CT Montel*

2.4K 17 0
                                    

SITI Maimun @CT Montel adalah kakak kepada Mar bertugas sebagai kerani pentadbiran di syarikat  berhampiran dengan pejabat cawangan ini.Berusia lewat 20an dan berkahwin dengan seorang penyelia tapak projek dan mempunyai seorang anak kecil.Tubuhnya sederhana dan berisi berkulit sawo matang.orang nya murah senyuman dan peramah. Kami bertemu pertama kali ketika dia menemankan Mar untuk lunch atas undangan ku. Menurut Mar ,kakak nya juga pandai menyanyi dan kaki karaoke semasa bujang dan kini hanya melalak di rumah sejak berkahwin. Tubuhnya sama seperti Mar ,cuma kulit nya sawo matang dan lebih pendiam berbanding dengan Mar. Apa yang pasti,daya tarikan nya tetap sama ,kedua dua nya punya aset yang menjadi keterujaan ku.  

Selepas dari berjumpa dan lunch bersama Mar ,aku tidak berjumpa dengan nya hampir dua bulan hingga satu hari kami bertembung ketika tamat waktu kerja dan aku pun merayau ke kompleks tersebut untuk membeli sesuatu .kami bertembung di hadapan tempat  makan yang terdahulu dan aku pun secara spontan menegur dan mengajak nya untuk minum bersama.

Walau pun pada mula dia agak keberatan dan menolak ,namun aku terus memujuk dan akhirnya dia bersetuju untuk masuk ke kedai berkenaan. " macamana kita boleh bertembung kat tempat yang sama pulak ni" ujar CT sebaik sahaja kami duduk di satu sudut .

"Itu nama nya jodoh,memang lama tak jumpa yer" balas ku.' Awak apa khabar' tanya ku pula.

"baik baik sahaja ,awak pulak " balas CT.

"Saya Ok macam ini lah" jawab ku sambil kami pun melihat menu dan aku mencadangkan makanan untuk kami makan ." Petang petang ni sedap kalau  makan rebus dan cecah ni" ujar ku dan CT bersetuju dengan sajian Yong Tau Fu 

" memang selalu balik lewat macam ni ke,rajin buat OT"tanya ku .

" Tak delah,selalu balik macam biasa ,hari ni entahlah tak de mood nak balik cepat" jawab CT selamba.

" Aik,orang perempuan kalau ada anak kecik selalu nya tak sabar nak balik "ujar ku.

" Betulah lah tu,selalu pun saya balik cepat,tapi semenjak dua menjak ni,tiap kali balik dan pandang muka baby terbayang pulak muka hubby,terus hilang mood "jawab CT selamba.

" Ish pelik bunyi tu, if u dont mind telling me" ujar ku cuba mengorek .

" memang pelik kan, mungkin u lelaki boleh tolong jelaskan lah, my  hubby ni dulu sebelum ada baby ,hari hari tunggu I habis kerja ,kalau boleh terus nak balik dan kadang kadang tak sempat nak mandi terus jer ajak main,tapi sejak ada baby ni, balik memang lambat lah sebab buat OT kerja outstation lah dan kalau balik terus melepek,lepas mandi tenguk baby kejap lepas itu membuta , wife dia ni di biar jer" jawab CT agak panjang lebar meluahkan ras ahatinya.

" Biasa lah tu ,anak pertama ,semua orang akan beri perhatian" ujar ku."tapi biasa nya si isteri yang kurang beri perhatian pada suami bila ada baby,u pulak terbalik,dia penat dan letih kot,maklumlah kerja kat site" ujar ku lagi.

" Betul lah, I faham kerja dia ,tapi langsung macam tak berselera nak tenguk I, kalau tidur pun peluk sekejap dah di biarkan," balas CT pula.

" U cubalah cakap dan pujuk dia dengan manja"cadangku.

"Alah macm macam dah buat,kadang kadang saje tidur bogel untuk tarik perhatian,tapi last last I yang kesejukan" balas CT.

"tak kan baru anak satu dah jemu pulak, u pasti ke benda u tu ketat lagi" soal ku menduga.

" Ish Boss ni, I cukup jaga sejak berpantang hingga sekarang,kacip Fatimah dah berbotol botol,kalau dah tak ketat,mesti dia rasa longgar masa main,dia tak cakap apa apa pun,"balas CT lagi.   

"maknanya dia masih perform dan bertenaga lah ,cuma kurang berselera jer" tanya ku .

" Tenaga tu ikut masa lah,kalau dia letih kurang lah sikit,tapi nafsu dia tu macam berkurang,kalau main pun kurang nak buat fore play dan terus nak henjut dan pancut"jelas CT agak panjang.

Syaitan di Selatan( Completed)Where stories live. Discover now