"Nem tudsz írni, vagy mi? Tudod lassan kezd elfogyni a füzetem."
Ella mérgében a padra csapott.
- Hemmings, a faszom tele van veled. Először az ablakomat kukkolod, aztán őrült módon csesztetsz engem. Nem mondom el többször, hogy hagyj békén. Nem vagyok barátkozós fajta, és kurva sokat segítenél azzal, ha ezt feldognád.
A termen síri csend vonult végig. Mrs. West rikácsolva csapott pálcájával a táblára, amit a csengő idegesítő hangja zavart meg. Ella felkapta a táskáját, és a tanárnőre nézett.
- Elnézést - morogta, majd amilyen gyorsan lehetett, kilépdelt a folyosóra. Gyors pillantást vetett az órarendjére, s elindult a második emeletre. Épp, hogy felért, valaki elkapta a kezét. Ella kíváncsian fordult hátra. Egy szőke hajú, modell alkatú lány lihegett az utolsó lépcsőfokon, alkarjával térdére támaszkodott, jó rálátást biztosítva ülepére az épp felbaktató pasiknak.
- A teremtől ordibálok, de nem álltál meg. Nem te vagy Eliana? - felegyenesedett, és kitűrte loboncát arcából.
Ella elnevette magát. - Ella vagyok.
- Ó - a lány kínosan megvakarta tarkóját. - Bocsi. Én Mina vagyok - kezet nyújtott, amit Ella lassan megrázott. - Milyen órád lesz?
- Omm.. Spanyol.
- Király, nekem is - lépett mellém. - Mehetnének együtt - Mina elmosolyodott. Ella érdekesen nézett rá. - De, persze, ha jobban szeretnéd Luke-ot, nekem az is jó - vonta meg a vállát lazán.
- Melyik terem az? - vágta rá Ella azonnal.
Mina nevetett, majd maga után húzta a lányt. - Arra számíts - kezdte Mina -, hogy Hemmings nem fog leszállni rólad. Friss husi, ráadásul jó bőr és vad. Nem vagyok leszbi, nyugi. Mellesleg te vagy az első, aki konkrétan nemet mondd neki.
Minából csak úgy dőlt a szó, Ella pedig kezdte unni. Nem akart bunkó lenni, aranyos volt, hogy a lány oda ment hozzá, de átlagon felül sokat beszélt öt perc ismerkedés után. Ella nem igazán ehhez volt szokva.
- Várj, izé.. Te mindig ennyit dumálsz? - próbált kedvesen kérdezni.
- Ó, bocsi - vihogott a lány. - Általában nem, nyugi.
Ella mosolyogva belépett a 45-ös terembe, és Mina irányításával leghátra ült, a bal sorba.
- Előbb úgy értetted, hogy most Hemmingsnek is spanyolja lesz? - Ella elharapta a száját, nem akarta hangosan is megosztani gondolatmenetét.
Mina tanakodott pár percig, aztán a padra dőlt. - Igen.
- Remek! - morogta a lány.
- Ennyire utálod, vagy mi? - kérdezett vissza Mina, miközben egyik hajtincsét csavargatta. Ella felmerte az arcát; erős csontozatú, viszont a szemöldöke rendkívül.. bozótos?
- Még jobban.
- De miért?
Mennyit tud kérdezni ez?, gondolta magában Ella, de válaszolt.
- Tegnap egész délután az ablakomat leste, mint valami stréber gyökér. Nagyon idegesítő - sóhajtotta.
Mint egy varázscsapásra, Hemmings vonult be a terembe, miközben a mellette haladó lánynak - khmtutiribanckhm - magyarázott.
- Ő Maggie Taylor, Luke "barátnője" - rajzolt idézőjeleket ujjaival. - Persze csak itt. Mármint, ők a menők, mert együtt vannak, meg minden.
Cyonne Mina felé fordult, ujját saját ajkára helyezte, és tanakodva nézett rá.
- Honnnan tudsz róla ennyit? - kérdezte gyanakodva.
- Az unokabátyám ez barom - vont vállat.
- Oh!
- Miért, mit hittél?
- Hát.. - kezdte, mire Minából nevetés tört ki. Ujját szájához emelte, mint akinek hánynia kell.
- Mina, a helyemen ülsz.
Ella felnézett és megforgatta a szemét.
- Bocsi Lukey, téves - intette le a szőkeség.
- Na, tényleg, nyomás - bökött fejével hátra.
- Hallod, takarodj már el! - ripakodott rá Ella; ezzel elnyerve az egész osztály figyelmét.
STAI LEGGENDO
heartbreak; lh
Fanfiction“Rövidke életem során sosem hittem volna, hogy még szerethetek.”