Part 24

167 12 2
                                    

Pas 4 muajsh...

Deni...
Pas 4 muajsh te veshtir per mua dhe Alan me ne fund Donaldi u bind te takojm Amlen ne fundjav ne fakt nuk ishte deshir e Donaldit por pas gjyqit u vendos qe kujdestarin e vajzes ta merte Donaldi ,pjesa me e veshtir ishte kur i treguam Amles qe Donaldi esht babi i vertet i saj ne fillim u merzit por tani ndjehet e lumtur qe ka dy baballare , tashme shkoja cdo dit te shpia e Donaldit shikoja vajzen time ndonjher e shikoja dhe nga larg sepse Donaldit ende nuk i ishte larguar zemerimi , u bera gati shpejt e shpejt dhe u nisa per tek shpia e Donaldit me Alan kisha koh qe nuk i kishim mardhenjet mir pasi un shkoja shum shpesh tek shpia e Donaldit .
Pasi arrita tek shpia e Donaldit po shikoja nga larg se mos Amla ime kishte dale ne kopesht por nuk e dija qe dhe dikush tjeter po me shikonte mua nga pas
-Cfar po ben ketu ti ?-me foli ne menyr te ashper .
-Un..un..-me kishin ikur fjalet , e merni vet me mend kush ishte ,Donaldi.
-Po ti ?-.sa i mir qe ishte o zot kur me shikonte aq eger duke ngritur vetullen lart😅🤨.
-Erdha te shikoj vajzen time pse e ndaluar esht ?
-Pse nuk futesh brenda por e vezhgon shpin sikur te jesh hajdute .
-Pun per mua pastaj cne kaq von ti pse po kthehesh ne kete or ne shpi ?
-Gruaja ime je qe me kerkon llogari?
-Je shum acarus Donald vajzen time pse e le vet me Tean per tu hakmar me mua ?🤨
-Vajza tende esht me Rafaelin dhe Xhulian shoqen tende Tea ka disa dit ka ikur jasht shtetit me shoqet e saj ri e qet .
Pasi u pershendetem me Xhulian po luanim me femijet
-Ti je ajo vajza ?-me pyet Rafaeli
-Cila vajze ?-i kthej pergjigjen
-Ajo vajza qe lendoi babin tim dhe iku 💔.-kisha ngelur pa fjal .
-Ejani do flem gjumm tani .-ju thot Donaldi.
-Mos u merzit vajza e perralles .-me thot Rafaeli.
-Vajza e perralles ?.-e pyes.
-Babi me tregon nje perrall per Kacurrelsen Deni .
-Mir mjaft tani ajd do flem gjum tani .-pasi Donaldi ve femijet ne gjum vjen afer meje .
-Ndihesh mir Deni?
-Donald pse ndodhi kshu mes nesh ,pseee?.-fillova te qaja me denes .
-Mos qaj Deni, e di qe un ate nat nuk te tradhtova me deshir me Tean dikush me drogoi mendoja se po beja dashuri me ty jo me Tean .
-As un ste kam tradhtuar me Alan nuk jam bere asnjher gruaja e tij sepse gjithmon te kam patur ty ne mendje .
-Po ne zemer ?
-Edhe ne zemer .
-Oh Deni im sa me ke munguar.-filluam po putheshim me shum mall me shum pasion ,po benim dashuri aty ku ishim ne divan kishim aq mall per njeri tjetrin na mungonte shum te ishim bashk nuk na interesonte asgje ato momente as cfar do ndodhte pas asaj nate ..

Me falni per vonesen shpresoj tu pelqeje pjesa e re , me ne fund Deni dhe Donaldi u pajtuan por cdo ndodhe me ta ne vazhdim ?!

Feel The MomentOù les histoires vivent. Découvrez maintenant