,,Dobré ráno, Bell." Políbil mě můj otec na čelo a já jsem jen nedutklivě svraštila obočí.
,,Dobré zcela rozhodně není," obořila jsem se na něho, ,,proč jsi včera nedorazil? Co bylo důležitější?"
Nejdříve na mne opratrně pohlédl, aby se ujistil, že mé rozhořčení je zcela vážné a poté lehce sklopil hlavu.
,,Někdo se dostal do mé kanceláře a rozházel všechny papíry, musel jsem je rovnat a třídit celou noc." Vysvětlil. Ovšem, práce má vždy přednost. Cc...
Uraženě jsem si odfrkla a pustila se do předem přichystané snídaně. Otec si sedl naproti mně a začal jíst taky. Občas jsme po sobě hodili očkem a po chvíli už jsem to nevydřela a rozřechtala jsem se. Nedokážu na něj být naštvaná, i když si myslím, že takový pan Styles mi nikdy nedal přednost práci před děvčetem, nebo dítětem.. to je fuk.
,,Takže Bell," odsunul talíř a společně s mým ho odložil do dřezu, ,,jaký máš na dnešek plán?"
,,Vlastně žádný." Usmála jsem se a doufala, že navrhne něco jako den dcery a otce. Menší nakupování, oběd a spoustu legrace. Panebože, zním vážně jako malé dítě.
,,Výtečně! V tom případě budu moc rád, když se k nám dnes připojíš na golfu." Rozzářil se. Na golfu, co? Nám?
,,Ke mně a Harrymu." Upřesnil mi,jako by četl mé myšlenky. No... možná bude pan Styles.. teda Harry vypadat v golfovém oblečení sexy.
Na chvíli jsem se nad tou myšlenkou pozastavila. Sakra, někdo jako on v tom musí být vážně zatraceně sexy!
,,Půjdu ráda." Rozhodla jsem se nahlas a vysloužila jsem si hrdý úsměv mého otce. ,,Máma ještě spí?" Stočila jsem svůj pohled na hodiny. Bylo půl deváté, takhle dlouho ona nikdy nespí.
,,Vlastně odjela na pracovní cestu do Milána," poškrábal se na zátylku, ,,promiň, měl jsem ti to vyřídit, ale.. to tak kancelář. Posílá ti pusu." Oh, ani jsem se s ní nestihla rozloučit...
Ale vím, že to byl její velký sen už od začátku její kariéry u časopisu Vogue. Zaslouží si tyhle nóbl pracovní cesty. Jenom by to nemuselo být vždy na měsíc.
* * *
Vystoupila jsem z našeho auta a vydala jsem se sama ke golfovému hřišti. Otec ještě musel zaparkovat vzadu a donést všechny věci, takže jsem se rozhodla počkat na něj na hřišti.
Stoupla jsem si na úhledný a opečovávaný trávník a rozhlédla jsem se po obzoru. Dnes je opravdu slunečno. Skvělý den na golf, i když ho neumím hrát. Jediný sport, který mi jde je badminton.
,,Ale ale...." Ozve se známý hlas za mými zády. Hbitě se otočím a spatřím mohutnou postavu pana Stylese, pod jehož bílým golfovým tričkem mu prosvítá jakýsi vytetovaný motýl. Celá jeho levá paže je pokryta několika tetováními. Některá jsou velká, některá malá.
,,Dobrý den." Usměji se a snažím se ignorovat včerejší údálost v autě.
,,Tričko nad pupík, krátká sukně...." Okomentuje můj outfit a celou mou postavu sjede pohledem. Mírně se pod jeho zrakem začervenám a sklopím pohled. ,,Ano." Konstatuji. Přitahuji pana Stylese? Přitahuje on mě? Fyzicky určitě ano!
,,Myslel jsem si, že dnes přijdeš, ale nechtěl jsem to," zamručí a přijde blíže ke mně, ,,něchtěl jsem to, protože mě zasraně vzrušuješ,Annabelle. A pod těmito hnusnými kalhoty budou všichni moci vidět mého stojáka. I ty." Zavrní u mého ucha a cítím jemné šimrání v podbříšku.
,,To mě mrzí." Kousnu se do rtu.
,,Jsi tak kur*vsky nevinná, Bell.... jsi příliš malá na to, abych ti řekl, co všechno s tebou chci dělat" Olízne místo těsně pod mým uchem a mně se lehce podlomí kolena. ,,Pojď se mnou!" Pan Styles mě chytl za ruku a táhl mě kamsi. Nechala jsem se. Nechala jsem ho, aby mě vedl, aniž bych tušila kam.
Došli jsme až ke správní budově golfového hřiště. Začínám se potit, i když jsem jen tak spoze oděná. Může to být panem Stylesem?
,,Jsi pro mě tak hot, baby girl!" Sykne pan Styles a vede mě dovnitř malé budovy.
paněbože!! nemůžu uvěřit vlastním očím! Nikdy bych nečekala, že se už první díl tak chytne... moc vám dekuju! od ted budu přidávat častěji :O ... miluju vás!!! :3
ČTEŠ
Your daddy || h.s. CZ
Fanfiction"Byla jsi tak zlobivá, daughter." "Omlouvám se." "Ohni se, sweetheart...musím ti naplácat" dirty harry styles czech story