~2~

37 3 5
                                    

Харлоу
6 септември • 18:52

През целият ден, та чак досега не можех да спра да мисля за това което започнах снощи. Нали знаете, на пияна глава, започваш да правиш неща, за които на сутринта след като преспиш и като цяло когато вече си трезвен и започваш да премисляш прекалено много.

Дж. Усещам още страстта от снощи в душата си. Усещам огнената и енергия. Виждам перфектно в съзнанието си всяка една черта, всеки един детайл. Тъмните и очи, черната начупена коса, червеното матово червило, чийто вкус дори мога да усетя. Доста интересно, че червило може да има вкус, никога не съм си мислела, че може.

Дали беше редно да започна нещо такова? Освен това и оставих и бележка да повторим. Съзнанието ми ми казва, че не е редно да правя такива неща, защото е много възможно после да има последствия от които после да ми е тежко. Но усещането беше специфично.

Знам, че тази жена е супер красива и атрактивна и е в съзнанието ми цял ден, обаче усещам всъщност как взаимно и двете имаме нужда от нещо подобно, приятелство с привилегии. Алкохол, натискане и забавления. Нещо тип "Sex, drugs & Rock&Roll".

Усещането когато някакси не смяташ  че можеш да се влюбиш и просто действаш е доста различно. Енергията е различна, намерението е различно, съотвено и чувствата са различни. Доста повече сякаш нещата са под мой контрол, защото мога да контролирам положението.

В крайна сметка, станалото станало. Може би трябва и щом и написах бележка, може би наистина е добре да отида. Защото какво ако тя е там и очаква да стане нещо, а аз реша просто да не се появя.

Макар че е доста наивно и от моя страна да си мисля, че тя би искала да дойде отново или като цяло че ще го направи. Може да е било за една вечер и повече да е било краят, тя не мисля че би се заседяла на обикновена мацка като мен.

Както и да е просто ще отида, каквото се случи, ще се случи. Облякох се по съвсем обикновен начин: поло, отгоре широка и дълга риза, с къс ръкав и черни скъсани дънки. Оправих си косата и отново се сетих как снощи тя не приличаше на нищо след... ДОБРЕ ЗАЩО НЕ МИ ИЗЛИЗА ОТ ГЛАВАТА?!

Взех си слушалките и си пуснах любимия албум. Понякога нещата, които асоциирам само и единствено със себе си, много ми помагат да се абстрахирам от мислите, които превземат главата ми, а аз не желая да е така.

Piña ColadaWhere stories live. Discover now