Salwani @ Wani berusia awal 40an berkahwin dengan seorang pegawai bank dan mempunyai dua anak yang bersekolah menengah ,berkulit hitam manis,bertubuh sederhana bertugas sebagai Eksekutif kanan pentadbiran . Selain dari matanya yangseksi Wan juga punya assets yang menonjol walau sering di baluti dengan jubah bila dia tidak memakai baju koporat .
Wani punya daya tarikan seks ( sex appeal ) yang dia sendiri akui ianya bukan sesuatu yang menyenangkan atau menguntungkan tapi lebih menjadi satu tekanan dan bebanan.Pandangan dan usikan orang yang berinteraksi dengan nya memang sudah lali bagi nya ,namun apa yang mengherankan dia ,suami nya sendiri tidak begitu 'ghairah' atau ambil kesah dengan apa yang di milikinya atau apa yang dirasai nya.
Dia sendiri hairan di kala orang orang yang melihat atau mendekatinya akan sering mengusik nya dengan kata kata atau reaksi berunsur seks tapi tidak bagi suami nya sendiri. Dia pun keliru kerana bagi nya si suami nya sendiri yang sepatutnya 'menghargai 'atau mengeksploitasi daya tarikan nya itu,namun jauh yang dijangka suami nya hanya bersikap seperti sambil lewa atau buat macam biasa sahaja. Apa kah aku yang salah pilih orang? itu lah soalan yang bermain dibenak nya.
" Mungkin dia tak mahu di lihat terlalu obses dengan perkara tu atau mahu control macho" ujar ku bila di tanya untuk komen mengenai sikap suaminya.
"Iya lah tapi at least admit atau puji lah kat wife dia ni,orang lain pulak yang puji tapi dia buat tak reti macam tak tahu nak appreciate wife dia ni" balas Wani menyambung bebelan nya.
" Dia jenis cool kot,lagi pun dia tahu orang lain boleh tenguk,boleh puji tapi itu aset diak ata 'Ahmad Albab 'yang punya lah."usik ku lagi.
" Excuse me,itu asets i yang punya dia hanya kongsi mengguna ajer tau"balas Wani.
"Betul lah cakap u tu,dia mungkin pemilik lesen atau permit untuk mengguna,tapi u yang kontrol itu aset" ujar ku lagi.
Itu lah topik wajib atau popular setiap kali aku bertemu dengan Wani samada ketika mengunjungi pejabat nya di cawangan kami atau bilamana dia datang ke ibu pejabat kami .
Suatu hari ketika berada di pejabat ku,Wani telah samada 'rimas' dengan isu tersebut atau sengaja melepas perasaan telah bertanya kepada ku soalan cepu emas'
"Boss,lets be frank,what is your personal feeling towards me as what peoples are talking?"
Aku agak terkejut dan memberi jawapan yang spontan." as a normal man and as a friend, I am one of those who admiring you and your fabolous assets ,but we only can dream and keep dreaming" .kami berdua ketawa dengan jawapan ku itu.
" Thanks for your honest answer,at least you have gut to say so not like him" balas Wan sambil merujuk kepada suaminya.
" Perhaps he trust you and highly confident that you defend and preserve your assets exclusively for him" usik ku menguji Wani.
" Hahaha, it is not a contractual items between me and him tau, as the owner it is up to me to utilise or share it with others who deemed interested to buy or rent which ever necessary." balas Wani dengan agak tegas.
" Wow, i shall be waiting for such an offer to come up and hope I wont miss it" balas ku.
" Dont worry Boss,i will KIV for u"balas Wani.
" I thouht as your Boss,I should have the ' first right of refusal' " ujar ku mengusik lagi.
Ketika makan malam nya pula aku cuba menyambung topik tersebut untuk menduga Wani seterusnya.
" Wani,now i want your frank answer as a friend and as a women also,How do u considered you sex life"? .Soalan cepu emas ku.
" hah nasib baik I dah habis makan,kalau tidak habis potong selera" balas Wani yang agak mengejutkan ku. Aku makin teruja menunggu jawapan selanjutnya,
YOU ARE READING
Syaitan di Selatan( Completed)
RomanceShafiq terpaksa akur arahan syarikat yang mahukan dia bertugas sementara di cawangan di bhg selatan tanah air di samping tugas nya di ibu pejabat .Walau pun berat dan meletihkan namun dia enjoy dengan peluang yang ada dengan kenalan dan kakitangan...