negyedik

458 40 5
                                    

- Mi van!? - csattant fel Ella. - Nem láttatok még faszkalapot? - mutatott Luke-ra.

A diákok torkán sorban hangos nevetés szökött ki, mindenki vigyorogva meredt Hemmingsre.

- Ez nem volt szép húzás - mormogta Lukey, és a Mináék előtti padban foglalt helyet. Maggie Taylor bevetette magát mellé, és arcon csókolta.

Ella mérgesen néz rájuk; Miért puszilgatja az én szomszédom?, gondolta, aztán megrázta a fejét.

***

- Akkor holnap tali - Ella megölelte Minát, aztán elindult. Headsét fülébe helyezte, miközben Inna - Cola Songját nyomta be. Halkan dúdolt, és lefordult a sarkon.

Valaki elkapta a karját, mire reflexből gyomorszájon rúgta és kigáncsolta. Meglepetten fordult hátra a kiáltásra, ami nagyon hasonlított egy szőke, kék szemű kukkolóéhoz.

- Hemmings? - felvonta a szemöldökét, eszében sem volt felsegíteni szenvedő polgártársát. Hogyne!

- Cyone - nyögi a szöszke, és könyökére támaszkodva feltolta magát. - Kedves fogattatás.

Ella felhorkant.

- Ne lopózz mögém. Tanulság, nem gondolod? Ó, és még egy! Ne kezdj Los Angeles-i csajokkal! - azzal megfordult, és ismét elindult.

Luke felugrott, s hosszú lábainak köszönhetően hamar beérte a lányt. - Nehéz eset vagy.

- Jó.

- Nem vagy beszédes lány.

- Aha.

- Szókincs bővítésre szorulsz. Segíthetek, ha gondolod.

Ella megforgatta kék szemét. - Mikor szándekozol engem békén hagyni? - válaszolt unottan.

- Hm.

- Hm? - fordult Luke felé.

- Hm.

- Az a piercing tegnap is a szádban volt? - kérdezte Ella gyorsan. Meglepte önmagát is.

- Igen - nevetett fel Hemmings. - Szóval, holnap gyere el velem a Blue Lights-ba.

- Miért is? - felnézett Lukera, majd a házra, amiben lakik. A fiú nem állt meg, lassan sétált a lány mellett.

- Mert jó muri lenne - a srác megállt a kapuban, és édesen rá mosolygott. Ó!

- Muri? - kérdezett vissza ismét a lány.

- Igen.

- Jó, még.. Meggondolom.

Meg egy frászt, morgott magában. Biztos, hogy nem megyek egy ilyen emberrel bulizni.

- Jól gondold meg - vigyorogott, nyomott a lány arcára egy gyors puszit, aztán elindult visszafelé. Ella megvárta, amíg Luke besátált a szomszédba, majd maga is belépett a hatalmas házikó ajtaján.

- Hé! - kiálltott.

Elisba lépett el az ablaktól, és sejtelmes mosollyal nézett lányára. - Ki ő?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

heartbreak; lhWhere stories live. Discover now