Bu kurguda ünlü Türk şairlerinin alıntıları geçmektedir . Amacım Türk şairlerinin eserlerini çalmak değil solup giden mısraları tekrar gün yüzüne çıkarmaktır . Bu ayrımı yapmanızı arz eder , kurguyu ona göre okumanızı yeğlerim . Türk sairlerinin ruhlarını bir bir hissetmeniz dileğiyle!
Kurguya geçmeden önce anlaşılmakta zorlandığını fark ettiğim için bazı şeyleri açıklayacağım :
¤ Chloe , hikayedeki Chanyeol karakteridir . Chanyeol ' ü andıran Yunanca bir isim . Bu kurgu antik yunanda geçeceği için seçtim. ( ch loey gibi Chloe)
¤ Kurgudaki İskender karakteri , genel kültürü olmayan insanlar için açıklama gereği gördüm : Dünyayı uçtan uca fetheden Büyük İskender 'dir . Büyük İskender yunanlı bir Sparta Kralı. Neden kurgumu onun döneminde yazdığımı okuyarak anlayacaksınız.
İyi okumalar !Yazardan:
"Kaç yaşındaşın ?"
" On beş efendim ."
"Bir Sparta erkeği için oldukça büyük bir yaş . Sen niçin eğitime alınmadın ?"
"Babam bir köleydi ."
' Anladım ' dercesine onayladı İskender. Sparta da köleler çiftçilik , çobanlık gibi işlerle uğraştırılırlardı .
İskender'in babası Philip , makedonya halkının diğer şehir devletleri ile bir arada kalmak istediği için onlarla arasını iyi tutuyordu . Hatta ikinci eşi onların arasından seçilmişti . Bu durum İskender'in taht varisliğini sallayan bir durum olduğu için babasına ettiği saygısızlık sonucu Philip , oğlu İskender'i sürgün edilmiş , bu çocuğun babası sürgün yıllarında ona bir çok yardımda bulunmuştu . Aradan çok geçmeden babası bir suikast sonucu öldürülünce İskender hak ettiği tahta geçmişti . Şimdi arkadaşına bu konuda minnet borçlu olduğu için karşılığını verecekti.
Küçük , boynu bükük duran çocuğa döndü İskender .
"Burası Sparta . Burada doğan her çocuk , kim olduğu fark etmeksizin savaşçı olmak için yetiştirilir . Baban sürgün edildiğim yıllarda bana birçok yardımda bulundu . Bundan ötürü ben de sana bir iyilikte bulunacağım. "
Onu biraz sonra duyacağı şeye hazırlamak için yanına gidip diz çökerek boylarını eşitledi.
" Chloe . Beni tanıyor musun? "
" Siz Kral |||. A-alexandros- ..sunuz. "
" Ve sende... "
" Adım Chloe ."
Destek olmak istercesine çocuğun omuzlarını sıkıp şöyle dedi :
"Bu günden itibaren seni azad ediyorum Chloe . Ve himayem altına alıyorum . Sen artık Sparta'da yüksek zümre çocuklarının gördüğü gibi disiplinli bir eğitim görecek ve benim için yaşayacaksın . "
Bu teklif dağlarda karın tokluğu için çobanlık yapan Chloe için bulunmaz bir hint kumaşıydı.
" Size katılmak benim için onurdur . "
Chloe kabul etmişti etmesine ama neye evet dediğini bilmiyordu . Kendini zamanının en disiplinli ordusu için yetiştirilirken buldu .
Bir asker olması için açlığa , açılan derin yaralara ve sert rüzgarın savurduğu soğuğa dayanması gerekliydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Saçlı Kırmızı şaraplar | Chanbaek
FanfictionAy tanrısı Byun Baekhyun cennetten kovulup insan sureti ile dünyaya sürülürken güneş Tanrısını bulması istendi . Byun Baekhyun sonunda güneş Tanrısını buldu. Sparta Prensi Chloe ona ne bir tanrı olduğunu ne de bir tanrıya aşık olduğunu bilmeden tutu...