Kak Odah panggilan kepada Saodah isteri Abg Shukor pengusaha ternakan ayam dan kambing di kampung itu. Kak Odah suri rumah sepenuh masa dan hanya membantu suaminya bila diperlukan terutama ketika musim anak anak ayam yang baru memasuki reban reban khas untuk permulaan.Kak Odah berkulit kuning langsat ,berumur lewat 30an berdada bidang dan bentuk badan yang agak mengiurkan terutama bila dia memakai baju kurung kedah yang ketat dan singkat.Mreka punya 2 orang anak yg masih bersekolah.hasil perkahwinan hampir 15 tahun Abg Sukur yang sibuk dengan projek ternakan dan juga kebun sering menghabiskan masa di ladang dengan bantuan dua ornag pekerja yang juga dari kaum keluarga nya. Usia Abg Shuykur yang masuk 50an itu mungkin antara sebab mereka tidak punya anak lagi,walaupun Kak Odah suka dan mahu anak kecil lagi. Kak odah yang peramah dan mudah mesra itu menjadikan aku agak rapat dengan nya lebih lebih lagi aku menjadi agent atau runner bagi pembelian barang barang wanita spt perhiasan ,kosmetik dan aksesori yang ku beli di pekan dan jual kepada kaum wanita di kampung secara kredit ,itulah kaedah pemasaran yang berkesan terutama Ka Odah kerana dia tidak bekerja dan suaminya Abg Shukur seorang yang cukup berkira kira untuk berbelanja.Itulah antara keluhan Ka Odah setiap kali dia membuat pesanan atau pun ketika membuat bayaran. Gaya nya yang manja dan sifat ramahnya membuatkan aku sering bertolak ansur dalam berurusan dengan nya tanpa di ketahui 'ada udang disebalik batu' .
Namun bilamana jumlah yang tertunggak sudah agak banyak,maka aku pun terpaksalah berkira kira dan aku mula lah mencongak strategi lain.Hari itu aku sengaja datang awal jam 11 pagi kerana tahu tiada orang lain di rumah nya dan dengarn menaiki motor sahaja aku terus masuk ke belakang rumah dan meletakan motor di tempat yang terlindung.' Eh,ingatkan Abg Shukur yang balik,terkejut Kak Odah"ujar nya yang muncul di pintu dapur ." kau tak kerja ke hari ni" sambung nya lagi.
' hari ni ambil cuti kecemasan 'jawabku sambil memandang tubuh kak odah yang memakai tshirt kolar bulat berwarna merah yang agak ketat dan berkain batik coklat. Walau pun tanpa meka up ,wajah Kak Odah tetap ayu dan mengancam nasfu ku.
"Apa yang kecemasan tu'tanya kak odah.
" kecemasan lah bila modal berniaga dah susut ,ini lah datang nak kutip hutang "jawab ku selamba.
'alah kau ni,kalau datang mengejut ,macamana nak ada,Akak pun bukan nya bekerja atau berniaga ,hari hari dapat duit.ini harapkan duit belanja bulanan atau baki duit belanja dapur' jawab kak Odah yang semenagnya aku dah jangka.itu lah jawapan standard darinya bila sahaja aku tanya pasal hutang .
' Alah kau ni,macam tak biasa,akak bukan nya nak lari kemana, jom marilah masuk ,minum dulu' kak Odah cuba memujuk aku sambil bergerak ke dalam .Aku sempat memerhati gerakan punggung nya membulat dan pejal ,membuat punai ku bergerak bangkit.
Di meja dapur itu,kak Odah nasi goreng dan kopi O." jemputlah minum"katanya sambil tersenyum .' Akak faham kau berniaga, tapi orang lain pun ramai mcm Akak juga kan"tanya kak Odah dan jawapan itu memberi peluang untuk aku memasang perangkap.
" Orang lain tu,kalau tak boleh bayar tunai dia bayar cara lain kak" jawab ku selamba cuba meracun Kak Odah.
"Bayar macam mana?" tanya kak Odah kehairanan dan ku lihat dahi nya berkerut.
" bayar lah dengan apa yang dia ada"jawab ku lagi.
" Biar betul kau ni, cakap lah bayar dengan apa,tak kan gadai dengan barang kemas ?" kak Odah agak keliru atau pura pura tak tahu'
" Alah Akak ni,bayar dengan benda dia lah" jawab ku sambil menghirup kopi O dan menyuap nasi goreng .
" betul ke,macam tu,tak percaya lah" ujar Kak Odah.
" terpulanglah nak percaya ke tidak ,"jawab ku selamba.
" sapa dia yang buat mcm tu" kak Odah makin bersungguh nak tahu.
YOU ARE READING
Peminat Wanita Dewasa ( Completed)
RomanceKisah Awie ,anak muda kampung yang lebih menyukai wanita dewasa yang diminati dari bangku sekolah/.