• ateş •

14 7 0
                                    

Bölüm 12

Iyi okumalar çiçeklerim💖

Ateşin etrafına oturduk malshmelow almıştık onları kızartıyorduk. Ağzımın suları akmıştı açıkçası...
Gökay kulağıma eğilip çok tatlı gözüküyorsun burazdan bunlar yerine seni yiyeceğim.
Yesene :)))))
Sesli bir şekilde haydi bize şarkı söylesene lütfen lütfen .
Beni kıramayıp bir şarkı söypemeye başladı ateşin yüzüme vurması gözlerinin parlamasıma sebep oluyordu..
Gözlerine odaklanmıştı.. oda hiç gözlerini ayırmadan beni izliyordu.

Bu hissettiğim neydi bilmiyordum.. iyice aşık oluyordum sanırım. Gözleri gözlerimden bir saniye ayrılmıyor, dudaklarında ufak bir tebessüm.

Koyu kumral saçları uzamış, alnına dökülüyor bir kaç tutam, gözlerinin kahveliği kalbimi hızlandırıyor.

Çok yakışıklıydı çok..

Sanki kimse bana zarar veremeyecekmiş gibi hissediyordum o benim yanımdayken.

Gözlerimi ondan ayırmıyordum, kaç dakika olduğunu bile bilmiyordum. Öylece dalmışım kahvelerine, zaman durmuş.
Gökay ayağa kalkarak yanıma geldiğinde başımı yukarı çevirdim. Şarkı bitmişti.

"Almila, gelsene" dediğinde usulca başımı sallayıp ayağa kalktım, elimi tuttu.
Kalbim hızla atmaya başladı elimi tuttuğunda. Ufacık bir temas oysa ki.
Beni kamp alanından biraz uzağa doğru çekiştirdiğinde ikiletmeyip onu takip ettim. Sahil boyunca yürüdük biraz, etrafımız ağaçlıktı.

Elini belime koyup beni kendisine çektiğinde irileşmiş gözlerimle ona baktım. Sıkıca tutuyordu beni.

"Öyle bakma bana, dayanamam" dedi fısıltıyla. Ay ışığının vurduğu yüzü öyle güzel görünüyordu ki.
Usulca yaklaştı dudaklarıma, kalbim atmayı bıraktı sanki.

Önce nefesini hissettim dudaklarımda, sonra da dudaklarını.

Şefkatle öpüyordu dudakları dudaklarımı. Heyecanım bin kat daha arttı.
Titreyen ellerim göğsüne gidip tişörtünü sıktığında elleri belime daha da sarıldı. Karşılık vermeye çalıştım, titrerken zor oluyordu.
Alt dudağım dudaklarının arasındaKarşılık vermeye çalıştım, titrerken zor oluyordu.
Ayaklarımıza çarpan dalgalar, rüzgar esiyor yavaştan, yapraklar hışırdıyor. Öyle huzur buldum ki bi anda, gitti bütün üzüntüm, yaşanmışlığım.
Yavaşça geri çekilip gözlerime baktı. Koyulaşmamıştı kahveleri, parlıyordu.

"Çok değişik bir his" dedi fısıldayarak, daha da heyecanlandım.

"Ne içindi bu?" Dedim tebessüm ederek.

Alnını alnıma dayadı.

"Öyle güzel baktığın için" dediğinde uzanıp burnunun ucundan öptüm, içimden gelmişti.

"Koca gözlü" dedi sırıtarak. Kaşlarımı çattım.

"Hiçte bile" dediğimde uzanıp öpücük kondurdu dudaklarıma.
Elimi tutup kamp alanına doğru yöneldiğinde aklıma gelen şeytani fikirle sırıttım. Elini bıraktığımda Gökay dönüp bana baktı. Ayağımla suya tekme atarak onu islatmaya başladım.

"Almilaa yapma " diye geri çekilmeye çalıştı. Kahkaha atıp daha da su atmaya çalıştım.

"Güzelim yapma" dediğinde kıkırdayıp bir kere daha su attım.

"Gel kız buraya" dediğinde kahkaha atıp
arkama dönüp koşmaya başladım. Gökay arkamda gel buraya diye bağırıyor

ben de arkama bakmadan koşuyordum.

ilk kalp ağrım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin