𝒑𝒂𝒓𝒕𝒚

958 24 5
                                    

Ráno jsem se vzbudila se sešitama v klíně. Bylo něco kolem půl 8 a já musela jít rychle do školy.
Během 10 minut jsem vylítla z domu a utíkala jsem do školy kde už na mě čekala Klára.

,,Kde si byla? Jsem si už myslela že nepřijdeš" zeptala se mě.
,,Zaspala jsem včera jsem se chtěla učit a usla jsem u toho, a taky jsem si zapomněla nastavit budík" vysvětlim ji.
Ona mi na to jenom kývne protože do třídy přijde učitelka.

Po škole jsme šli s Klárou k nám domů.
Máma mi napsala jenom zprávu ,,přijedu za dyl" takže mám na nějakou dobu dům pro sebe.

S Klárou jsme si objednali pizzu a koukali na seriály.
Dohodli jsme se že u nás bude spát a ráno půjdem spolu do školy.

,,Hele v Sobotu je tady kousek od nás párty, pořádá ji jeden můj kámoš, nechceš jít?" zeptá se mě.
,,A než cokoliv řekneš vím že na to nejsi a vím že by tě máma zabila ale sama si říkala že nevíš kdy přijede, nedozví se to" dodá ještě.

Klára je úplný opak mě.
Je to vysoká blondýnka s hezkou postavou. Výrazně se maluje a hezky se obléká a každý víkend někde je. Už se mě několikrát snažila někam vytáhnout ale marně.

,,Já nevím, bude tam hodně lidí, nemám co na sebe a hlavně kdyby se to dozvěděla máma tak-"
,,Tak je to jedno, neřeš to, oblečení ti půjčím a budu celou dobu s tebou, nic se nestane neboj" řekla mi. Znělo to přesvědčivě.

,,Tak já půjdu, ale ne že mi někam odejdeš a já tam pak budu jak debil sama".
Na to se jenom zasmála a zakroutila hlavou že ne.

Nevím jestli jsem se rozhodla správně, sobota je už pozítří.
Vím že ona se pak půjde bavit a já tam zůstanu sama.

,,Posloucháš mě vůbec?" zeptá se Klára.
,,Já..ne promiň co si říkala?".
,,Že v Sobotu ráno přijdu a pomůžu ti vybrat něco na sebe ".
,,Jo tak jo" usměju se na ní.

Bojím se že toho budu litovat, nebo ne?

Strach Kde žijí příběhy. Začni objevovat