Part 21

150 12 4
                                    

Me ne fund erdhi dita e shum pritur ishte dasma e Xhulias dhe Fationit cermonia do behej dicka e vogel pran detit vet me miq dhe te aferm , ambjenti ishte kaq i bukur kaq i qet te gjith te ftuarit ishin te pranishem madje dhe Tea me Donaldin dhe djalin e tyre te vogel Rafaelin, si do te regoje Donaldi kur te shikoje Denin pas kaq vitesh !?
Teksa Xhulja  ndodhej ne dhomen e nuses me Fatonin Deni po i shikone me adhurim dukeshin kaq bukur se bashku teksa mundoheshin ta qetesonin njeri tjetrin nga emocionet e dasmes .

Fationi dhe Xhulia ❤👇

Fationi dhe Xhulia ❤👇

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Teksa cermonia po fillonte Donaldi po bente monolog me veten nqs Deni do vinte ne dasem apo jo , cfar do bente ai si do reagonte kur ta shikonte do ishte vet apo do vinte me burrin e saj dhe femijen e tyre shum mendime po i vinin ne kok deri sa nj...

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Teksa cermonia po fillonte Donaldi po bente monolog me veten nqs Deni do vinte ne dasem apo jo , cfar do bente ai si do reagonte kur ta shikonte do ishte vet apo do vinte me burrin e saj dhe femijen e tyre shum mendime po i vinin ne kok deri sa nje vajze e vogel me dy bishtaleca kacurrele i afrohet
-Mami shiko ky esht ai xhaxhi qe me ndihmoi ate dit qe humba rrugen .-thot Amla.
-Zotri desha te te falenderoj pa mase qe e ndih......-po prit nje sekond ky qenka Donaldi , te dy kishin ngrir duke pare njeri tjetrin Donaldi spo ja hiqte syt asaj ajo ishte Deni , Deni i tij dashuria e tij ata po e shikonin njeri tjetrin pas nje koh aq te gjate kishin humbur ne shikimet e njeri tjetrit derisa i nderpret Xhulia pasi ata te dy do ishin deshmitaret e dasmes se tyre .

Donald...
Nuk po me besohej e kisha Denin kaq afer por smund ta prekja , pasi mbaroi celebrimi te gjith hyne ne piste te vallezonin un doja vet te shikoja Denin me kishte munguar por jam shum i zemeruar me te pasi me ka mashtruar sikur me ka dashur qe kshu do hakmerresha mar Tean ne vallzim dhe mundohesha te shtiresha si burri i dashuruar me gruan e tij por kur shikoja ate burrin e saj teksa e prekte aq sensualisht teksa kercenin me ikte mendja por psee apo ndoshta kam ende ndjenja per ate ?
-Donald cfar ke?-me pyet Tea .
-Asgje.-ja kthej ftoht .
-E shikon Donald dashuria jote e madhe te ka harruar e shikon esht ne krahet e burrit te saj .-ma kthen Tea ironikisht, shkeputem prej saj dhe shkoj i irrituar drejt hotelit qe ndodhej afer detit .

Deni....
Po me ikte mendja teksa po shikoja Donaldin kur kercente me Tean por pse duhej te shqetsohesha un e urrej ate ai me tradhtoi dhe tani esht i lumtur me gruan dhe djalin e tyre asnjher nuk me ka dashur edhe urrejtjen time nuk e meriton .
-Alan un po shkoj pak ne tualet .
-Ne rregull zemer a do te te shoqeroj ?
-Jo faleminderit shkoj vet .-teksa po shkoja ne tualet ndjej dike te me kape nga pas dhe te me terheqe brenda tualetit kur cte shikoj ishte Donaldi .
-Cfar mendon se po ben ?-e pyes e nevrikosur
-Cfar ke te shqetson prania ime?-me pyet Donaldi me nje nenqeshje ne buze .
-Ma lesho krahun ndryshee...
-Ndryshe cfar do ti thuash burrit tend , ke qen e imja me pare pastaj e atij kam bere cfar kam dashur me ty dhe pastaj je bere e tija .-nuk mund ta besoja qe keto fjal po mi thoshte Donaldi mu mbushen syt me lot dhe isha gati te qaja .
-Je shum i pafytyr si guxon te mi thuasht kto fjale .
-Ti je e pafytyr Deni ti nderkoh qe ke qen me mua ke patur dhe dike tjeter kurjoz jam per dicka , me shiko ne sy kur te flas .-ma kap nofullen me dor dhe afrohet shum afer meje . Deni kur beje dashuri me mua a e kishe mendjen diku tjeter !?
-Me lesho Donald .-dhe e gjuaj me shpull me sa fuqi qe kisha tashme po qaja me ngasheri nuk po duroja dot me . Ti je i pafytyri ketu te kam dashur me gjith shpirt e ike me tradhtove me nje femer si puna e Teas mjaft me .
-Deni ti kur sm ke dashur kur u ndave nga un ike direkt u martove me ate ndyresiren .
-U martova sepse isha ....
-Deni cfar po ndodh ketu?.-ishte Alani. Cfar i ke bere gruas time i poshter .
-Alan mjaft nuk me beri gje eja te ikim prej ketej .
-Jo Deni nuk do ikim askund do me tregosh pse u martove me kete .
-Ajo asgje sdo te te tregoje qendro larg nesh Donald .
-E degjove burrin tim qendro larg nesh .-kap Alanin nga dora dhe ikim jasht isha kaq e lenduar nga fjalet e tij sa mllef qe paska mbledhur ndaj meje ku ishte Donaldi qe u dashurova !?
-Deni ti do ti tregoje atij per Amlen ?
-Alan te lutem nuk kam forc te jap shpjegime .
-Duhet te dish dicka Deni, Amla esht vajza ime dhe nuk lejoj askend te ma mare qofte ky person dhe babi i saj biologjik .
Ngela pa fjal nga reagimi i Alanit por i jap te drejt ai esht perpjekur kaq shum per ne cfar me tha mendja kur doja ti pohoja Donaldit qe Amla esht vajza e tij vajza jone ai nuk do ma linte vajzen asnje minut do ma merte .

Deni mendote se Donaldi nuk do ta merte vesh asnjher qe Amla esht vajza e tij por biseden e saj dhe te Alan e degjoi dhe nje person tjeter por kushh?...

Na falni per vonesen por kemi patur nje problem me wattpadin ,shpresoj tu pelqeje pjesa😊

Feel The MomentOù les histoires vivent. Découvrez maintenant