Capitolul 3 - Locker room

62 4 1
                                    

Luca's POV

Luca este surprins de gestul lui Dornoi. Nu l ar fi crezut asa de calitativ. Sincer sa fiu, Cred ca a crezut ca e vreun ploc sarac de l bate mama la cum arata, dar pe interior zici ca i leu.

A venit si pauza. Aveau ora de sport.

"Shh Luca, vino prapaditule" il chemase Dornoi.

Luca de simp ce era l a urmărit in baie care dintr un motiv sau altul era goala.

Dornoi il pune pe Luca la perete si se apropie super mult de el

"Luca, am ceva sa ti zic... un secret" ii șoptește dornoi cu vocea de leu seggsy in ureche

"c-c-ce secret.." se infricoseaza luca.

"te plac mult luca si tu ma placi." ii spune direct dornoi.

Luca fiind surprins de gestul lui ar fi vrut sa i zica un neadevăr si acela ca nu e înnebunit după el da de abia apuca sa zică cv ca Dornoi il si săruta. (cu limba ca fara nu e seggsy)

O sesiune foarte hot de saruturi are loc acolo in baia in baia din vestiar. Limba vs Limba sunete foarte indecente si multe altele. Lui Luca ii plăcea sa se simte "dominat" (mor ce fac cu vtm) si crede ca si lui Dornoi ii plăcea sa se "joace" cu el.

Cand dornoi isi depărtează buzele de ale lui Luca cei doi se separa din nou. Dornoi se uita cu ochii lui verzi de vomă in ochii cacanii a lui Luca. Intr o secunda, acesta dispare si Luca simte buzele foarte crăpate ale lui Dornoi pe gatul sau, he enjoys it tho.

In acelasi timp simte o gadileala ușoară la nivelul curului. Se sperie, nu reacționează tho.

"Calmeaza te coaie, doar te fut unpic, nu e problema" ii zice dornoi încrezător.

Dupa o vreme, isi da seama luca al nostru ce il gadila între buci - - Cariciu mare alu dornoi desigur cum sa nu.

"brodere jos chiloteii" ii zice dornoi.

Luca fiind good boy il asculta.

"Băiat bun." Zice dornoi mangaindu l pe cap si se apleaca.

De aici dracii mei copii, mi e sila sa scriu da i cam suge cariciu si na nimic prea interesant

După runda rapida de carici la carici, Dornoi se ridica in picioare mândru ca l a făcut pe Luca sa spermuiasca sau cum plm se scrie ca numai in engleza citesc smuturi rip.

Aceștia se mai imbina vreo juma de ora si ding dong a trecut ora de sport.
Dornoi il mai mozoleste pe Luca unpic pana acesta cade ca nu mai poate sa mearga ca ce la bulit Dornoi.

Dupa Dornoi il ajuta sa se imbrace si pleacă amândoi acasa pt ca seggs la scoala e naspa si vor sa fie mai kinky si mai la intimitate

sfârșit ca nu mai știu ce sa scriu.

dornuka (baieti in cautarea destinului) Where stories live. Discover now