First of all, terima kasih la sebab baca cerita ni.
Buat orang yang suka baca cerita macam ni, tapi tidak suka part nuckul nuckul tu, jangan baca. Sebab banyak part nuckul nuckul tu hehe.
Tapi yang suka baca tu, baca jela.
Warning! Ini adalah cerita homoseksual. Tengok cover je dah tahu. Begitu juga story aku yang lain. Kalau tak suka baca, just get out okey! Thankyou.
Happy reading ! <3
L U K A S
('⊙ω⊙')!('⊙ω⊙')!('⊙ω⊙')!('⊙ω⊙')
Aku melihat dia meletakkan kedua tangannya ke atas meja. Lalu, kedua tangannya diangkat sambil memegang cawan. Dihirupnya cawan yang berisi air itu.
Aku melihat halkumnya bergerak gerak menelan air tersebut. Liurku ditelan. Sungguh seksi. Nak je aku gigit halkumnya itu.
Dia memandang wajahku sambil menjongketkan keningnya. Aku tersentak. Aku menundukkan wajahku sambil berdehem. Dia senyum sikit.
"You kenapa, tengok i macam tu?" tanya lelaki itu sambil meletakkan cawan itu.
"Bila masa, i tengok you? Perasan je." Aku menjeling tajam ke arahnya. Dia senyum sinis.
"Eleyy, hmm mana family you? You sorang je kat rumah ni?" tanyanya lagi sambil memandang sekeliling rumahku.
"Diaorang ke luar negara." Dia memandangku dengan wajah hairan.
"You, tak ikut pula?" Dia memandangku dengan dahinya berkerut. Aku senyum sikit.
"Hmm... i malas....." Aku memandang nya dengan senyuman. Dia senyum. Dia berdiri lalu duduk di sebelahku. Tangannya melingkar di leherku.
"You nak spend time dengan i?" tanyanya di telingaku. Aku hanya menunduk.
"Hei, im talking with you." katanya sambil mencuit pipiku. Muka aku memerah panas. Aku bangun daripada dudukku.
"You nak kemana?"
"I nak makan aiskrim la. Panas. " Aku melihat dia senyum.
"Ya la, i pun terasa panas." Aku melihat dia membuka bajunya. Terpampang bodynya yang mantap. Ada sixpack. Mukaku memerah, lantas aku ke peti ais lalu mengeluarkan aiskrim coklat.
"You nak aiskrim?" tanya aku. Dia hanya mengelengkan wajahnya. Aku mengambil satu aiskrim mangkuk lalu aku duduk disebelahnya. Aku menikmati aiskrim itu sambil mata terpejam. Ahhh nikmat betul!
YOU ARE READING
L U K A S (COMPLETE)
RomanceLukas & Dean Dean menyukai Lukas, tetapi Lukas telah mempunyai kekasih iaitu Nathan. Satu kejadian yang hampir meragut nyawa Lukas, membuat kan Dean dan Lukas menjadi rapat. Ada seseorang yang membenci, ada seseorang yang ingin menjatuhkan hidup L...