5.

13 1 0
                                    

Došli jsme spolu do školy a každý šel do své třídy.

"Cože? Nevěděla jsem, že chodí sem. Jsem v prváku a od začátku roku jsem se starala hlavně o sebe. Učení, vzhled atd. Neměla jsem náladu si najít kamarády a trávit s nimi čas."

Na hodinu jsem naštěstí přišla včas. Vyhodila jsem z tašky na lavici sešity a penál a sedla si.

Byla chemie, což není zrovna nejzábavnější předmět.

Učitel nás pozdravil a začal psát na tabuli vzorce a něco k tomu mlel. Nedá se to vydržet, kdo si to má pamatovat?

Prý si to máme pečlivě zapsat. Se*u mu na to! Položila jsem si hlavu na lavici a přemýšlela o Kenjim.

Zajímalo mě, ve které je třídě, ale neměla jsem koule se ho na to zeptat. Usnula jsem a zdálo se mi o něm.

Seděl ve strip baru na vysoké židli a oblizoval se s číšnicí. Pak přišla nějaká děvka a pozvala ho k sobě domů...
(*to bych do něj neřekla*)

Zazvonilo a já se probudila. Byla jsem ospalá a moc jsem nevnímala. Promnula jsem si oči a začala poklízet ze stolu.

Všimla jsem si papíru s nadpisem AIDS. Začala jsem si ho pročítat a začetla jsem se.

Mezitím přišla další třída. Byl tam Kenji. Poskládala jsem papír, strčila ho do kapsy a vstala.

Odcházela jsem a Kenji se na mě zamyšleně díval. Já se to snažila ignorovat, ale nakonec jsem se na něj též podívala.

Odešla jsem ze třídy a rozutíkala se po chodbě. BUT, WAIT!!! Zastavila jsem se a začala se vracet zpět.

Nakoukla jsem do třídy. EY YO! Kenji si sedl na mé místo.

F∆KE [pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat