🍁⁷

590 57 14
                                    

༄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanındaki haraketlilik ile o tarafa döndüm ayağa kalkmış üzerini duzelttikten sonra ensesini kasiyarak tek elini bana uzatmıştı. Gülümseyerek elini tutmuş ve ayağa kalkmıştım daha doğrusu çalıştım. Ayağıma dolanan lale ile kaymış düşüyordum ki belindeki el ile düşmem engellenmişti. Bi günde sakarlık yapma be cheonsa.

Utanarak elini çekmişti. Benimde domatese döndüğüm belliydi. Utanmayı  uzatmayarak ciddi ifade ile bana döndü.

" İyi misin?"

" Evet iyiyim ve üzgünüm"

Demiştim yerde ezdiğim laleye bakarak.

" Sorun değil onlardan birsuru var sana bişey olmasında"

Söylediği şey ile soğumaya başlayan yanaklarım anında kızarmış kalp atışlarım tavan yapmıştı. Konuyu uzatmayarak sınıfa inmiştik.

Sırama oturmuş tekrar onu kesiyordum benim aldığım romanı kenara koymuş neredeyse bitmek üzere olan romanı okuyordu. Bende çantamdan çıkardığım romanı önüme koyarak okumaya başladım arada onu izliyor arada ise kitabı okuyordum. Dersin başlamasına 2 dakika kala kitabı kaldırdıp sıramdan kalktım. Son derse giriyorduk ve şimdi teklif etmenin tam sırasıydı.

Seungmin in sırasının önünde durmuş ona bakıyordum. Artık kitaba nasıl daldiysa seslendiğimi bile duymadı. En sonunda omuzundan hafif dürterek dikkat çektim. Şaşkın ifade ile bana bakınca daha da gülümsedim. Ben bunu ne zaman ısırabilirim?.

" Şey rahatsız ettiğim için üzgünüm"

Elini ensesine atmış ve sorun olmadığını söylemişti.

" Şey bu gün çıkışta kütüphane kafeye gidip ders çalışalım mi diye sorucaktım. Yarın coğrafya sınavı var hem ayrıca bişeyler içeriz olmaz mı?"

Soruma karşın biraz düşünmüş ve kabul etmemişti. Biraz da ısrar ettikten sonra pes etmiş ve çıkışta beni beklemesini söylemiştim.

Tabikide sakar biri olarak giderken kalemliğini düşürmüştüm. Eğilip toplarken ikimizde aynı kalemi tutunca utanmış hızla elimi çekmiştim. Kafamı kaldırmadan sırama ilerlemiştim.

Bazen keşke hiç böyle bir ise girişmedeseydim diyorum kendime . Yıllarca içimde tuttuğum sevgi neden bianda beni yiyip bitirmeye başladı? Yoksa gerçekten olgunlaşmaya mı başladım? Of ne diyorum ben.


UWUUU MOMENTLER FELANN HAAAA.

SKDJSK

Biraz değişik oldu ama neyse.

Ehem

🧁 Seviliyorsunuz🧁

(✓) Autumn / SeungminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin