7. BÖLÜM • HER ŞEYİ BİLİYORUM •

611 66 28
                                    

 "O iş aklımda benim. İki hafta sonra davadan da kurtulmuş olucaz zaten"

"Jungkook , bu kadar hızlı sevinmesek mi ? Davada başarılı olamayabiliriz." demesiyle hızla oturduğum yerden kalktım ve önüne dikildim.

"Sen , benim ne zaman kaybettiğimi gördün? Merak etme kazanacağız . Neyse ben bir şirkete uğrayacağım bir kaç işim var . Sonuçta iş adamı gibi görülmeliyiz." dedim ve kapıya doğru ilerledim ve kapıdan çıkmadan önce son sözümü söyledim.

"Bu arada ajana gereken parayı yatır"

7. BÖLÜM

ERTESİ GÜN JUNGKOOK'TAN

Sabah kalktığım gibi bir kaç şey atıştırıp şirkete doğru yola çıktım. Küçükken ailemle seyahat halinde arabada giderken arabamıza düzenlenen komplo sonucunda bütün ailem ölmüştü. Bende bir kaç hafta hastane de yatmıştım. O zaman bana annemin , babamın ve küçük kız kardeşimin öldüğünü söylememişlerdi. Hastaneden çıktıktan bir kaç gün sonra şans eseri ögrenmiştim. Kaza yaşandığında dokuz yaşımdaydım. Geç öğrendiğim için ailemin cenazesine de katılamamıştım. Kaç yıldır o gün ailemin ölmesine sebep olan kişiyi arıyordum. Çok ilerleyebildiğimde söylenemezdi. Bundan yıllar önceki  bir olaya ait kamera görüntüleri kolay kolay bulunamıyordu. Ama buna rağmen hiç pes etmemiştim.

Kirli işlere bulaştığımda ise 14 yaşımdaydım. İlk kez birini öldürdüğüm zaman...

Şirkete vardığımda hemen odama çıktım. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı.

"Bay Jeon , bugün ki programınızı aktarıyorum. Saat 12'de Bay Kim ile toplantınız var. Saat 5'te de reklam ajansı ile toplantınız var." demesiyle kaşlarım çatıldı.

"Reklam ajansı ile olan toplantıyı yarına çek o saatte işim var"

"Ama Bay Je-"

"Aması yok . Şimdi çıkabilirsin" dememle başını yere eğdi ve odadan çıktı.

...

Lisa'dan

Aslında bugün büromda çalışmayı planlıyordum. Ta ki karnım ağrıyana kadar... Galiba yediğim bir şey dokunmuştu. Ben de zaten Bong Cha geleceği için evde kalmaya karar vermiştim. Eunwoo ile birlikte kahvaltı hazırlamış ve Bong Cha'yı  bekliyorduk.

Bu sırada Jungkook'a mesaj atmaya karar verdim.

Lisa: Bay Jeon , bugün maalesef büroma gelemeyeceğim. Sizin içinde uygunsa evime gelin.

Jungkook: Kötü bir  şey yoktur umarım Bayan Manobal . 

Lisa: Hayır , sadece biraz yorgun hissediyorum.

Jungkook: Tamam benim için sorun değil. 

Lisa: *KONUM*

Jungkook : Görüşürüz

*GÖRÜLDÜ*

Kapının çalmasıyla ayağa kalktım ve kapıyı açtım. 

"Hoşgeldin Bong Cha" dedim ve sarıldım.

"Hoşbulduk canım"

"Buyur geç" deyip geriye çekildim. Geçince kapıyı kapattım ve bende peşinden gittim.

"Hoşgeldin Bong Cha" diyen Eunwoo ile ona döndüm.

"Hoşbulduk oğlum. Seni de bayadır göremiyorum." dedi.

"İş güç işte. Kendime de fazla zaman ayıramıyorum."

"Bu kadar kendini yorma oğlum. Dünya'yı sen kurtarmayacaksın"dedi.

"Neyse hadi yemeğe geçelim" deyip sofraya adımladım . Onlar da peşimden oturdu. 

Bir çok şey hakkında konuşarak yemeğimizi yedik...

...

"İşte Bong Cha , burada kalıcaksın" dememle gözleri açıldı.

"Kızım , burası çok büyük" demesiyle gülümsedim.

"Büyük falan değil . Ayrıca ev için kendini çok yormana da gerek yok." dedim.

"Kızım bunlar çok fazla" dedi.

Elini tutup "Fazla falan değil. Sen her şeyi hak ediyorsun. Neyse ben çıkayım da sende biraz yerleş" dedim ve odadan çıkmak için ilerledim. Tam kapıdan çıkacakken aklıma gelen şeyle geri ona döndüm.

"Bu arada çocuğunu alması için şoför yollayacağım. Okulunun ismini şoföre bırakırsın" dememle gülümsedi. Bende karşılık verip odadan çıktım. 

...

Saat beşe doğru geliyordu. Birazdan Jungkook gelirdi. Bende onu beklerken televizyon izlemeye karar verdim Televizyonda ki haberler her zaman ki Black Snake hakkındaydı. Bu kişi kimdi bilmiyorum ama artık bulunması gerekiyordu...

Çalan kapı sesiyle koşarak kapıyı açtım. 

"Buyurun Bay Jeon" dememle içeri geçti. Elimle salonun olduğu yeri gösterdim. Salona adımladık ve koltuklarımıza oturduk. Bana izin vermeden o kouşmaya başladı.

"Öncelikle beni savunmayı kabul ettiğini için teşekkürler Bayan Manobal"

"Bir şey değil . Ben her zaman suçsuzun yanında olurum." dedim.

"Lisa , biri mi geldi" diye salona dalan Eunwoo ile ona döndük. Euwoo , Jugkook'u görünce kaşları çatılmıştı. Hızla ona doğru adımladı. Şaşırtıcı bir şekilde elini uzattı.

"Cha Eunwoo" dedi. Jungkook bir süre eline baktı. Ardından bana bir bakış attı ve elini tuttu.

"Jeon Jungkook" dedi. 

"İçecek bir şey ister misiniz?"

"Bay Jeon'a bir soğuk su getir Lisa. " dedi Eunwoo. Bende hemen kalkıp mutfaktan hemen su getirdim. Eunwoo ve Jungkook çok yanlız bırakmmaya gelmezdi.

Soğuk suyu Jungkook'a uzattım. Teşekkür ederek aldı.

Başımın dönmesiyle Jungkook hemen beni tuttu. Ardından Eunwoo  sinirlenip beni kucağına almış ve kapıya yönelmişti.

JUNGKOOK'TAN

Eunwoo denen adam Lisa'yı benden almış ve kapıya ilerlemişti. Tam bir şey söyleyecektim ki telefonuma gelen mesajla durdum.

BİLİNMEYEN NUMARA: Her şeyi biliyorum

BÖLÜM SONU

OY SINIRI: 65

YORUM SINIRI: 25

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DAVACI • LİSKOOK •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin