Zehra saçını topladıktan sonra kahvaltıya oturdu.
-Zehra sabahın dördüne niye alarm kurdun,dedim
Biraz tedirgin olmuş gibi görünüyordu tedirgin bir şekilde;
-Ders çalışmayı düşünüyordum, dedi
Yalan söylediği belliydi ama daha ne kadar sürdürecekti bilmiyorum.
-Sabahın dördündemi?
-Ayy evet Ecem ne bu sorgu ya çok uykum var, diyip lafı geçiştirmeye çalıştı ve masadan kalktı bu kızın neyi vardı.
En iyisi durumu Aleyna ve kumsala Anlatmaktı. Hemen Aleyna'yı aradım ve görüşmemiz gerektiğini söyledim. Saat 4'de Brickmood'da buluşcaktık. Saat 12'yi 27 geçiyordu. En iyisi biraz uyumaktı çok uykum vardı.Saat 3'de uyandım. Kalktım ve Zehra'nın odasına doğru yürüdüm.
Kapıyı tık tıkladım
-Geel
Kapıyı açtım ve içeri girdim.Entrasan bir şekilde ders çalışıyordu.
-Zehra bu sabah senin galiba biraz fazla üstüne gittim özür dilerim, dedim
-Ooo unuttum gitti bile,dedi.
Dışarı çıkacağımı söyledikten sonra odadan çıktım. Kafeye gitmemize yarım saat kalmıştı hafif kahverengi tonları makyaj yapmıştım. Havanın soğuk olduğunu düşündüğüm için krem rengi bir hırka ve siyah pantolon giymiştim. Evden çıktım ve bulduğum ilk taksiye atladım. Adresi söyledikten sonra 15 dakikada vardık ücreti ödedikten sonra taksiden indim ve bir masaya oturdum. Çok beklemeden aleyna ve kumsal geldi.
-Nasılsınız kızlar, dedim.
-Biz iyiyizde sen birşeymi oldu?
-Galiba birşeyler oluyor tam olarak bilmiyorum ama Zehra'da kesin birşeyler var, dedim
-Ne demek istiyorsun Ecem neler geçti aranızdan?
Başımızdan geçenleri Aleyna ve Kumsal'a anlattım.
-Cidden neyi var bu kızın tanıştığımız günden beri alışamadım.
-Bilmiyorum ama ciddi bir meselesi olmasın lütfen.
Lafı durduran Aleyna oldu
-Ayy durun kızlar şu gelene bakın çok yakışıklı değilmi, dedi
O tarafa baktığımda uzun kumral saçlı yeşil gözlü bir çocuktu, ayrıca çok olmasada biraz yakışıklıydı.
-Ehh biraz yani, dedim Kumsalda bana katıldı
- Benim bu çocukla tanışmam lazım.
-Ee ne duruyorsun git tanış,dedi kumsal çocuk arka masamıza oturmuştu. Galiba şuan bizi farketti.
-Kızlar ben yanlışmı görüyorum yoksa çocuk bizim masaya doğrumu geliyor?
-Evet galiba, dedim........
Çocuk bizim masaya oturmuştu hatta tanışmıştık bile İsmi Çınar'mış o arkadaşıyla