4.Bölüm

272 7 0
                                    

İdil'in çığlığıyla korkum dahada arttı ve birkaç basamak daha indim.Neler oluyordu tamam sakin ol Ada.Aşağı bakarken İdil'i yerde gördüm ve koşarak yanına gittim başı kanıyordu korkuyla etrafıma baktım hiç birşey yoktu.

"İdil uyan hadi!Güney Fırat koşun" diye bağırırken önce Fırat sonra Güney koşarak aşağı indi.

"Neler oluyor Ada iyimisin"Fırat yerdeki İdil'i fark ettiğinde gbirkaç kez inanamayarak gözlerini kırpıştırdı yanımıza doğru eğildi

"İdil" diye fısıldadığında gözlerim dolmaya başladı.

"Ada noluyor" dediğinde bakışlarımı Fırat'a çevirdim

"B-ben aşağı inerken çığlık duydum ve gelgiğimde yerdeydi .Hastaneye gidelim?" dediğimde Fırat başını salladı ve İdil'i kucağına aldı.

************************************************

İdil'i normal odaya aldılar Güney ve bana ne olduğunu söylemediler.Sadece Fırat biliyordu ama neyseki İdil'in durumu iyi.Hep beraber odadaydık.

"Ne olduğunu söyliycekmisiniz??" sesim öfkeli çıkmıştı çünkü hiç birşey bilmiyordum ve bu içimdeki öfkeyi kat be kat arttırıyordu.

"Ada hiçbirşey yok artık sus"Fırat bunu söylerken sesi yüksek çıkmıştı.

"Bana neden kızıyorsun bu ortada dönen şeyi bizimde bilmeye hakkımız var"diye bağırdığımda Fırat oturduğu deri koltuktan hızlı bir şekilde ayağa kalktı.Onunda sinirlrndiği belliydi.

"Yeter her işe burnunu sokma.Ayrıca sen kimsinde bana bu soruları soruyorsun"Fırat'ın bağırarak söylediği şeyi idrak etmeye çalışırken odadaki herkes şaşırmıştı inanmıyorum bana sen kimsin dedi.

"Doğru ben kimim annesi babası olmayan aptal büyümekten aciz küçük bir çocuğum değil mi?"ağladığımı ağzıma tuzlu su gelince anladım ve koşarak odadan çıktım.Hastanenin çıkışına geldiğimde arka tarafa geçtim.Duvardan yere doğru kaydım ve kollarımı bacaklarıma dolayıp kafamı dizlerime dayadım.Yanlız hissediyordum.Çoktan gece olmuştu.Çimenlerin üzerine sırt üstü yatıp gökyüzüne baktım hala ağlıyorum gözlerimin morardığına kalıbımı basabilirim.Yanıma biri uzanınca bunun Fırat olduğunu anlamam zor olmamıştı.

"Gece gece napıyorsun burda ufaklık" iyide bu Fırat değildi...

GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin