Hanako-San

80 4 0
                                    


Köszönöm szépen az ötletet, hogy írjak erről is. talaberluca
Hogyha esetleg valakinek van még bármilyen ötlete akkor előszeretettel várom őket <3

De kezdjünk is bele...

Természetesen ennek a legendának is sok verziója található meg az Interneten, de megpróbálom mindegyiket ismertetni veletek.

Hanako-san legendája egy második világháborúban élt lány szelleméről szól, aki nyilvános vécékben kísért. Ezen legenda szerint Hanako-san a harmadik emeleti mosdók harmadik fülkéjében található meg.
Ha valaki megszólítja úgy, hogy “Hanako-san, itt vagy?”, egy kislány hangja válaszolja azt, hogy “Itt vagyok”.
A fülkében egy piros szoknyás, fekete hajú kislány várja az illetőt. Iskolákban is gyakran meg szokták idézni Hanako-san szellemét, de az is előfordul, hogy így próbálnak ráijeszteni az új diákokra.
Az alakja akár városonként változhat. Ellenben a piros szoknya és a rövidre vágott fekete haj általában mindenhol megeggyezik.
Yamagatában az a szóbeszéd, hogy miután beléptél a fülkébe, egy három fejű gyíkkal fogsz találkozni. Mire realizálod, hogy igazából egy gyík válaszolt a kérdésedre egy kislány hangját utánozva, addigra felfal.
Máshol pedig azt mondják, hogy miután feltetted a kérdésedet, és Hanako-san válaszolt neked, egy hatalmas, fehér, szellem-szerű kéz jön ki az ajtóból.
Yokohamában, ha háromszor körbesétálod a vécécsészét a fiúk részében, miközben Hanako nevét mondogatod, egy véres kéz jelenik meg a vécében.
Fukushimában egy, a könyvtár ablakából kizuhant lány szelleme, míg máshol azt mesélik, hogy egy az apja által bántalmazott lány tért vissza a túlvilágról.
Egy verzió alapján megölte magát egy iskola vécéjében.
Egy negyedik szerint megjelenik a lány, és behúzza a kérdéses személyt a vécébe, ami az alvilágba vezethet.

A legnépszerűbb történet pedig úgy szól, hogy Hanako-san, egy általános iskolás lány bújócskázott néhány osztálytársával, és amíg ő a mosdónak első fülkéjében, a harmadik emeleten talált magának egy nagyon tetszetős rejtekhelyet, pár világháborús ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A legnépszerűbb történet pedig úgy szól, hogy Hanako-san, egy általános iskolás lány bújócskázott néhány osztálytársával, és amíg ő a mosdónak első fülkéjében, a harmadik emeleten talált magának egy nagyon tetszetős rejtekhelyet, pár világháborús repülőgép bombázás alá vette helyet. Páran azt állítják, hogy az a fülke amelyikben rejtőzködött a lányka, magától kinyílik és becsukódik.
Megint más állítás szerint egy idegen zaklatta a kislányt a női mosdóban, majd megölte.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Japán rémtörténetek/legendák Where stories live. Discover now