Güneşin odayı aydınlatmasıyla gözümü açtım yan tarafta koltukta uyuyan Demiri gördüm. Benim odamdaydık dün demir burda kalmıştı. Kalkıp odadan çıktım salona indiğimde yerdeki camları temizleyen bi kadın vardı. Birden dün olanlar aklıma geldi. Ah anne..
Geçmiş ...
Korkuyodum bu adanlar kimdi ? Annem ve Demirle ne alakası vardı? Odanin kapısının yumuruklanmasıyla sarsıldım ama kapıyı açamazdım Hayır. Birden bi silah sesiyle bağırdım kilide ateş etmişti Allah kahretsin!
- - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - -Annemin resmini inceleyen bi adam sinirle bana baktı bakışlarında öfkeden çok acı vardı sanki bu adam kimdi ve annemden ne istiyodu? Yavaş yavaş yaklaşmaya başlayınca geri geri gitmeye başladım en sonundada duvara yapışınca daha çok üstüme gelmeye başladı. Çığlık atınca beni yatağa attı.
-Sakin ol yağmur sakin ol sadece annenin bırakıp gittiği adama annenin hissettirdiklerini vericeksin hepsi bu..
- Bırak beni lütfen.
- Hayır hayır sen güçlü bi kızsın annen gibi.
-Yalvarırım gitt...
- Anneni çok sevdim yağmur hemde çok.. baban bile o kadar sevmedi ona ben ona değer verdim baban gibi parayla susturmadım o benim kadınımdı beni tek mutlu eden kadın... sesiyle kokusuyla...
Üstüme eğilip saçlarımı kokladığını anladım annem ne yapmış bu adama ? off kimse neden gelmedi.
- sende annen gibi kokuyosun onun kadar masum ve içime işleyen kokusu gibi...
Üstüme gelmeye başladı iyice yatağa yatırıp boynuma yöneldi elleri bileklerimdeyken acıyla inledim bağırıyodum ama sesim artık çıkmıyo gibiydi .Hayır ben bu şekilde ...
- seni seviyodum Önem seni seviyodum...
Daha fazla dayancak gücüm yoktu sanki ama hayır bu iğrenc adamla hayatımı bitiremezdim. Annemi seviyorsan benle derdin nee . Birden bi gürültüyle oda yankılandı ve üstümdeki adamı aldılar. Demir... bağırmaya devam ederken Demir hala adamı dövüyordu.
Adamlar odadan çıkınca Demir bana baktı hiç bişi demeden kucağına aldı ben hala ağlamaya devam ederken kendine iyice bastırdı. Odama geldiğimizde beni yatağa yatırıp üstüme pikeyi örttü.
En son uykuya dalarken sanırım annemle konuşuyordu benim güvende olduğumu söyledi.annem bisiler dedi sanırım sonra gelmemesi gerektiğini güvende olduğumu soyleyip kapattı. Odanın kapısının kapanmasıla gözlerim kapandı gerisi karanlık....
ŞİMDİ
Demirin seslenmesiyle oturduğum yerden kalktım ona döndüğümde ciddi yüzüyle karşılaştım.
- gidiyoruz ? Dedi ciddi bi sesle .
- nereye ? Dedim ama kafasını kaldırmadan cevap verdi .
- sus ve yürü.!
- ben hiç bir yere gelmiyorum sen gidebilirsin. Ama ben gelmiyirum.
Yüzüme dik dik bakıp ciddi bi şekilde hızlı adımlarla yaklastı ve kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.
-Bırak beniii!!!
O kadar bağırmama rağmen arabaya kadar sürükledi kapıyı açıp koltuğa fırlattı. Öküz cidden öküz bu adam. Arabadan incekken kapıyı kilitledi arabanın etrafındam dolanıp kilidi açıp arabaya geçti . Beni nereye götürüyodu bu adamm...