Cap I

44 2 0
                                    

Quackity pov:

Astăzi este ziua în care eu cu Sapnap o să-l cerem în căsătorie pe Karl.

Autor pov:

Sapnap și-a sat seama ca lipsea ceva...
Era Quackity care nu venise sa se pregătească.
Sapnap începuse sa se panichere, dar dintr-o data a auzit ușa de la întrare.
Era Dream.

-Dream, lai văzut cumva pe Quackity?? spuse Sapnap cu un ton foarte tris.
-Umm.. Nu nu l-am văzut.. Dar l-am văzut pe Karl cu Bad.
- Să iam cerut eu lui Bad sa stea cu Karl ca să nu știam surpliza... Off.. Pe unde umbla, Alex? oftă Sapnap de supărare.
-Nu te întrista Sap, cred ca o sa apară curând doar trebuie sa aștepți. îl încurajează Dream.
-Mersi Dream ca îmi ești alături ca astfel de momente..
- Nu face nimic Sap.. Văii, uite cât e ceasul,ar trebui sa plec.O sa ma omoare George..
-Atunci du-te și ne vedem mâine .
-ok , Sap, ne vedem. Pa Pa Au, era sa uit mult succes, de la mine și Geroge. zise Dream care era pe cale sa iasă pe ușa.
-Pa, Dream.. Și mersi mult.

După multe ore în care Sapnap a pregătit costumele în care vor fi îmbrăcați el și Quackity, a observat ca mai aveau 30 minute și trebuiau sa se ducă și sa îl ia pe Karl.

Sapnap pov :

Pe unde umblă Quackity? Sper sa vină curând..

Autor pov :

Apăruse și Quackity, cu 2 buchete de câte 39 de Flori în fiecare buchet.

-Bună, Sapnap... spuse Quackity.
-Pe unde ai umblat?! strigă Sapnap.

Quackity se repezi și îl ia în brațe și spuse încet '' îmi cer scuze, mi amor ..,,. Sapnap la Rândul lui la luat pe Quackity in brate și la sărutat :
-Să nu mai faci asta în viața care o sa trăim toți trei.
-Mi amor, jur pe aripile mele ca nu o sa se mai întâmple vreodată. După Quackity la pupat pe Sapnap pe frunte.

Cei doi au văzut ca nai aveau timp sa se pregătească.
Sau îmbrăcat, aranjat și au plecat sa îl ia pe Karl.
Sapnap ieșind pe ușa a văzut o limuzina luxoasa și la întrebat pe Quackity.
-A-Alex asa e limuzina care ai cumpărat-o pentru...
- Da! spuse Quackity sarutamdul pe Sapnap pe obrazul lui cald.
Im drum spre Karl,Sapnap la întrebat pe Quackity unde a organizat întâlnirea...

-Păi, Sapnap, noi știm ca lui Karl îi plac mult sălciile și râurile, nu?
-Ba da..
-Asa ca am făcut un picnic cu lampioanne, luminițe sub un salcâm și un râu
-Ai o poza sau un videoclip, ca mai făcut curios.
-Mi amor..Asta e o surpriză pentru amândoi, asa ca așteaptă și o sa vezi locul împreună cu Karl.
-Awwww,Alex.
Nici nu terminase bine discuția ca dintr-o data mașina se oprii și cei doi gentălmeni au mersi să-și iau frumosul iubit

Karl era îmbrăcat decent pentru ca nu știa ca era vorba despre o întâlnire foarte importanta pentru următorii ani.

-Sapnap, Quackity! Vaii, nu am știut sa ma îmbrac elegant, stați un pic ca merg sa ma schim-

Nici nu a terminat bine Karl de spus și Sapnap și Quackity au spus amândoi de odată :
-Nu, Karl! ești frumos în felul asta în care ști îmbrăcat!

Karl inrosise, și a mers condus de cei doi iubiți al lui.

Când au ajuns,Quackity ia legat la ochi pe Karl și Sapnap.
-Să nu vă dați bandana de la ochi pana nu va zic eu, da?
Cei doi au dat din cap și au fost conduși de către Quackity la locul secret - Ajunși acolo Quackity Lea dat bandana jos de la ochii lui Sapnap și Karl Amândoi sau uitat uluiți de priveliștea pregătită de Quackity pentru cei doi...

Va urma....






Va las la primu capitol în suspans 😊
Promit ca până miercuri avem și al doilea capitol 😘😘
Voi ce credeți ca va întâmpla mai departe ??

A complicated story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum