Capitolul 2 - Sentimentele

62 5 2
                                    

DORNOI POV

După ce ajunge la scoala din Piata Victoriei, Dornoi iubirea noastra isi flexeaza mușchii la toate fetele din jur. Little do they know, main characteru nostru e defapt gay.

Dornoi tot încerca dar nu si putea lua gandu de la Luca. Băiatul timid pe care l a văzut in metrou. Ce întâlnire ca in povesti. Cand s a uitat la reflexia lui din bălți, (ca magic asa a început sa ploua) vede ca e rosu la fata, he's blushing your honor.

...

Clopoțelul suna. Dornoi ibrm intra in clasa si se aseaza in ultima banca alături de broderii lui respectiv Albert cap de ou si Denis picior de fier.
Pana sa vina profa aceștia vorbeau de cum si o dat tata alocația pe pateu Bucegi si desigur, au bagat bani in fortnite, ca ce altceva sa faca băieții de 13 ani in zilele noastre mno.

Cand vine profa, vine pe langa Luca. Băiatul se aseaza langa catedra iar profesoara ia loc.

"Buna ziua elevi, astăzi avem un nou elev." zice profesoara facandu i semn lui Luca ca sa se prezinte.

"B-B-B-Buna c-c-c-c-colegi.... sunt l-l-l-l-uca... 🥺🥺🥺🥺🥺" zice Luca tremurând.

Colegii încep sa rada de prezentarea băiatului de 12 year old gatcha boy de 130. Dornoi erou nostru sefu la femei se enervează. Urla ca un leu (ca el e leu ofc) si toata clasa se intimideaza si tac. Se ridica maiestuos Dornoi de pe scaun si l ia pe Luca de gat si l baga cu el in banca.

"De acum, ești sub protecția mea." ii șoptește Dornoi FOARTE HOT in ureche.

Dornoi deja vedea cum Luca iar era turned on.

E clar. Isi zice Dornoi.

dornuka (baieti in cautarea destinului) Where stories live. Discover now