Teke Teke

65 3 0
                                    


A Teke Teke egy fiatal, iskolás lány szelleme, aki vonatsíneken lelte szörnyű halálát, s félbevágott testtel végezte. Most bosszúéhes szellemként a könyökén közlekedve, karmolászós „teke teke” hanggal vonszolja felsőtestét, s úgy kísérti Japán városát, és annak vasútállomásait.

Amikor még élt, nagyon ijedős lány volt, és az osztálytársai mindig próbálták megijeszteni különböző módokon. Egyik nap, amikor a vasútállomáson voltak, iskola után, a barátai úgy döntöttek, hogy a vállára raknak egy kabócát. Sajnos ebből egy elég brutális szivatás lett. Annyira megijedt, hogy leesett az emelvényről és elütötte Japán leggyorsabb vonata, majd a teste ketté szakadt.

Van egy történet, amelyben egy fiatal iskolás fiú éjszaka, hazafelé menet, hallott egy hangot a háta mögött. Hátranézett, és meglátott egy gyönyörű lányt egy ablakban. A könyöke a párkányon támaszkodott és a lány csak bámult rá. Gondolkodott, hogy a leány miért van ott, hiszen arrafelé csak egy fiúiskola van. Amint a lány észrevette, hogy a fiú felfigyelt rá, egy csekély mosoly kúszott az arcára, majd megölelte magát, így meg tudta fogni a könyökeit. Hirtelen kiugrott az ablakon a fiú előtti kövezetre esve. A fiú elszörnyedve látta, hogy a lánynak csak a felső teste volt meg.
A lány elindult felé, a könyökén futva, teke-teke hangot kiadva. A fiú tele volt iszonyattal és undorral. Megpróbált elfutni, de mintha odafagyott volna a betonhoz, nem tudott mozdulni. Másodperceken belül már be is érte a lány az áldozatát, majd elővett egy kaszát, és félbe vágta, hogy a fiú úgy végezze, és szenvedjen, mint ő.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Japán rémtörténetek/legendák Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang