7:45 Alicja wstała i gdy zobaczył ,która jest godzina to zamrła . Odrazu wstała spakowała się przebrała i wybiegła z domu , nie ogarneła totalnie włosów i nie wzięła śniadania . W szkole pierwsza była chemia . Dziewczyna nie była zbytnio zestresowana bo wczoraj się uczyła . Po dzwonku każdy usiadł na swoim miejscu . Gdy zaczęli pisać tą katurge boską do klasy przyszło 5 uczniów . Nauczycielka porozrzucała wszystkich uczniów bo klasach bo nauczyciel zaginoł w akcji 🕴️. Był tam ✨ on ✨ ponieważ inni siadli już na wolne miejsca zostało jedno które znajdowała się obok Alicji . Był wręcz zmuszony tam siąść . Ponieważ Kacper był nawet dobry z chemii to podpowiedział Alicji co niektóre odpowiedzi . Reszta lekcji zleciała migiem oka . Dziewczyna całą lekcje patrzyła się na Kacpra . Po dzwonku każdy wyszedł na korytarz . Alicja szybko podbiegła do Kacpra i podziękowała za to ,że wczoraj je pomugł . Poprosiła go przy okazji o numer . Chłopak jej bez zastanowienia podał a ona mu . Resztę przerwy na siebie tylko spoglądali . Kiedy została ostatnia lekcja i była jeszcze przerwa dziewczyna zobaczyła jak Kacper pocałował dziewczynę,której nie nawiedziła (bardziej ona jego) . Pękło jej serce . Resztę dnia myślała tylko o tym co zobaczyła . Gdy była w domu to odrobiła lekcje i spakowała się na jutro by rano nie szukać książek . Przyszło je powiadomienia z librusa dostała 4 z chemii.Była szczęśliwa i zarazem zła na siebie za to , że sama na tą czwórke nie napisała tylko Kacper musiał jej pomagać . Lecz nie przejmowała się tym zabardzo . Nadszedł wieczór dziewczyna wzięła gorąca kąpiel i legła na łóżku chciała iść spać ale sytuacja ,która zobaczyła na przerwie nie dawała jej spokoju . To był ten moment gdzie dziewczyna siedziała sama w ciemnym pokoju i nie wiedziała co dalej ze sobą zrobić .Prubowała zrozumieć co czuje ale nie mogła ,czuła pustkę , chaos i motyle w brzuchu jedyne co było jej potrzebne na ten moment to snu. Gdy już jej oczy same się zamykały zadzwonił jej telefon . Nieznany numer . Dziewczyna nie miała pojęcia kto o tak późnej porze może do niej dzwonić . Odebrała i usłyszała głos Kacpra . Przypomniała sobie że dała mu numer w szkole .Pierw czego się go spytała to o co chodziło z tym pocałunkiem . Chłopak jej odpowiedział ,że odkąd na przerwie do niego podeszła i podziękowałaź za wczoraj to tamta dziewczyna nie dawała mu spokoju a na ostatniej przerwie go pocałowała . Alicja połączyła fakty i była oburzona jednakże nie chciała tego pokazać . Resztę nocy ze sobą przegadali dużo się śmiejąc i gadając o największych głupotach jakie istnieją . Dziewczyna była już naprawdę bardzo zmęczona od się wkońcu z nim porzegnała i odrazu usnęła .
CZYTASZ
Myślę o tobie nawet w snach <\3
Teen FictionAlicja ma ciężko w domu i szkole . Pewnego dnia poznała w niekomfortowych sytuacjach chłopak przez którego wylała mnóstwo łez ,