pov sara.
chloè lisa & ik lopen met zn drieen naar de les wiskunde, als we klas binnen komen loopt chloè naar damian haar vriend & ik ga naaast lisa zitten. we maken een wiskunde toets todat de deur open zwaait, en de directeur staat in de deur opening " chloè wil je even mee lopen ? vraagt de directeur aan chloè. ik kijk lisa aan met een vragende blik. en we gaan allemaal weer verder met de toets. wat zou dr aan de hand zijn, hopelijk niks erg denk ik in mezelfpov chloè
ik zit in het kamertje van de directeur en vraag me af wat er aan de hand is. ik hoef er niet lang over na te denken want de directeur gaat naast me zitten met de telefoon in zn handen en geeft de telefoon aan mij. ik kijk hem aan met een vragende blik. " hallo chloè met papa " hoor ik mn vader zeggen " hey pap waarom bel je? " zeg ik tegen mn vader " ik heb slecht nieuws " hoor ik hem met een droevige stem zeggen " wat is er papa " vraag ik hem " nou chloè ik weet niet hoe ik het moet zeggen" hoor ik hem zeggen "papa wat is dr" zeg ik met een bange stem niet wetend wat er is " umh chloè niet schrikken maar je moeder is plots overleden" ik weet niet wat ik hoor, ik ren het kamertje uit en ren huilend naar het huis van damian. ik heb zn sleutel want we hebben al 2 jaar en relatie. ik open de deur en zie allemaal kleding over de vloer liggen, ik denk in mezelf dat het niks ergs is want hij laat altijd kleren over slingeren, ik ren de trap op naar zn kamer, als ik de deur opentrek lijkt het of de kamer al mn zuurstof uit mn longen haalt ik zie damian met ashley de hoer van de school te zoenen in zn kamer. zo snel als ik kan ren ik zn huis uit en ren huilend naar huis. als ik binnen ben ren ik naar de wc en kots alles uit. daarna ren ik naar mn kamer en doe de deur op slot en laat me huilend in slaap vallen.
JE LEEST
beleef elke dag met een lach ( bbrave fanfixtion )
Acakchloè olivia williams ( 17 ), ze heeft 2 lieve zusjes jada ( 3 ) & mila ( 5 ) waar ze vaak op past. ze heeft een super leven. 2 lieve zusjes, veel vrienden, super populair op school , super rijk & een te gek vriendje. maar op een dag loopt het ' per...