Makcik Nah yang gagah*

14.8K 46 0
                                    

Setibanya aku ke rumah Makcik Nah,dia sedang duduk di beranda berseorangan. Aku pasti dia sedang menanti kedatangan ku seperti mana yang aku janjikan . Telah lama tidak ku jejaki rumah itu sejak anak lelaki nya si Soib yang menjadi rakan sepermainan telah pergi merantau di KL dan juga sejak kematian suami nya Pak Lazim setahun yang lalu. Kini dia tinggal dengan anak perempuan yang bongsu yang bertugas sebagai kerani di bandar , melalui nya juga aku dapat tahu yang Makcik Nah ni masih lagi mengurut sebagai mencari pendapatan setelah berehat sekian lama.Kali akhir aku mendapatkan urutan ketika berusia belasan tahun dahulu bilamana aku terseliuh ketika bermain takraw di halaman rumahnya bersama rakan rakan yang lain. Aku masih ingat bagaimana aku jadi malu dengan Mak Cik Nah kerana aku terpancut dek urutan yang di buat oleh Makcik Nah yang mengusik punai ku di akhir sesi urutan .Makcik Nah kata 'budak kecik kau itu nakal kerana mencudak keras ketika Makcik Nah sedang mengurut'. 

"Mimpi apa kau ,nak datang sini" sergah Makcik Nah mengejutkan lamunan ku sebaik sahaja duduk di beranda. "nak urut lah,lama tak kena urut ni" jawab ku dengan tersenyum.

"Ingatkan dah tak mahu nak berurut dengan aku ni" usik  Makcik Nah lagi.'Nak urut apa nya pulak kali ini" sambung nya.

" Alah urut biasa saja, urut satu badan lah"jawab ku.' Oh Ingatkan ada yang terkehel macam dulu' sampuk Mak Cik Nah mengingatkan kisah lama aku mengurut di situ.

" Oh,ingat lagi yer kisah tu'jawab ku selamba.

" Mestilah ingat kisah kau yang kelakar tu' jawab nya sambil bangkit dan mengajak ku ke bilik tempat dia mengurut. Bilik yang sama semasa aku di urut dahulu,cuma perabut nya sahaja yang bertukar.

" Dulu kau budak budak ,kena urut atas tikar ajer,sekarang dah jadi bapak budak kena urut atas katil lah' jawab nya .Aku hanya tersenyum dan terus membuka pakaian dan hanya tinggal boxer sahaja.Mak Cik Nah masih mengekalkan SOP nya ketika mengurut iaitu dia hanya berkemban sahaja kerana dia akan kepanasan dan berpeluh ketika mengurut.

"kau nak urut yang mana dulu"tanya Mak Cik Nah.

" Suka hati Cik Nah lah,Awi ikut jer" jawab ku sambil meniarap di atas katil.

  Tanpa berkata kata apa apa lagi,Mak Cik Nah memulakan urutan di bahagian kaki ku dengan mengurut tapak dan pergelangan kaki dan terus ke betis hingga ke lutut di kedua dua blah kaki.Seterusnya di urut bahagian peha hingga ke punggung.Di ramas ramas kuat kedua dua punggung ku sambil ibu jarinya menyentuh celah punggung dan kubang jubur yang membuat aku merasa kegelian.

Dia terus mengurut bahagian pinggang degan agak lama dan kuat picitan nya di bahagian urat urat belikat bertemu . Selepas itu baru lah dia mengurut di bahagian badan hingga ke bahu yang membuat kan aku terlena .

" Amboi sedap nya , sampai tertidur ,dah pusing ke depan"  suara Makcik Nah mengejut kan aku .

Kali ini dia duduk bersila di atas bahagian kepala dan mengurut di dahi ,kepala dan leher ku. Mata ku sempat memerhati buah dadanya yang turut bergoyang bila dia mengerakan tangan mengurut ku. Aroma bau badan nya membuat nafsu ku bergelora., terutama bila dia mengurut bahagian dada ku dengan mebongkok kan badannya dan membuatkan buah dadanya hampir mengesel muka ku. 

Aku pun dengan perlahan lahan menarik iktan kain kemban Makcik Nah  dan menarik ny a kebawah ,maka tersembol lah dua buah dadany ayang meluyut bagai buah betik yangsudah ranum.belum sempat aku meramas nya aku di sergah oleh Makcik Nah.    

" kau buat apa ni Awi, MAkcik nah yang mengurut ke kau yang mengurut" ujar makcik Nah dengan perlahan tapi tidak menunjukan nada marah atau terkejut.

" Saya tak tahan Mak Nah,geram tenguk lagi tadi"jawab ku segera.

" Geram yang mana,tetek nya atau tuan nya" soal Makcik Nah.

" Semua nya sekali "jawab ku segera,

" Kalau ya pun,biarlah Mak cik Nah habis kan mnegurut ini,sikit lagi jer" ujar Makcik Nah.Dia pun mengalih kedudukan ke arah bahagian kaki dan mengurut antara perut ku dan pangkal peha yang membuat aku mengeliat menahan kegelian. Paling mengejutkan ku bila dia membiarkan kain kembanan tanpa menutup buah dadanya. Olehkerana dia membelakngkan muka ku maka aku hanya dapat mengusap bahagian belakang badannya serta mula meraba raba punggung nya.

Peminat Wanita Dewasa ( Completed)Where stories live. Discover now