one | answer me, honey

13.2K 245 76
                                    

Je tak divný, prolétlo mou myslí, zatímco jsem seděla u stolu na večeři s přítelem mého otce. Není to tak, že byl gay, mají čistě pracovní/obchodní vztah, ale za ta léta, co se znají se z nich stali dobří přátelé. Vždy, když se můj otec snažil bavit s matkou o panu Stylesovi nějak se tomu vyhýbala. Občas to stále dělá, vypráví nesmyslné příhody s golfu a matka jen kýve hlavou nebo něco proti panu Stylesovi namítá. Pravdou je, že je opravdu divný, ale doopravdy to spíše vypadá,jako by má matka měla proti mužům jeho druhu komplex. Vlastně ani nechápu proč tu dnes jsem. Neznám účel tohoto nesmyslného setkání s panem Stylesem, které mimochodem navrhl můj otec. Ale proč by se někdo jako jsem já chtěl seznámit s mužem, který je o osmnáct let starší?

,,Vypadáš nezrózně." Ušklíbl se na mě zelenooký muž v černé přiléhavé košily. Pokusila jsem se o úsměv, abych nedala svou nervozitu najevo. Kde sakra je?

,,Umm, jo, mám strach o tátu, už by tu měl být." Zamumlám a svůj pohled přesunu na svá odhalená kolena pod stolem. Má plesovaná sukně se mi nepatrně vyhrnula, a tak jsem nucena ji stáhnou o kousek níž, mezitím co jsem paranoidní a mám pocit, že oči pana Stylese jsou na mě upřené. 

,,Obvykle chodí přesně," znovu ten úšklebek, ,,nemám ponětí, kde to vázne.Stejně jako moje whisky a tvá perlivá voda." Dodal trochu nevrle a rozhlédl se po nějakém číšníkovi. 

,,No, musí to být něco důležitého!"

,,Ovšem, že ano. Tvůj otec nemá na zbytečnosti čas..." Propaluje měpohledem.

,,Co tím myslíte?" Ztiším svůj hlas a nepříjemně se ošiju.

,,Očividně pro něj není tato naše schůzka důležitá. Navrhuji začít bez něho." Jeho plné rty byly pevně semknuty a jeho dlaně s propletenými prsty měl položené na stole. Nepatrně jsem přikývla, už to chci mít za sebou. 
Touhle dobou jsem mohla být někde venku, mohla jsem se poflakovat s přáteli a ne sedět v předražené restauraci s dvaatřicetiletým kolegou mého otce.

,,Mám dojem, že nám ty zatracené nápoje snad nikdy-" Uprostřed Stylesovo rozhořčeného výlevu mu zazvonil mobil. Okamžitě zklapl a přečetl si příchozí smsku.

,,To je tvůj otec, Annabelle," lehce pokrčil nos, ,,dnes už to nestihne, mám tě doprovodit domů."

Protočila jsem oči a pomalu se zvedla od stolu. Ale jistě, proč ne? Určitě to nebyla především schůzkamého otce, vůbec ne!
Nasupeně jsem zasunula židli ke stolu a čekala jsem až se zvedne i pan Styles.
Oblékl si pracovní sako, které v kontrastu s černou košilí vypadalo úchvatně a mávl na kohosi z personálu. Ani tu pitomou vodu jsem si nestihla dát.

Došli jsme na parkoviště k autu pana Stylese a on mi zdvořile otevřel dveře spolujezdce. Pod nos se mi dostala jeho silná kolínská, kterou jsem pečlivě nasála. Mmm...
,,Děkuji." Nasedla jsem si a on hned za mnou. I hned jsme vyjeli.

,,Škoda." Zeúpěl asi v půli cesty ke mně domů. Nechápavě jsem se na něj obrátila se značnou nechápavostí v obličeji.

,,Škoda?"

,,Jo, škoda." Zopakoval.

,,Čeho?"

,,Tahle noc měla být naše," odmlčel se, ,,měli jsme se seznámit, ale místo toho tě teď vezu domů, ve svém autě a ty máš na sobě jednu z těch tvých typických krátkých sukní. To je hra pod pás!" Nemám nejmenší ponětí o čem to mluví. Lehce zatřepu hlavou a znovu se pokusím stáhnout svou sukni níž, i když dobře vím, že už to více nejde. Najednou se v jeho přítomnosti cítím ještě více nesvá než předtím a přeji si, aby tato trapná chvíle už skončila. Už chci být doma!

,,Není tu žádný způsob, jak bys tuto zasr*ně rajcovní sukni prodloužila. Sahá ti sotva na stehna, copak chceš, aby někdo viděl tvé krásné kalhotky, Annabelle?" Nespoštěl oči z vozovky a já jsem letmo záhledla, jak krčí obočí. Co to má sakra znamenat? 

,,Odpověz mi, honey." Pobídl mě a o několik vteřin později jsem ucítila jeho silnou ruku na svém odhaleném stehni. Můj dech se zrychlil a musím přiznat, že z malé části mě pan Styles opravdu vzrušoval. Koho ne? Silný, dobře stavěný muž s výborně placenou prací, co víc si přát? Problém byl v tom, že se mi klidně mohl líbit, ale nejdříve tak za rok. Je mu třicetdva a mně čtrnáct, sakra.

Pokusila jsem se odstrčit jeho mohutnou dlaň, ale on silně stiskl mé stehno. Trochu jsem zakňučela a náhle se auto zastavilo. Trochu jsem se polekala, ale vzápětí jsem si uvědomila, že už jsme na místě. Pan Styles se ke mně obátil a ruku nechal na mém stehni, nechávajíc mě tak stále nervózní. 

,,Řekl jsem, abysmi odpověděla!" Zavrčel a můj pohled z nějakého důvodu sjel k jeho rozkroku. Pod černými pracovními kalhotyse mu rýsovala pěkná boule. What the.....

,,Ne, pane," sklopila jsem pohled do svého klína, tudíž vlastně na jeho ruku, která povolila stiskl a jemně mě pohladila, ,,to nechci." Dokončila jsem. 

,,Tak se příště obleč tak, abych si to nemusel myslet! Oh a mimochodem, tyhle se mi líbí..." Vyhrnul mou sukni a odhalil tak mé bílé kalhotky s krajkou po stranách. 
Svůdně si olízl rty a naklonil se více ke mně. ,,Jsou tak čisté," odmlčel se, ,,hádám, že ty taky."
Na sucho jsem polkla. ,,J-Já...totiž-"

,,Shhh..."Přiložil prst na mé rty. ,,Ovšem, že jsi." Řekl a měl pravdu. Po celém těle mi naskočila husina a on mi konečně dovolil opustit jeho vůz. Stála jsem na chodníku jako opařená a sledovala jak se jeho vůz vzdaluje. Co.To.Do.Prd*le.Bylo. 

Tady je první díl mé nové povídky ^_^ doufám, že se vám to líbí a budete chtít další díl, protože mě povídky tohohle typu strašně baví a já moc dobře vím, jak jsou čtenáři tady na wattpadu úchylní !! :'33 pokusím se touto povídkou uspokojit vaše dušičky! ily guys

Your daddy || h.s. CZKde žijí příběhy. Začni objevovat