ASK ve HAYAT

81 3 8
                                    

Bir gun adanim batmakta olduğu duygulara haber verilmis. Bunun uzurine hepsi adayi terk etmek icin sandallarini hazirlamislar. Ask adada en son kalan duygu olmus. Cünku mumkun olan en son ana kadar beklemek istemis. Ada nerdeyse battiği zaman Ask yardim istemeye karar vermis. Zenginlik cok buyuk bir teknenin icinden gecmekteymis. Ask zenginlik benide yanina alirmisin diye sormus Zenginlik Hayir alamam. Tekeknemde cok fazla altin ve gumus var senin icin yer yok demis. Ask cok guzel bir yelkenlinin icindeki kibirden yardim istemis. Kibir lutfen bana yardim et Sana yardim edemem Ask sirimsiklamsin ve yelkenlimi mahvedebilirsin diye cevap vermis. Kibir uzuntu yakinlardaymis ve Ask yardim istemis: Uzuntu seninle geleyim.... Of Ask o kadar uzgunumki yanliz kalmaya ihtiyacim var. Mutlulukda Askin yanindan Hecmis ama o kadar mutluymus ki Ask'in cağrisini duymamis Ask birden bi ses duymus Gel Ask Seni yanima alacağim... Bu askdan daha yaslica birisiymis. Ask o kadar sansli ve mutlu hissetmis ki kendini onu yanina alanin kim oldunu oğrenmeyi akil edememis...

Yeni bir kara parcasima vardiklarinda Ask'a yardim eden yoluna devam etmis. Ona ne kadar borclu oldunu fark eden Ask bilgiye sormus Bana yardim eden kimdi O Zaman'di diye cevap verdi. Bilgi Zaman mi? Neden bana yardim ettiki diye sormus Ask. Bilgi gulumsemis Cunku sadece zaman Ask'in ne kadar buyuk oldunu anlaya bilir....

Ask ve HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin