığında uyuduğunu gördü. Güzel bir pozisyona geçti ve sıkıca minik bedene sarıldı. Kulağına ve saçlarına birkaç buse bıraktıktan sonra uyku moduna geçti.




Milat öncesi yazarlar kısmına adımı yazmak ister misiniz? İgösğxlağx. Okul açıldıktan beri wattyi çok boşladığımın farkındayım. Daha sık bölüm atabilir miyim? Sanmıyorum. Yine de çalışmalarım bu yönde olacak.

Umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorum atmayı unutmayınn! Lots of love ma babiessss 😻😻😽😽💗💗

Competition-ls mpregHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin