on üçDaha demin yaşadıkları olayı hâlâ sindirmeye çalışan siyah saçlı Jeongin yanındaki oğlanla birlikte boş sokakta dolanıyordu. Sadece ikisi vardı ve konuşmayı başlatan taraf Hyunjin olmuştu.
"Şok olmuş olmalısın"
"Hayır, hayır iyiyim" diye yanıtlamıştı Jeongin. Nasıl bu kadar sakin kaldığını merak etmiyor değildi.
"Babam veteriner bu yüzden ölü hayvan görmeye alışkınım" bunu söylerken üstündeki takımın ceketini çıkarıyordu.
Jeongin adamın aklını okuyup okumadığı düşüncesine dalarken yanındaki oğlan elindeki ceketi bir şey söylemeden Jeongin'in omzuna hafifçe koyarak konuşmasına devam etti.
"Galiba bugün kız arkadaşını göremedin"
"Evet, göremedim."
"Gidip ferahlatıcı bir bira içmek ister misin? Uzun süreden sonra odada yalnız başına olmak kötü. Sen de öyle hissetmiyor musun?"
Haklı olduğunu düşünmüştü o da. Sırtındaki ceketin uçlarını çekiştirerek sallamıştı. Sanırım ona vakit ayırabilirdi.
❦ ❦ ❦
Pansiyona vardıkları zaman büyük olan yanındaki küçüğü mutfaktaki sandalyeye oturtmuştu.Ahjummanın yaptığı etleri Jeongin'le oturacağı masanın ortasına koyarak kendisi de sandalyesine oturdu.
"Bunu dene. Tadı uğruna ölmeye değer. Ahjumma bizim için yaptı umarım beğenirsin."
Belki ölü bir kedi gördüğü içindi. Ama tadı biraz tuhaftı. Bunlar Jeongin'in düşünceleriydi. Beğenmemişti eti. Bu tatta bir eti hiç yememişti. Ama sanki...
"Galiba pek beğenmedin"
"Evet pek bana göre değil"
"Galiba bu parçayı beğenmedin"
"Ne?"
Hyunjin sandalyesinde doğruldu. "Başka parçalar da var. Biraz ister misin?"
Bu soruya karşı Jeongin kafasını sağa sola sallamıştı. Hayır demek istemişti birasından yudum alırken.
"Tuhaf. Bu iyi bir ettir"
Elindeki chopstickle tabaktan aldığı çiğ eti Jeongin'e bakarken yiyordu Hyunjin. Gerçekten beğenmemesine şaşırmıştı.
"Neden korkmuş gibisin?" dedi. "Bunu insan eti falan mı sandın?"
Bu cümleden sonra Jeongin daha da ürpermişti. Karşısındaki oğlan gidip gelen ışıklar esnasında ona bakıp gülümsüyordu. Hem de eti yerken?
"Geç oldu sanki. Ben gideyim. Buyur ceketin"
Jeongin hızlı adımlarla mutfağı terk etti. Hyunjin'de ardından bakakaldı.
"Bu iyi bir ettir neden beğenmedi."
❦ ❦ ❦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cehennemdeki yabancı☫hyunin
Mistério / Suspensestrangers from hell adlı kdramanın uyarlaması Çünkü günden güne fark etmesemde bağlanmıştım ona. İlk başta ondan korkmuş olmama rağmen hemde... Bi insan nasıl cehennemdeki bir yabancıya sevgi beslerdi ki Hemde ondan ölesiye korkarken... hyunjin+jeo...