{!EPILÓGUS!}

701 18 5
                                    

Hogy mi történt ez után?  Miután hosszas búcsú után haza értek James és Freddie 1 hónap szobafogságot kaptak. Az iskola után James szinte egyből megkérte szerelme, Adelaide kezét aki boldogan igent mondott. Bármennyire csak 18 évesek voltak, szerették egymást de halálosan. James 19. Születésnapján Adelaide bejelentette, hogy babát vár. Mindenki hatalmas örömmel fogadta, főleg Ginny, Molly, Narcissa és Lily. 9 Hónappal később megszületett Regulus Sirius Potter. Keresztszüleinek Teddyt és Victoriet kérték fel akik hatalmas örömmel el vállalták. Adelaide a 22. születésnapján megtudta, hogy ismét terhes és 9 hónappal később megszületett Lyra Astoria Potter. 

És most itt állnak. A Barna hajú Regulus negyedik évét kezdi míg a szőke Lyra első éve előtt áll. Regulus  Griffendéles lett amit még a dédapja, Lucius is el fogadott. Teddy idősebb fia, Remus Harry Lupin Regulussal egyidős és a legjobb barátok míg fiatalabb lánya Nymphadora Adelaide Lupin Lyrával egyidős. Minerva McGalagony reménykedett, hogy az új Lupin-Potter páros nem az előzőkre fognak hasonlítani de imái nem váltak valóra így nyugdíjba ment és maradt átváltozástan tanár. Neville Longbottom lett az igazgató akit minden gyerek imád. Így folytatódtak az évek, Évtizedek és századok....

!!VÉGE!!

Remélem tetszett a történet. Sajnálom, hogy kicsit le csaptam a végét de remélem így is tetszett. Köszönöm a csillagokat, olvasókat és kommenteket.

Hanna Nikoletta <3

Malfoy és PotterWhere stories live. Discover now