💖حب وألم 💔

4 2 0
                                    

جيتلكو بالبارت الجديد بارت ملين أحداث عايزه تفاعل وتوقعات علشان اكمل ممنوع البارت لزو القلوب الضعيفه....................❤️حب وألم💔
          ~*الفصل15*~

فضلت قعدة لبليل في المستشفى جت ماما وعم محمد وعمتو الي اول مره اشوفه بس شكله كانت خايفه عليها اوي واحنا قاعدين أنكل محمد جاتلو تشنجت ومقدرش يتفس اتخضنا عليها اوي وجيه الأطباء خدو وكنت قلقانه عليها اوي وبعد شويه خرج الدكتور وقال:استاذ الي جوه وقبل ما يكمل عمته قالت:مالو يا دكتور حازم بقاء كويس صح الدكتور:الاسف الاستاذ حازم فقد دم كتير اوي والحادثه كانت صعبه اوي وعايز دم وخرج دكتور انكل محمد وقال:استاذ محمد جتلو سكته قلبية ومش عارفين نفوقو وانا وقفه مش قدره استحمل الي بيحصل ده قلبي وجعني اوي هي ليه السعاده مش بتدوم ليه كل حاجه حلوه تيجي وفجاء كل حاجه تروح كيده ~*لا يا صغيراتي ما من شيء دائما وانما هي فترات نختو بها بعضها السعيد وبعضها الحزين هل نفرح وقت السعادة ووقت الحزن نقول لماذا السعاده لا تدوم لماذا لا نقول انهو اختبار من الله وسسنجح بيها*~
دكتور حازم قال:مين هيدلو دم عمتو ردت:انا يا دكتور وكملت لدكتور بابها وانتو ارجوكو تعملو اي حاجه انشاء الله اخويه وابن اخويه يكونو كويسين ودخلت مع الدكتور تعمل التحليل بعد شويه خرجت وطلع الفحص وقال الدكتور : فصلة دمك مش نفس فصلة دم الأستاذ وخرجت الممرضه وقالت الحق يا دكتور الاستاذ حازم قلبو وقف جري الدكتور يشوف في اي وانا وقفه حسيت اني في عالم تاني وفجاء فضلة اصرخ واضحك في نفس الوقت بطريقه هستريه وماما جريت عليها حضنتني وفضلة تعيط  أستوب علي كيده بعيد عن النكد ده حازم هيموت؟مين سبب الحادث؟ نوره هتعمل اي؟
لو لقيت تفاعل هنزل كمان بارت بروايه: رحمة رمضان سلام يا قمرات❤️ياريت متنسوش الفولو والنجمه 🥺 علشان اكمل

حب وألم مكتملهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن