6.

1.2K 51 0
                                    

Došli jsme až k jakémusi jezeru. Měsíc v nedokonalém úplňku se odrážel od hladiny a nad hlavami nám létaly sovy.

,,Tohle v Beverly Hills nemáte, co?"

,,Máme tam krásný výhled na město."

,,Ale tohle je příroda. Klid, ticho a nikde nikdo."

Nehodlala jsem mu odporovat, co zase já milovala na výhledu v Beverly.

,,Nevrátíme se? Mám boty samou hlínu." vysypala jsem pár kamínků z lodiček.

,,Ty jsi vážně městský typ." zavrtěl hlavou a usmíval se.

,,Ty si na mě pamatuješ, když jsem tu byla před lety?" napadlo mě se zeptat ani nevím proč.

,,Měl bych?"

,,Jen se ptám."

Štěstí bylo, že byla tma a nevšiml si mého pohledu.

,,Co vůbec děláš?" změnil téma.

,,Asistentku ředitele v jedné firmě."

,,Asistentka je jiným slovem slečna pro všechno." začal se smát, jako by věděl.

,,A ty děláš co?"

,,Opravuju auta nebo co je potřeba."

,,To tě baví?"

,,Jo. Zprovoznil jsem takhle svoje auto po dědovi."

,,Auto po dědovi?" zopakovala jsem trochu pobaveně.

Když už jsme došli na pozemek, zamířil do stodoly. Měla jsem srdce až v krku. To bylo to samé místo, kde mě tenkrát opřel o sloup a zažila jsem v tom věku největší dobrodružství.

Za velkými dřevěnými vraty stál nějaký starý naleštěný Buick. Pro nadšence starších aut to byla asi kára, ale mně to nic neříkalo.

,,Proč si nekoupíš novější auto?"

,,Má pro mě citovou hodnotu kvůli dědovi."

,,Na tohle moc holek asi nesbalíš." podotkla jsem a on se pousmál.

,,Nemám tu potřebu a navíc tohle auto stojí okolo třiceti tisíc dolarů."

Jen jsem na něho vykulila oči.

,,To myslíš vážně? Taková plechovka?" poznamenala jsem pobaveně.

Obcházela jsem nevěřícně tu předraženou věc a stála jen kousek od toho místa, které se mi vrylo do paměti.

Vypadalo to tu jako tenkrát. Dokonce snad i stejné hrábě byly opřené o malou dřevěnou zídku. Zbytky slámy ležely všude po zemi a ve střeše byly i stejné mezery jako před těmi téměř deseti lety.

Nevadilo mi si s ním povídat. Seděli jsme v tom autě s otevřenými dveřmi a on vyprávěl o svém dědovi. Já zase o Beverly Hills.

Byla jsem trochu zmatená z toho, co říkal. Nejspíš v sobě měl tenkrát tolik alkoholu, že si ani nepamatoval tu naší líbačku.

Beth měla nějaké narozeniny a přemluvila mámu, abychom sem přijeli na víkend. Na Zacka jsem vlastně nenarazila až do toho sobotního večera. Tajně jsem chodila na víno a musela jsem uznat, že jako abstinentku, mě docela položilo i pár skleniček. Všude bylo dost lidí a já chtěla být někde v klidu a sama. Vešla jsem do stodoly, kde jsem narazila na partičku kluků o něco málo starších než jsem v té době byla. Hned jsem je začala zajímat a povídali jsme si. Bylo jich asi šest a měli v žíle dost alkoholu a možná i trávy.

Jako naivní trdlo jsem s nimi seděla na balících slámy a povídali si o kravinách, kterým se smáli. Měli s sebou lahev nějakého tvrdého alkoholu, ze kterého mi dávali napít. Měla jsem dost, ale chtěla jsem působit dospěle jako oni a tak jsem pila.

Když se postupně rozcházeli domů, Zack mě vzal okolo ramen a nešetřil s osaháváním. Jen jsem se chichotala a bylo to pro mě něco nového. Kluci se odešli bavit stranou a nás nechali o samotě. Čapnul mě za ruku a dovedl k tomu osudnému sloupu. Nestihla jsem ani zalapat po dechu a už se mi přitiskl na rty. Zpočátku jsem příliš nespolupracovala, ale pak jsem tomu přišla na chuť i na jeho techniku. Upocené a roztřesené dlaně jsem mu položila na hrudník a nechala se unášet.

Líbal tak vášnivě a dokonale, že jsem byla jako gumový medvídek. Třásla jsem se o to víc, když mi položil ruku na zadek a přitáhl se ke mně blíž. Druhá ruka mířila po holém břiše výš. Téměř jsem nedýchala, když stiskl v dlani prso a zamručel.

V ten okamžik jsem pochopila, co všichni na tom sexu měli. Nedostali jsme se vůbec tak daleko, ale už tak to bylo naprosto úchvatné. Kdyby na Zacka jeho kamarád tenkrát nezavolal, aby šel s nimi, asi bych se s ním vyspala někde na balíku slámy.

Něco zanadával a pak se ode mě odlepil. Usmíval se na mě a pak zašel za roh. Od té doby jsem ho neviděla a rozhodně nemohla ani zapomenout. Jenže mě trochu zklamalo, že teď to bylo skoro deset let a on neměl ani páru o tom, jestli se se mnou vůbec někdy viděl.

Ten kluk se mi líbil už tenkrát a dneska jsem na něho měla názor, že je zajímavý. Čím víc jsem se na něho dívala, tím víc mě něčím fascinoval. Nebyl to rozhodně ten typ kluka, kterého bych chtěla, protože to byl mechanik a vzhledem k tomu, že jsme si dali s Markusem pauzu, byla jsem nezadaná a pro tenhle flirt otevřená.

Sotva jsem zavřela oči, představy o tom, jaké by to bylo, kdybychom zašli dál dneska, mi nedaly usnout. Jestli už tenkrát líbal dokonale, jak líbal dneska?

První pusaKde žijí příběhy. Začni objevovat