four | i want you

10.1K 225 33
                                    

Omluvte chyby a překlepy! :*

Jízda autem byla tichá a jednoduše řečeno divná. Můj táta řídil a já s panem Stylesem jsme seděli vzadu. Jeho prsty nenápadně putovaly po mém stehnu a najednou jsem ucítila, jak se má sukně vyhrnuje směrem nahoru. Okamžitě jsem nabrala červenou barvu do tváří a varovně se podívala na toho sexy chlapa, který mě osahával a autě, zatímco můj otec byl ani ne metr od nás. Nechtěla jsem si to za žádnou cenu přiznat, ale zasra*ě mě to vzrušovalo.

Jeho doteky mě nutí přemýšlet nad sprostými věcmi. Cítím vlhkost mezi nohama, a tak jeho ruku raději odsunu. Hodí po mně přísným pohledem, a tak se pokusím rozkošně usmát a párkrát nevinně zamrkám.

,,Přestaň!" Sykne a pohladí se v rozkroku.

,,Co dělám pane Stylesi?" Vykulím oči a dělám neviňátko. Pche... nic o mně neví. A že taky dokážu být mrcha.

,,Ty moc dobře víš, co děláš!" Zašklebí se a nakloní se více k mému uchu. Můj pohled vystřelí k tátovi, který se ale jako vždy pečlivě soustředí na cestu. ,,Zatím v podstatě nic moc velkého, ale brzy uděláš něco extra velkého, to ti můžu slíbit." Olízne můj ušní lalůček a já se pod lehkým dotykem jeho jazyku zakroutím. Ten s ním určitě dokáže věcí!

,,Jsme tady!" Zvolá vesele otec a já se rychle odtáhnu od pana Stylese. Je tak zatraceně sexy... oh God.


Nechápu, proč s námi jde pan Styles až do baráku...

To nemá vlastní? Ježiši, doufám, že ho táta nepozval na večeři nebo tak.

,,Oh, sakra! Málem bych zapomněl na to nejdůležitější, Bell." Obrátí se na mě a plácne se do čela. ,,Harry tu s námi bude tento týden bydlet." Oznámí.

Cože? Proč?

Jen stojím, ani si neuvědomuji, že na Harryho civím. Teď mě tak napadá, Harry Styles, to zní divně....

,,Snad to není problém." Dodá a významně na mě pohlédne a hned na to se obrátí na pana Stylese. ,,Budeš mít pokoj mezi pokojem Bell a koupelny. Já spím na druhé straně v ložnici, tak doufám, že ti to nevadí. Samozřejmě, kdykoli budeš něco potřebovat, můžeš přijít a klidně mě i vzbudit." Nabízí se ochotně můj otec. Proč mi zatraceně přijde, že pana Stylese balí? Doufám, že takhle se chová ke všem kolegům a ne jen k Harrymu. Vlastně, panu Stylesovi, v podstatě mi nikdy nenabídl tykání. F*ck.

* * *

,,Kate se v rychlosti otočí a tam ho spatří. Stojí před ní jen v Adamově rouše a sleduje její vyděšený, leč vzrušený pohled. Ladně k ní přistoupí a vášnivě jí políbí-"

Snažím se poklidně číst svou novou knížku, která už konečně začíná být zajímavá, když v tom mě vyruší zaklepání na dveře. 

,,Do prd*le.." Zamručím si pro sebe. Musí mě někdo rušit zrovna v tom nejlepším?

Založím si knížku a obuji si mé chundelaté papuče ve tvaru cupcaků a jdu otevřít dveře pokoje.

Nemusí ani hádat kdo to je, když otevřu a za dveřmi se tyčí jeho svalnatá postava.

Hrubě mě zatlačí zpět do pokoje a zavře za námi dveře.

,,Co to-" Namítám, ale nestihnu nic říct a jeho prst přistane na mých rtech. Nevím, co to do mě vjíždí, ale rozhodnu se pro jednu šílenou věc. Otevřu ústa a olíznu jeho ukazováček.

Odmění mě velkým zářivým úsměvem a pohladí mě po tváři.

,,Jsi moc hodná holka, Bell. Tento týden chci být tvůj daddy. Chci tě. Úplně celou, jsi tak moc krásná babygirl." Zašeptá a opře si hlavu o mé rameno. ,,Je to tak špatné až je to dobré, víš sweetheart?" Přidrží mé vlasy a přisaje se na můj krk. Nebráním se, a nemyslím si, že kdy budu. Je neodolatelný. A chce mě!

,,Dobře..." Kývnu a hned na to hlavu zakloním, čímž mu dám lepší přístup. 

,,To je ono, babe..." Zamumlá. ,,Tak nevinná. Lehni si na postel!" Poručí.

Na okamžik zaváhám.

,,Kde je táta?"

,,Šel nakoupit jídlo do té ohavně prázdné lednice, a teď zmlkni a lehni si." Zatlačí mě dolů na postel. Nechám se.

Klekne si u mé postele a přejede pohledem po celé místnosti, zastaví se na mé knížce, kterou vezme do rukou a otevře na založené stránce.

,,Tak vášnivě políbí, jo? Hmm, ohne přes stůl, tvrdě pomiluje." Čte úryvky z dějů v knížce. ,,Skvělý výběr, baby doll!" Olízne si rty a sáhne na mé stehna.

Jemně roztáhne mé nohy a má sukně se celá vyhrne. Nyní má dokonalý pohled na mé kalhotky, po kterých přejede ukazováčkem. Nečekala jsem to. Vzrušeně jsem zasténala a prohnula se v zádech.

Vyzvedne ruku k mému obličeji a vrazí mi své prsty do pusy. Ihned pochopím a začnu je slinit a sát. Párkrát jsem viděla porno a tam to takhle bylo. Zkušenosti nade všechno.

,,Ku*va, jsi moc šikovná!" Zanadává. ,,Už se nemůžu dočkat, až nebudeš sát mé prsty, ale mého ptáka. Oh babe, bude se ti to všechno moc líbit. Ukážu ti tolik krásných věcí. Tak dlouho už po tom toužím. Už moc dlouho si představuju, jak tě ošuk*m. A bude to už brzy, budeš pode mnou křičet a svíjet se slastí."

Během další chvilky cítím něco vlhkého stékat po mém stehnu. Panebože ne! Jen ať to nemám... prosím.

Harry zpozoruje, že jsem nesvá a přesune svůj pohled dolů. Arogantně se ušklíbne a setře to. Následně si strčí prsty do pusy a olíže je. ,,Tak sladká," zamumlá, ,,a tak moc vlhká. Já ještě ani nezačal, kotě!"

,,Prosím..." Bože, jsem tak nadržená. Potřebuju, aby něco udělal nebo to udělám sama.

,,Copak, babe?"

,,Chci se udělat...prosím pane Stylesi." Zakňučím. Zním zoufale.

,,O co přesně prosíš baby doll, řekni to!" 

,,V-Vyprstěte mě..." 

,,Nemusíš mi vykat, stačí, když mi budeš řikat daddy. Protože teď jsem tvůj daddy a následující týden tě budu tvrdě š*kat!" 

,,Vyprsti mě, daddy. Prosím udělej mě." Zavrčím a on s úsměvem přikývne.

,,Dám své princezně po čem touží... Ehm, je to můj jazyk a mé prsty, že? Chceš, abych tě mé prsty šu*aly?! Chceš, aby do tebe zajížděl můj jazyk? Potřebuješ to!"

,,Ano!" Zakřičím.

,,Rozdrtím tě, baby!"


kill me! :'DDD lidi, sorry, že jsem celkem dlouho nepřidala, ale ty hovada ze střední to nějak pokakali a dost možná budu psát znova přijímačky. -_- jako rlly. f.u.c.k. ..

No.. co na to říkáte? :D Mně se zdá, že na to jde Harry trochu rychle, ale Bell je nadržená a vy taky, takže... who cares že? :DDD

Potěší mě vote i koment.

Btw. Myslíte si, že Bell bude taková ta nevinná nebo bude trochu bad girl? :3



Your daddy || h.s. CZKde žijí příběhy. Začni objevovat