༄
Softiewie
Bugün matematik sınavı var şapşal okuduğun romandan kafanı kaldır da ders çalış azıcık.Mongmin
Sanane benim ders çalışmamdan.Softiewie
İyiliğin için dedim canım ne kızıyorsun.Kaşlarını çatmış telefona bakıyordu göz devirdikten sonra tekrar biseyler yazmaya devam etti.
Mongmin
Beni izlemeyi kes dedim sana.Softiewie
Çok üzgünüm (aslında değilim neyse) ama öyle birşey yapmayacağım.Mongmin
İzninle kitabımı okumam lazım seninle uğraşamam. Bir daha bana yazarsan seni engellerim.Telefonu sinirle masaya korymus tekrar etrafına bakmıştı. Sonra ise önüne dönüp kitabını okumaya devam etmişti. Elimdeki matematik notlari ile kütüphaneden çıktım sınıfa gidip kimsenin dikkatini çekmeden onun sırasının üzerine bıraktım, üzerine minik bir not yazarak, yerime oturup onu bekledim.
" Mongmong-nim, sınavdan düşük alırsanız sınıfta kalırsınız. Bu yüzden lütfen dersimize çalışın. Bunlar sınavda çıkacak soruların benzerleri. Lütfen iyi çalış^~^- Anonim"
Sınıfa geldiğinde yerine oturunca dikkatle onu izledim notları eline almış ve yazdığım küçük notu okumaya başlamıştı. Yüzünde çözemediğim tuhaf ifade ile ayağa kalktı elindeki kağıtlar ile sınıftan birilerine biseyler sordu anladığım kadarıyla olumsuz cevaplar almıştı. Yerine oturmuş ve kağıtları incelemeye başlamıştı. Biliyordum ...
İçeri giren öğretmen ile sıranın üzerindeki kitaplarımı kaldırdım. Öğretmen elindeki kağıtları dagitinca dikkatle baktım kağıda. Tanrıya şükür soruların cevapları beyninde dolanıyordu.
༄
Sınav haftası okulda yazmıştım bunu ajdhdj.
Minik yorumlar yaparmisiniz moralim biraz bozukta !?
Neyse
Ehem
🤍 Seviliyorsunuz🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(✓) Autumn / Seungmin
Novela JuvenilBağımlısı olduğunu romanların arasına beni de alır mısın? @UniCiv Cover design: @-_Heedeung_-