𝐏𝐚𝐫𝐭 12

349 6 0
                                    

𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬:

Ik lig en Harry's bed en heb het koud. Wat dat heel raar is, want als ik bij Harry lig heb ik nooit koud, dan heb ik het altijd geweldig warm. Ik doe mijn ogen open en zie dat Harry niet meer naast me ligt. Hij moet vas al beneden zijn. Normaalgezien zou ik hem nu gaan zoeken, maar daarvoor lig ik veel te goed. En ik ben naakt, ik en Harry slapen altijd naakt, het is een soort van gewoonte geworden. Plots komt er koude lucht de kamer in.

''Ik zie dat mijn kleine Boo bear al wakker is'' Het is Harry die de kamer binnen komt met een plateau in zijn handen ''Ik heb ontbijt bij''

''Waar heb ik dat aan verdiend?'' hij haald zijn schouders op.

''Ik wou mijn kleine Lou gewoon verrassen''

''Dat is heel lief Styles, maar ik ben niet klein'' hij grinnikt en komt met de plateau bij me in bed liggen ''Dit is niet eerlijk'' hij fronst.

''Wat is er niet eerlijk?''

''Ik zit hier naakt onder het dejen en jij niet'' hij grinnikt en schud zijn hoofd.

''Dan zal ik het even eerlijk maken hé'' Ik grinnikt, Harry staat op van het bed en doet zijn kleren uit. En ik kan het natuurlijk niet laten om te staren. ''Zijn we aan het staren?'' vraagt hij, ik kijk direct weg, ik voel mij hoofd rood worden. Harry grinnikt, hij komt op naast me zitten op bed en trekt het deken ook een beetje over zich. Ik draai mijn hoofd naar hem.

''Sorry, ik wou n-'' hij legt zijn vinger op mijn lippen om te laten stoppen met praten.

''Niet bang zijn Lou, ik plaagde je maar. Je mag zoveel naar me staren als je wilt'' Ik grinnik en vlieg Harry om zijn hals. Hij gaat liggen en trekt me op hem.

''Ik weet al wat dat je van plan bent maar we gaan eerst je ontbijtje opeten'' hij knikt, ik ga van hem af en hij gaat rechtop zitten.

''En na het ontbijtje mag ik hé?'' Ik moet lachen door de vraag.

''Ja dan mag je, omdat je zo lief bent geweest om ontbijt voor me te maken''

''Dus eigenlijk krijg ik dan bedankseks?'' we moeten beiden lachen.

''Ja dan krijg je bedankseks'' hij kijkt me aan met zijn pretoogjes en grote grijns op zijn gezicht.

''Yes! Kom snel door eten'' Ik schud lachend mijn hoofd en begin te eten.

-

Als ik mijn laatste hap yogurt door slik ontstaat er een grijns op Harry's gezicht.

''Bedankseks?'' Ik grinnik en knik. Hij gaat liggen en ik leg me op hem, ik druk mijn lippen op de zijne, hij kneed met zijn handen rustig in mijn kont waardoor ik zachtjes, genietend kreun. Ik schuur mijn heupen tegen de zijne, hij kreunt en drukt een nat kusje ik mijn nek. ''Neem me Lou'' Ik knik en ga van hem af.

Ik spreid zijn benen en breng een vinger naar binnen, Harry kreunt luid en doet teken dat ik er nog een vinger bij moet steken. Dus steek ik er nog één bij, hij kreunt, ik blijf gewoon door pompen.

Ik haal mijn vingers uit hem en lik met mijn tong wat aan zijn opening.

''Hmm Lou'' kreunt Harry, ik stop met likken en breng mijn lul naar zijn opening. Ik doe hem naar binnen en begin met stoten.

''Hazz, je bent zo strak'' kreun ik, hij bloost en giechelt. Harry grijpt naar zijn eigen lul en begint met zichzelf af te trekken. Ik stoot heel hard, Harry kreunt heel luid.

''Fuck Lou!'' kreunt hij als ik nog eens stoot en het juiste plekje raak. ''I-ik ga komen!'' roept hij, en inderdaad, 2 seconden later hangt mijn gezicht en borst vol met zijn spul.

Niet veel later kom ik ook klaar in hem. Ik glij uit hem en laat me naast hem op bed ploffen. Harry draait op zijn zij en komt met zijn hoofd een beetje boven mijn hoofd hangen.

''Dat was werkelijk geweldig Loulou!'' hij geeft me een kusje op mijn lippen. Dan begint hij te grinniken.

''Wat is er zo grappig Styles?''

''Je hangt nog helemaal vol met mijn spul'' hij wijst naar mijn gezicht en borst, ik haal mijn schouders op en zucht.

''Dan zullen we moeten douchen hé'' Ik kijk hem aan en hij grijnst, ik schud mijn hoofd ''Je hebt je bedankseks zonet gehad'' hij kreunt jammerend.

''Dan krijg jij straks bedankseks voor de bedankseks'' zegt hij serieus, ik begin te lachen en loop naar de badkamer gevolgd door Harry.

In de douche knuffelen we wat, maar daar blijft het dan ook bij.

''Hoe laat is het Hazz?'' vraag ik als we ons voor de spiegel staan klaar te maken voor de bezichtig van het bedrijfsgebouw waardat we gisteren voor gebeld hebben.

''Euhm'' hij kijkt op zijn horloge ''Het is kwart over één, dus als we door doen dan kunnen we om kwart voor twee vertrekken dan zijn we zeker optijd'' Ik leg de haarborstel weg en geef Harry een knuffel langs achter en laat mijn hoofd rusten op zijn schouder.

''Amai, mijn Hazza is zo georganiseerd?'' Ik druk een kusje in zijn nek.

''Als voor onze toekomstig hé Boobear'' Ik knik en ga samen met Harry naar beneden. Hij ziet er echt te hot uit in zijn hemd waarvan hij enkel de drie onderste knoopjes dicht heeft. ''Ready babe?'' Ik word uit mijn gedachten gehaald en knik. We doen onze schoenen en jassen aan en gaan met mijn auto naar het gebouw.

𝐇𝐢𝐢𝐢𝐢! 𝐈𝐤 𝐯𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐞𝐢𝐠𝐞𝐧 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐭𝐣𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐢 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐞𝐧, 𝐢𝐤 𝐡𝐨𝐨𝐩 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞 𝐡𝐞𝐭 𝐬𝐚𝐚𝐢 𝐯𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧. 𝐃𝐢𝐭 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐳𝐚𝐥 𝐧𝐨𝐠 3 𝐡𝐨𝐨𝐟𝐝𝐬𝐭𝐮𝐤𝐤𝐞𝐧, 𝐞𝐞𝐧 𝐞𝐩𝐢𝐥𝐨𝐨𝐠 𝐞𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐨𝐞𝐤𝐯𝐨𝐨𝐫𝐬𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐫𝐢𝐣𝐠𝐞𝐧 𝐝𝐮𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐳𝐚𝐥 𝐧𝐨𝐠 𝐰𝐞𝐥 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐝𝐮𝐫𝐞𝐧 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐝𝐢𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐡𝐚𝐚𝐥 𝐚𝐟𝐬𝐥𝐮𝐢𝐭 𝐱𝐱𝐱

𝐕𝐞𝐫𝐠𝐞𝐞𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐭 𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐦𝐦𝐞𝐧!

My Boss (Larry Stylinson, Dutch) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu