capitolu 5 - luna de miere

36 2 4
                                    

dupa ce a fost nascut si avortat octavian marius marian hibiscus coaie, luky si dornoi si au continuat mierea de luna in foscani.

mi a spus mie o pasarica, ca domnul dornoi o sa l scoata pe femboyul nostru la o intalnire romantica. unde oare? veti afla imediat dragii mei.

era o zi ploioasa in foscani. dornoi si luky se fut in camera din hotelu uneirea in care erau cazati. era camera deiea faina de 2 stele, abia o bagat spaga dornoi ca sa i lase in acea camera luxoasa, ca la cat se futeau aproape i au dat afara.

se opresc din pasiune salbatica si dornoi ii spune lu gagicasu :
-alo coaie vrei la date
luky surprins de oferta ii raspunde
-da boss orice pentru tine tati

acestia isi continua ciclul amoros de pasiune salbatica.

mai pe la seara csm pe la ora 3, papusoii parasesc hotel unirea la costum asa frumusei. luky avea ochelari de soare chiar daca era iarna si seara iar dornoi mergea in boxeri.

merg frumos pe strada si ajung papusoii la locul cel mai bun pt dateuri, acesta fiind... morpaful. morpaf era fabrica abandonata a foscaniului, un loc perfect pentru labagii, cutitari, alcolici si toate alea, dar nimeni nu le interzice acestor pisoi sa faca pasiune salbatica acolo, nu i asa?

-um...tati dornoi, dar ce este locul asta? intreaba luca

-pisoias, nu te ingrijora, esti in siguranta cu maestrul dornoi. suntem la morpaf, ma gandeam ca o sa ti placa locurile mai.....intense. ii rapsunde dornoi si dupa rage ca un leu.

-dar daddy dornoi,am auzit ca sunt cutitari pe aici....

-e si?? nu vad vreo problema! daca se iau de noi ii invitam la futai!

cei doi aproba si continua mersul.

dupa ceva vreme ajung in a 2 a cladire de pe strada principala a morpafului,urca la etaj prin ruinele acestuia si ajung la un balcon. cioburi pe jos, gauri in pamant, atmosfera perfecta.

dornoi isi da jos pantalonii si scoate din cur deliciile alintaromei :
vibratoarea, borcane , salata caeser de la mec,dildouri si mai multe delicii

luca fascinat si excitat, abia astepta sa se futa.

cei doi se aseaza pe cioburi si incep sa manance salata caeser cu manutele pline de sperma cu care si au facut handjob mai devreme.

dupa ce papa,se fut si uhm mi e sila sa scriu detalii asa ca dupa in mijlocul futaiului intra un cutitar peste ei.

-aloo baaaaaaa ce va futeti aicea ma gheilor ba ce pula mea coaie aveti casa??? duceti va dracului la casele vaostre si nu mai umpleti morpafu de celule de plozi ba nehalitilor,zise un cutitar.

cei 2 papusoi ignora intreruperea nepoliticoasa a acelui individ si continua futaiul

se face seara la morpaf. printre ruinele fostei fabrici se lasa patura de intuneric. greierii ies la iveala si demonii ies de sub pamant. cand cei doi realizeaza ca e intuneric, se opresc din pasiune salbatica.

-tati.....ce se intampla cand s a facut seara? intrsaba confuz luca

-hatz jonuztule ba handicapel tu ju stiai ca se va face seara ba tampenie de copil!ii raspunde dornoi nervos

-zic sa plecam....

-nu boss nu plecam eu stau aicea ca e bine lol daca pleci esti pizda

-d-d-d-dar.....

dupa aceea dornoi il impinge pe luca si se duce sa se futa cu masa

luca moare

dornuka (baieti in cautarea destinului) Where stories live. Discover now