Molly Weasley szinte rohant átölelni unokáit. Narcissa, Andromeda is így tett. A Többiek a gyerekeit.
-Ade....-Sírta Lily mire egyből fel vette.-Anyuci és Apuci nem szeret már.-Fúrta be fejét a lány nyakába.
-De szeretnek Lily csak az idióta bátyád el hozott minket egy olyan időbe ahol még nem születtünk meg.-Szorította magához.
-Cissy.-Nézett rá Scorpius miközben Adelaide Lilyt ringatta.
-Mond, Scorp.
-Énekelsz?-Kérdezte mosolyogva.
-Kérlek!!-Mutatott boci szemeket Lily.
-Ne...-Kezdte de minden érkező be állt elé boci szemekkel.-Mi legyen?
-Apukádosat!!-Vágták rá egyszerre. James át vette Lilyt és mind a házuknak megfelelő asztalhoz ültek. Teddy egy pálca intéssel varázsolt egy zongorát.
-Előre mondom nincs jó hangom!-Nézett a vele szemben álló nagyszüleinek majd körbe nézett.. Le ütötte az első billentyűt..
Akármikor fel nézett apjára nézett vagyis a fiatalabbra.
-Na most karácsonyig békén hagytok!-Tüntette el a zongorát és zsebébe nyúlt. Az aranyvérűeknek egy doboz szerűséget vette elő amit nyomogatott majd füléhez tartott.-Szia Ginny. Apu nem veszi fel. James 1995.-be juttatott minket. Veled miujság?
-HOGY HOVÁ JUTTATOTT TITEKET JAMES?-Hallottak egy kiabálást.
-1995. Apu?
-Máris adom őt Ade, csak beszélhetek Jamessel?
-Hall téged!
-JAMES SIRIUS POTTER! HOGY A MERLINBE JUTOTT ESZEDBE EL LOPNI AZ IDŐNYERŐT ÉS EGY OLYAN IDŐBE UTAZNI AHOL VOLDEMORT ÉL?!? ESZEDBE JUTOTT, HOGY MEGAKADÁLYOZHATOD A SZÜLETÉSETEKET? EZ NEM EGY CSÍNY AMIT A ROXFORTBA CSINÁLSZ!-Hatalmas levegőt vett a beszélő.-Adom apukádat Ade.
-Kis sárkány?
-Apa sárkány!-Lett hatalmas mosoly az arcán Adelaidénak.-
-Édesem, jól vagy?
-A Legjobban. Regulus! Ne szállj rá ők nem ismernek téged!-Nyújtotta ki a karját mire a sárkány rá szállt.
-Még ott is a sárkányokkal vagy?-Kérdezte az apja.
-Látnod kellet volna az arcodat amikor megtudtad, hogy Al mardekáros illetve, hogy apa vagy! Meg most!-Nézett a fiatalabb Dracora.
-Figyelj rám, Kis sárkány.-
-Figyelek Apa.
-Hermione és keresztanyád már a minisztériumban van a másik időnyerőért.-Minden múltbéli meglepődött, hogy ki mondta Hermione nevét.-Hol vagytok pontosan?-Segélykérően nézett körbe.
-Október 18.-Mondta fiatalabb Draco.
-Édes Merlinre.-Adelaide fel nevetett.
-Apa!!-Ment nővére mellé Scorpius.-Cissy....-Kezdte de a lány befogta a száját.
-Igen, Scorpius?
-Cissy otthon azt mondta....-
-Hogy szeretlek!! Üdvözlöm nagyiéket!-Le tette.-Fuss!-Nézett öcsére miközben Teddyhez lépet.-Kérlek Teddy fogd meg.-Nyújtotta át telefonját.
-Kedvenc unokahúgomnak akármit!-Vette el a telefont.
-Az egyetlen unokahúgod vagyok!-Nyújtott nyelvet majd öccse felé fordult.-Astoria te maradsz! Rhael te is és te is Regulus!-Parancsolt a sárkányokra.-Fuss.-Mondta ismét és a fiú futni kezdett.-Előnynek vége.-Kezdett el utána futni.
-EZT EL MONDOM APÁMANK!!!!-Kiabálta Scorpius.
-EGY APÁNK VAN!!-Kiabálta Adelaide.
-AKKOR NAGYAPÁNAK!!!
-GYERE VISSZA KIS GÖRÉNY!!-Mindenki nevetést vissza fojtva nézte a testvéreket.
-NAGYIIIIII!!-Futott be Narcissa mögé.
-Ez nem ér!-Tette karba a kezeit.
-A Nagyi mögé be bújás esetén nem bánthatsz!-Nyújtott nyelvet Scorpius.
-Én nem viszont...-Nem tudta be fejezni mert az ajtó ki nyílt....
_______________________________
Szerintetek ki vagy kik jönnek? Mit akar Scorpius el mondani? Remélem tetszik és tetszeni is fog.
Hanna Nikoletta <3
YOU ARE READING
Malfoy és Potter
FantasyPotter és Malfoy. Régóta ellenségek de a második varázsló háború után megváltozott. Harry Potter és Draco Malfoy össze barátkozott de nem csak ők. Mindenki ismeri Albus és Scorpius barátságát, de mi van Jamessel és Adelaiddel? Mit kezdenek a múltba...