~1~

54 4 8
                                    

Харлоу
5 септември • 23:47

Попринцип не мога да кажа, че съм много социален човек. Даже много предпочитам да си седя вкъщи, това ми е комфортната зона. Обаче стане ли дума за нощен живот, сякаш ставам съвсем друг човек. Мога да излизам на бар всяка вечер и да пия, дори не ми трябва някой да бъде с мен.

Честно казано даже бих предпочела на този етап да съм сама, не смятам че ми трябват приятелите ми да ми дават акъл кое е етично и кое не, какво е добре да направя и кое не, някакси смятам че и сама мога да си преценя. Не обичам да съм зависима от чуждото мнение.

А какъв е казуса при мен: В последно време вътрешното ми желание да имам човек, който да бъде до мен само за makeout се засилва... Физически усещам нужда за някакъв тип сексуален контакт. Но попринцип не желая да съм във връзка поради ред причини като цяло вината не е в някой, ами в мен самата.

Връзките са нещо сложно, трябва да се отдадеш на един човек сериозно, да му даваш толкова много, като например, времето си, грижите си. Аз да съм честна, не знам дали времето ми стига лично на мен. Не знам и дали успявам да се грижа достатъчно добре за себе си, че да мога да се обичам и да съм в добро състояние за връзка. Да се върнем във външния свят.

Поредна нощ в локалния бар. Тъмносини премигващи светлини, много хора навсякъде, я по дансинга, я около баровете и по масите. Музиката, типична като за баровете,  звучи дотолкова силно, че може да ти пробие тъпанчетата или да ти влезе дотолкова навътре в душата и мозъка, че да я усещаш още 3 дни след това.

Взе да ми става като навик да идвам тук. Чувството е доста приятно, най- вече заради алкохолът прогарящ тялото ми и спокойствието което усещам. Това са нещата, които мога да искам в момента. Успявам да се абстрахирам от всичко негативно за момент и ставам доста по-отпусната и смела. По-склонна да направя нещо което попринцип не бих, по-смела в изразяването и изпитването на чувства.

Седя си с чашата с алкохола в ръка и наблюдавам хората. Мисля си: 'Как ли протичат техните животи, какви ли проблеми имат, как се справят с тях'. Винаги съм се чудила какъв е шанса човек който в момента е някъде около мен, да стане страшно важна част от живота ми. Защото никога не знаеш.

И както се умислих, барманката ме побутна леко. Подаде ми чаша с бележка и ми посочи откъде идва. Момчета... Разбира се, аз ще съм лесбийка и ще привличам някакви момченца да ме черпят. Отворих бележката.

Piña ColadaWhere stories live. Discover now