𝐇𝐢!!! 𝐇𝐢𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐝𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐭𝐢𝐭𝐞𝐥 𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐛𝐨𝐞𝐤!
𝑀𝑦 𝑆𝑢𝑛𝑓𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟~𝐿𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑆𝑡𝑦𝑙𝑖𝑛𝑠𝑜𝑛 𝐷𝑈𝑇𝐶𝐻
Harry is zeer populair op school net zoals zijn vrienden, Niall, Liam, Zayn, Ashton, Luke, Micheal en Calum. Ze zitten allemaal in hun laatste jaar op de middelbare school. Het is 1 september, het begin van het schooljaar dus. En er komt een nieuwe jongen in de klas, Louis Tomlinson. Hij wordt direct betrokken door Harry en zijn vrienden. Louis en Harry zijn al snel de beste vrienden. Maar dat verandert al snel wanneer dat Harry een crush krijgt op hem. De jongens krijgen het allemaal moeilijk vanwege de populaire meisjes die smoorverliefd zijn op de jongens. En zijn de meisjes de enigen die verliefd zijn? Of zijn er meerdere mensen verliefd? Wie weet...-smut!
-grof taal gebruik!
-heel knappe boys
(ik weet dat het eigenlijk enkel pluspunten zijn maar ik wil dat je weet wat je te wachten staat :))𝐄𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧 𝐧𝐮 𝐚𝐥 𝐡𝐨𝐨𝐟𝐝𝐬𝐭𝐮𝐤𝐤𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 '𝑀𝑦 𝑆𝑢𝑛𝑓𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟' 𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞.
𝐈𝐤 𝐠𝐚 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐜𝐡𝐫𝐢𝐣𝐟𝐬𝐭𝐢𝐣𝐥 𝐰𝐚𝐭 𝐚𝐚𝐧𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐧 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐭 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐝𝐚𝐭 𝐢𝐤 𝐳𝐨𝐧𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐛 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐠𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐝. 𝐌𝐢𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐚𝐢 𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐮𝐫 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝐦𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟, 𝐦𝐞𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐤𝐬𝐭 𝐝𝐢𝐞 𝐣𝐮𝐥𝐥𝐢𝐞 𝐤𝐮𝐧𝐧𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧 𝐞𝐧 𝐤𝐥𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐥𝐞𝐮𝐤𝐞 𝐝𝐢𝐧𝐠𝐞𝐧. 𝐈𝐤 𝐡𝐨𝐨𝐩 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐡𝐞𝐭 𝐠𝐚𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧 𝐱𝐱𝐱𝐁𝐞𝐝𝐚𝐧𝐤𝐭 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐝𝐚𝐭 𝐣𝐞 𝐝𝐢𝐭 𝐛𝐨𝐞𝐤 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐞 𝐚𝐥 𝐡𝐞𝐛𝐭 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐳𝐞𝐧.
JE LEEST
My Boss (Larry Stylinson, Dutch)
Fanfic𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐭 𝐚𝐟𝐠𝐞𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐞𝐫𝐭 𝐚𝐥𝐬 𝐚𝐬𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐚𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐢𝐣𝐟𝐬𝐥𝐞𝐢𝐝𝐞𝐫. 𝐌𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐧𝐨𝐯𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐥𝐢𝐜𝐢𝐭𝐞𝐞𝐫𝐭 𝐡𝐢𝐣 𝐛𝐢𝐣 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐭 𝐠𝐫𝐨𝐨𝐭𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐛𝐞𝐝𝐫𝐢...